Gå til innhold

Klarer dere enslige, 30 +, ånyre livet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nærmere 40, har få venner, min nærmeste forelder har fått alvorlig diagnose. Er kke flink på p spilte relasjoner,  og tenkt ah sånn er det. Infunnet meg med det. Men nå i det siste, har ting begynt å virke tungt. Hvordan er det med dere?

Anonymkode: 7e642...971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å nyte livet, skulle der selvfølgelig være

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men så nyter man jo ikke bare livet, det kommer gode dager og dårlige dager og det hadde det gjort om jeg var i et forhold også.  En må bare roll with the punches. Leit å høre om forelderen din, søk støtte i miljøet relatert til diagnosen, da min forelder hadde kreft fikk jeg gode folk å snakke med. Venner skjønner ikke alltid alt og bør ikke brennes ut. 

Anonymkode: 8daa2...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Nei, men så nyter man jo ikke bare livet, det kommer gode dager og dårlige dager og det hadde det gjort om jeg var i et forhold også.  En må bare roll with the punches. Leit å høre om forelderen din, søk støtte i miljøet relatert til diagnosen, da min forelder hadde kreft fikk jeg gode folk å snakke med. Venner skjønner ikke alltid alt og bør ikke brennes ut. 

Nei, jeg tenkte ikke hele tiden . Men det går liksom bare nedover 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, jeg tenkte ikke hele tiden . Men det går liksom bare nedover 

Du må finne noen meninger og gleder ved livet for deg selv. Høres klisje ut, men du er nødt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Deprimert singel alenemamma, jeg vet ikke helt hva jeg skal nyte. 

Anonymkode: 3d937...cfe

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt ærlig så føler jeg meg som på toppen av verden😅. Har virkelig ingen ting å klage på. Har mine venner, jobb jeg digger, idretten min som jeg fortsatt holder på med aktivt..

Om jeg skal klage på noe, så må det være at døgnet har litt for få timer. Rekker liksom ikke over alt jeg skulle ønske☺️

Anonymkode: 1fbd0...712

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig fornøyd med livet til tross for at alt ikke perfekt, men i det store og det hele så har jeg aldri hatt det så bra som jeg har hatt det de siste 13 årene. Setter pris på både de store og små tingene.

Du har jo fortsatt mange muligheter til å jobbe med relasjoner og bli mer fornøyd med livet du må gjøre mer av ting som gjør deg glad. Synd at forelderen din er syk men det er slikt man ikke kan gjøre så mye med, bare stille opp når man kan og søke støtte hos venner, om det er noe man har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Jeg har det langt bedre som singel enn i et forhold. Det som holder meg igjen nå, er ansvaret for hus og barn samt noen helsemessige utfordringer. Har flere drømmer som skal oppfylles når mitt ansvar blir mindre og ungene er ute av redet.

Anonymkode: 7b3bd...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen få venner, foreldre bor på andre siden av landet. 

Men nyter livet med matlaging, trening, katt, bøker, musikk. 
Nyter egentlig livet mer nå i slutten av 30årene, enn jeg gjorde med masse venner og full sosial timeplan i 20årene. 

Anonymkode: 84d8c...eb6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Synes livet er tungt, vondt og vanskelig nå mer enn hva jeg gjorde i 20-årene. Søker hjelp, men forblir stuck i denne tilværelsen, som bare blir verre med tiden. Kjenner kun frykt for framtiden.

Anonymkode: 58521...0a2

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart 45, har aldri hatt det bedre. Men så er jeg frivillig singel og barnløs, har god økonomi, er i mitt livs beste form og har relativt unge og friske foreldre.

Anonymkode: 64a67...687

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyter livet som frivillig singel. Aldri forstått hvorfor folk må være to for å være lykkeligere, og forstår enda mindre greia med barn. 

Anonymkode: 72999...012

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hvorfor skulle jeg ikke grei det?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vet ikke om livet blir kjipere pga alder.  Gitt opp å få nye venner og kommer til å forbli singel livet ut. Men tar dag for dag

Endret av apopo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, og jeg tror livet mitt er bedre fordi jeg er enslig og uten barn. Sånn jeg ser det er det veldig fordelaktig å klare å skape sin egen lykke fremfor å belage seg på andre. Jeg har som følge av dette et frodig sosialt liv og husker ikke sist jeg kjedet meg. Det eneste som drar meg ned i livet er at jeg må på jobb hver dag. Skulle gjerne hatt mer tid og overskudd til andre ting enn jobb, men sånn er det nå bare. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...