AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #1 Skrevet 14. mai 2024 Jeg husket ikke hvordan jeg var når jeg var 29 kg overvektig, men nå når jeg er normalvektig legger jeg merke til at mange skikkelige overvektige vagger mer enn slanke når de går, og mange veiver med armene ut til siden. Har ikke peiling på om jeg gjorde det da jeg var tykk, siden ingen sa noe. Jeg har en jobb der jeg fort observerer folk som går forbi vinduet, og legger derfor merke til dette. Er det vagging pga vektfordeling? Veiving med armene ut fra kroppen pga at det er mye som skal forflytte seg? Anonymkode: b284d...bc6
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #2 Skrevet 14. mai 2024 Rare ting man lurere på 😅 men ja, det er vell fordi det er tyngre å forflytte seg, armene brukes sikkert for å gi fart akkurat som når man sattser til et hopp eller i gymnastiske element, så bruker man armene for å skape fremdrift eller rotasjon. Om man er veldig overvektig er det jo hindringer som gjør at armene ikke kan henge rett ned også. Jeg har ikke fundert nevneverdig på det du skriver men de fleste har vell observert det. Og at bodybuildere går med armene litt mer ut. Syns forøvrig også de "vegger litt. Anonymkode: 8e664...f74 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #3 Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg husket ikke hvordan jeg var når jeg var 29 kg overvektig, men nå når jeg er normalvektig legger jeg merke til at mange skikkelige overvektige vagger mer enn slanke når de går, og mange veiver med armene ut til siden. Har ikke peiling på om jeg gjorde det da jeg var tykk, siden ingen sa noe. Jeg har en jobb der jeg fort observerer folk som går forbi vinduet, og legger derfor merke til dette. Er det vagging pga vektfordeling? Veiving med armene ut fra kroppen pga at det er mye som skal forflytte seg? Anonymkode: b284d...bc6 Har alltid gått slik, og når jeg hadde bmi på 17 Anonymkode: 9e9a3...bdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå