AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #1 Skrevet 13. mai 2024 Jeg leide en ferieleilighet her i landet for 4 uker, og etter en liten uke ble jeg syk og ønsket å dra hjem for behandling. Jeg betalte den dagen jeg flyttet inn, og jeg lurer nå på om jeg kan kreve tilbake leien for de 3 ukene jeg ikke har vært der? Anonymkode: 3dc85...d03
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #2 Skrevet 13. mai 2024 Bruk reiseforsikringen din? Anonymkode: f168c...9fa 9
Brunello Skrevet 13. mai 2024 #3 Skrevet 13. mai 2024 Du kan sjekke om reiseforsikringen dekker. Det holder ikke at du ønsket å reise hjem. Det må ha vært nødvendig. 5
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #4 Skrevet 13. mai 2024 Du har ingen automatiske krav om å få tilbake noe som helst. Du må enten sjekke vilkårene der du leide, om det finnes muligheter i de til å få tilbake noe, eventuelt med legeerklæring, eller ta det gjennom reiseforsikringen din. Anonymkode: e4894...ec9 3
Spell Skrevet 13. mai 2024 #5 Skrevet 13. mai 2024 Det må i så fall bli gjennom reiseforsikring, dersom leiligheten ikke er blitt leid ut til noen andre i det tidsrommet, så kan ikke de som eier ta hele tapet. Du kunne tatt kontakt med eier med en gang, slik at de kunne prøvd å leie ut til noen andre. Da kunne dere blitt enige om at du kunne fått refundert noe av leien. 4
Grüner Skrevet 13. mai 2024 #6 Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg leide en ferieleilighet her i landet for 4 uker, og etter en liten uke ble jeg syk og ønsket å dra hjem for behandling. Jeg betalte den dagen jeg flyttet inn, og jeg lurer nå på om jeg kan kreve tilbake leien for de 3 ukene jeg ikke har vært der? Anonymkode: 3dc85...d03 Du kan ikke kreve pengene tilbake fra utleier, men du kan muligens få igjen på reiseforsikringen hvis legen din kan dokumentere at du var i behandling. 3 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #7 Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg leide en ferieleilighet her i landet for 4 uker, og etter en liten uke ble jeg syk og ønsket å dra hjem for behandling. Jeg betalte den dagen jeg flyttet inn, og jeg lurer nå på om jeg kan kreve tilbake leien for de 3 ukene jeg ikke har vært der? Anonymkode: 3dc85...d03 Nei. Anonymkode: 749f7...c39
Fru Uperfekt Skrevet 14. mai 2024 #8 Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg leide en ferieleilighet her i landet for 4 uker, og etter en liten uke ble jeg syk og ønsket å dra hjem for behandling. Jeg betalte den dagen jeg flyttet inn, og jeg lurer nå på om jeg kan kreve tilbake leien for de 3 ukene jeg ikke har vært der? Anonymkode: 3dc85...d03 Dette må du ta på reiseforsikringen din. Er da ikke verdens feil at du ble sjuk?
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #9 Skrevet 14. mai 2024 Så det skal gå ut over utleieren at du ble syk? Du får ta det på reiseforsikringen, for du får jo ikke tilbake penger bare fordi du lot være å bruke boligen. Anonymkode: 2016d...c99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå