AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #1 Skrevet 13. mai 2024 Er det noen som har vært utro og IKKE angret etterpå? Isåfall hvofor, hva ledet opp til det og hva gjorde du i ettertid? Anonymkode: cb748...15f
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #3 Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er det noen som har vært utro og IKKE angret etterpå? Isåfall hvofor, hva ledet opp til det og hva gjorde du i ettertid? Anonymkode: cb748...15f Har ikke vært fysisk utro, men kanskje det man kan kalle emosjonelt. Det var i slutten av forrige ekteskap, der jeg var ferdig med forholdet, men eksen ikke ville gi slipp. Jeg begynte å snakke mye med en gammel venn av meg, og merket etterhvert at jeg var forelsket. Angrer ikke, men fortalte det heller ikke til eksen da jeg ikke så poenget. Anonymkode: c5073...747 2
Irak Skrevet 14. mai 2024 #4 Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har ikke vært fysisk utro, men kanskje det man kan kalle emosjonelt. Det var i slutten av forrige ekteskap, der jeg var ferdig med forholdet, men eksen ikke ville gi slipp. Jeg begynte å snakke mye med en gammel venn av meg, og merket etterhvert at jeg var forelsket. Angrer ikke, men fortalte det heller ikke til eksen da jeg ikke så poenget. Anonymkode: c5073...747 Hva skjedde? Hva ble utfallet?
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #5 Skrevet 14. mai 2024 Fordi min pikk og min nytelse er viktigere enn alt, jeg hater kona og barna mine, pikken er det viktigste. meg meg meg Anonymkode: 15bc3...b29 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #6 Skrevet 14. mai 2024 Kunne aldri tenke meg å være utro i ekteskapet. Da venter skjærsilden og helvete Anonymkode: c8f0a...183
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #7 Skrevet 14. mai 2024 Kvinner angrer sjeldent. De rasjonaliserer utroskapen for å rettferdiggjøre det ovenfor seg selv. I dems øyne er det som regel ikke deres egen feil at de var utro, men pga andre ting utenfor deres egen kontroll. Gjerne legger de en del skyld over på partner istedet for å ta ansvar selv. Og når en kvinne først er utro er det egentlig ingen vei tilbake. Da tenner hun ikke på mannen sin lengre, og kommer aldri til å gjøre det igjen. Hun har mulighet til sex med bedre menn. Anonymkode: a260b...983 3 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #8 Skrevet 14. mai 2024 Er nær venninne til ei som var utro. Forholdet med mannen ble faktisk bedre etter det. Handlet litt om at hun hadde behov for å kjenne litt på følelsen av å være med noen andre, og enda mer om at hun fikk en oppvåkning i forhold til hvor mye bra de har. Har snakket om det med henne mange ganger, og hun setter mye støøre pris på det hun har nå. Anonymkode: bf610...3ec 3 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #9 Skrevet 14. mai 2024 Irak skrev (1 time siden): Hva skjedde? Hva ble utfallet? Vi var på vei mot en skilsmisse, og det hadde det blitt uansett om jeg hadde forelsket meg i en annen på slutten eller ikke. Vi ble skilt altså, etter 15 år og parterapi. Det ble ikke noe mer med meg og den jeg forelsket meg i, og det var egentlig bra, for forelskelsen var nok bare et symptom på at jeg hadde avsluttet ekteskapet følelsesmessig for min del. Anonymkode: c5073...747 3
Irak Skrevet 14. mai 2024 #10 Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Vi var på vei mot en skilsmisse, og det hadde det blitt uansett om jeg hadde forelsket meg i en annen på slutten eller ikke. Vi ble skilt altså, etter 15 år og parterapi. Det ble ikke noe mer med meg og den jeg forelsket meg i, og det var egentlig bra, for forelskelsen var nok bare et symptom på at jeg hadde avsluttet ekteskapet følelsesmessig for min del. Anonymkode: c5073...747 Tusen takk for svar 💕🪷. Er jo mange grunner, og som du skriver så var det en reaksjon på at noe ikke var som det skulle. Håper du finner lykken på ny 💕🪷. Jeg liker å tro at man er sin egen lykkes smed 💕🪷.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #11 Skrevet 14. mai 2024 Jeg er utro i skrivende stund. Kjæresten min avviste sex hele tiden og det gikk måneder mellom hver gang vi hadde sex (da på mitt iniativ). jeg begynte å bli usikker på meg selv og fikk et stort behov for oppmerksomhet/bekreftelse på at jeg har fin kropp/har fint utseende. Har jevnlig sex i skjul med en som forguder meg. Jeg angrer ikke, og forholdet mellom meg og typen har blitt bedre. Kjæresten min har mange kvaliteter jeg setter pris, men jeg er avhengig av sex for å føle meg bra - så jeg trenger begge deler for å ha det bra. Anonymkode: 94fde...a3b 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #12 Skrevet 14. mai 2024 Ja, jeg har vært utro, ikke angret eller hatt dårlig samvittighet. Det var helt på tampen av et langt forhold, vi hadde glidd fra hverandre og var ganske uinteressert i hverandre lenger. Vi var nok litt for feige til å slå opp begge to, og ventet på at den andre skulle ta det skrittet. Vi gjorde det slutt to uker etterpå, men emosjonelt hadde forholdet vært dødt lenge. Anonymkode: 62d34...b6a
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #13 Skrevet 14. mai 2024 Jeg har vert utro, angrer ikke et sekund. Heller motsatt, glad for at jeg fikk den livserfaringen og alt hva dette innbærer. Anonymkode: 52fac...634 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #14 Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har vert utro, angrer ikke et sekund. Heller motsatt, glad for at jeg fikk den livserfaringen og alt hva dette innbærer. Anonymkode: 52fac...634 Samme her. Livet er ikke som på film. Anonymkode: 7f466...f2f 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #15 Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har ikke vært fysisk utro, men kanskje det man kan kalle emosjonelt. Det var i slutten av forrige ekteskap, der jeg var ferdig med forholdet, men eksen ikke ville gi slipp. Jeg begynte å snakke mye med en gammel venn av meg, og merket etterhvert at jeg var forelsket. Angrer ikke, men fortalte det heller ikke til eksen da jeg ikke så poenget. Anonymkode: c5073...747 Jeg skjønner! Takk for svar! ts😊 Anonymkode: cb748...15f
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #16 Skrevet 14. mai 2024 VetAlt skrev (23 timer siden): Må vel være de som er sammen med en tøffelhelt Og det finnes vel en god del som er det? Anonymkode: 79a60...69f
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #17 Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er utro i skrivende stund. Kjæresten min avviste sex hele tiden og det gikk måneder mellom hver gang vi hadde sex (da på mitt iniativ). jeg begynte å bli usikker på meg selv og fikk et stort behov for oppmerksomhet/bekreftelse på at jeg har fin kropp/har fint utseende. Har jevnlig sex i skjul med en som forguder meg. Jeg angrer ikke, og forholdet mellom meg og typen har blitt bedre. Kjæresten min har mange kvaliteter jeg setter pris, men jeg er avhengig av sex for å føle meg bra - så jeg trenger begge deler for å ha det bra. Anonymkode: 94fde...a3b Åh, skjønner. Det der gjør så vondt, den avvisningen, men at man samtidig ikke får til å gå selv om han har prøvd å få det man trenger i forholdet over lang tid.. ts Anonymkode: cb748...15f
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #18 Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja, jeg har vært utro, ikke angret eller hatt dårlig samvittighet. Det var helt på tampen av et langt forhold, vi hadde glidd fra hverandre og var ganske uinteressert i hverandre lenger. Vi var nok litt for feige til å slå opp begge to, og ventet på at den andre skulle ta det skrittet. Vi gjorde det slutt to uker etterpå, men emosjonelt hadde forholdet vært dødt lenge. Anonymkode: 62d34...b6a Skjønner. Vanskelig å ta det skrittet! ts Anonymkode: cb748...15f
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #19 Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er nær venninne til ei som var utro. Forholdet med mannen ble faktisk bedre etter det. Handlet litt om at hun hadde behov for å kjenne litt på følelsen av å være med noen andre, og enda mer om at hun fikk en oppvåkning i forhold til hvor mye bra de har. Har snakket om det med henne mange ganger, og hun setter mye støøre pris på det hun har nå. Anonymkode: bf610...3ec Hva med han da, fikk han mulighet til en oppvåkning fra å være sammen med ei utro egoist kjerring? Anonymkode: 6e32a...5e3 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #20 Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er utro i skrivende stund. Kjæresten min avviste sex hele tiden og det gikk måneder mellom hver gang vi hadde sex (da på mitt iniativ). jeg begynte å bli usikker på meg selv og fikk et stort behov for oppmerksomhet/bekreftelse på at jeg har fin kropp/har fint utseende. Har jevnlig sex i skjul med en som forguder meg. Jeg angrer ikke, og forholdet mellom meg og typen har blitt bedre. Kjæresten min har mange kvaliteter jeg setter pris, men jeg er avhengig av sex for å føle meg bra - så jeg trenger begge deler for å ha det bra. Anonymkode: 94fde...a3b Er du klar over at du kan slå opp? Kjeresten din vil aldri forgude deg, og det skipet har seilt enda lenger nå når du er utro i tilegg. Kutt strenger å gå videre, så får han finne seg ei han liker bedre han også, åpenbart at han ikek føler noe men dere tørr ikke slå opp. Anonymkode: 6e32a...5e3 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå