AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #1 Skrevet 13. mai 2024 Jeg kjøpte noen solbriller med styrke hos Specsavers, men brillene passer ikke pga den er for stor rundt nesen, ingen av de andre brillene er fine. kan jeg spørre dem om å sette brilleglassene inn i solbriller jeg hadde fra før? For disse sitter godt på ansiktet og jeg er avhengig av å ta de opp på hodet avogtil og det går ikke an med de fra Specsavers siden de er bøyd bak ørene. Så jeg må bytte briller fra solbriller til vanlig hele tiden om en annen og det er slitsomt. Noen som vet om dette går? Anonymkode: f9c01...feb
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #2 Skrevet 13. mai 2024 Det kan gå hvis glassene på solbrillen er større enn den vanlige brillen. Men det er nesten bare bedre å lage nye solbrille glass til den vanlige brillen. Hvis det er progressive glass så kan det bli vanskelig. Anonymkode: 92298...4be
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #3 Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kan gå hvis glassene på solbrillen er større enn den vanlige brillen. Men det er nesten bare bedre å lage nye solbrille glass til den vanlige brillen. Hvis det er progressive glass så kan det bli vanskelig. Anonymkode: 92298...4be Ser nå at det gjelder en annen solbrille, det er fortsatt samme greia. Men det du må være obs på er at hvis de gamle solbrillene dine er litt eldre og blir ødelagt under montering så får du ikke erstatning. Anonymkode: 92298...4be
stinus Skrevet 13. mai 2024 #4 Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ser nå at det gjelder en annen solbrille, det er fortsatt samme greia. Men det du må være obs på er at hvis de gamle solbrillene dine er litt eldre og blir ødelagt under montering så får du ikke erstatning. Anonymkode: 92298...4be Det skjønner jeg og det er helt i orden da de er billig og kan skaffe nye. Men de passer så godt til ansiktet. vet du om de sliper ned glass der og da eller må det sendes inn for å gjøres hos noen andre ?
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #5 Skrevet 13. mai 2024 stinus skrev (30 minutter siden): Det skjønner jeg og det er helt i orden da de er billig og kan skaffe nye. Men de passer så godt til ansiktet. vet du om de sliper ned glass der og da eller må det sendes inn for å gjøres hos noen andre ? Det må nok mest sannsynlig sendes inn. Anonymkode: 92298...4be
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #6 Skrevet 13. mai 2024 44 minutter siden, stinus said: vet du om de sliper ned glass der og da eller må det sendes inn for å gjøres hos noen andre ? De har produksjonen på kontinentet et sted, muligens Ungarn, husker ikke helt, så det må sendes inn for å slipes for å tilpasses. Anonymkode: f20f7...4e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå