Latee Skrevet 10. februar 2006 #1 Skrevet 10. februar 2006 Har nettopp laget den hjemmelagede isen jeg fant oppskrift på her på forumet, og jeg lurer bare på hvor lenge det tar før isen er frossen? Takk!
Arkana Skrevet 10. februar 2006 #2 Skrevet 10. februar 2006 Jeg antar du ikke bruker iskremmaskin, men har den i en boks i fryseren? Det er lenge siden jeg har laget iskrem på den måten (bruker iskremmaskin), men jeg mener det pleide å ta 2-3 timer i allefall. Det er litt avhengig av hvor kald isen er før du la den i fryseren, størrelsen på boksen og hvor kald det er i fryseren (min fryser har f.eks. hurtigfryseknapp).
Latee Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2006 Ok takk! Den var ikke så veldig kald da jeg la den nedi og det var 1 1/2 time siden.. Og den er veldig flytende enda.. Så ville bare vite om jeg hadde gjort noe galt Tusen takk! Snill du!
Latee Skrevet 11. februar 2006 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2006 (endret) Da var isen ferdig og prøvd, og det virker som jeg har prestert å lage is med sjokoladekake smak Endret 11. februar 2006 av Latee
-Fisken- Skrevet 11. februar 2006 #5 Skrevet 11. februar 2006 Da var isen ferdig og prøvd, og det virker som jeg har prestert å lage is med sjokoladekake smak ← Ooo! Får jeg smake?
Latee Skrevet 11. februar 2006 Forfatter #6 Skrevet 11. februar 2006 Hehe jo værsågod *gi en stoor bolle is til fisken*
Arkana Skrevet 11. februar 2006 #7 Skrevet 11. februar 2006 Det ble vel godt håper jeg! En av mine favoritter er hjemmelaget vaniljeis med biter av brownies i.
Polluela Skrevet 11. februar 2006 #8 Skrevet 11. februar 2006 Det ble vel godt håper jeg! En av mine favoritter er hjemmelaget vaniljeis med biter av brownies i. ← Mmmm! Inspirert av Møvenpick?
Arkana Skrevet 11. februar 2006 #9 Skrevet 11. februar 2006 Mmmm! Inspirert av Møvenpick? ← Og inspirert av Häagen Dazs cookies and cream lager jeg også vaniljeis med biter av oreokjeks i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå