Gå til innhold

Sykkelshorts som ikke ruller

Queen19

Anbefalte innlegg

Noen som har gode tips til sykkelshorts man kan ha under kjoler, som ikke ruller opp i «beina» og ned i livet? Er på medium/plus size siden, og blir gal av alt som ruller, blir til at jeg går og drar både opp og ned 🤦🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Velg en med scrunch butt. Altså en som går inn i rompa. Synes de sitter bedre. 

Anonymkode: ca36e...ace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle sykkelshortser ruller om man bruker for liten størrelse

Anonymkode: 70917...25e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sykkelshortser skal jo være ettersittende, da. Hvis jeg skal ha en sykkelshorts som er så stor rundt låra at den ikke sitter inntil, er den jo altfor stor i livet.

Jeg klarer heller ikke å gå i sykkelshortser fordi beina ruller seg opp. Har lår som liksom går inn og så ut (er det det de kaller "hip-dip", tro?), så shortsen ruller seg alltid opp til det smaleste punktet, som er helt oppe ved lysken.

Jeg klarer for så vidt ikke å bruke andre typer shorts heller, fordi disse sklir opp og går inn i skrittet :P Har bare konkludert med at shorts ikke funker for meg. Bruker kjoler og skjørt i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har kjøpt mine på hm i alle år, men fant ikke de jeg bruker å kjøpe i butikken da jeg var der sist. De har tjukk strikk over magen så den holder seg oppe og har aldri rullet opp på låra. Jeg kjøpte noen på Cubus for noen uker siden men de ruller opp. 

Anonymkode: 8f7ce...8ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Nei. Med unntak av en (med klister) så har alle mine sykkelshorts rullet både opp og ned, selvom det har vært helt riktig størrelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...