Queen19 Skrevet 13. mai 2024 #1 Del Skrevet 13. mai 2024 Noen som har gode tips til sykkelshorts man kan ha under kjoler, som ikke ruller opp i «beina» og ned i livet? Er på medium/plus size siden, og blir gal av alt som ruller, blir til at jeg går og drar både opp og ned 🤦🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #2 Del Skrevet 14. mai 2024 Velg en med scrunch butt. Altså en som går inn i rompa. Synes de sitter bedre. Anonymkode: ca36e...ace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #3 Del Skrevet 14. mai 2024 Alle sykkelshortser ruller om man bruker for liten størrelse Anonymkode: 70917...25e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 14. mai 2024 #4 Del Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Alle sykkelshortser ruller om man bruker for liten størrelse Anonymkode: 70917...25e Sykkelshortser skal jo være ettersittende, da. Hvis jeg skal ha en sykkelshorts som er så stor rundt låra at den ikke sitter inntil, er den jo altfor stor i livet. Jeg klarer heller ikke å gå i sykkelshortser fordi beina ruller seg opp. Har lår som liksom går inn og så ut (er det det de kaller "hip-dip", tro?), så shortsen ruller seg alltid opp til det smaleste punktet, som er helt oppe ved lysken. Jeg klarer for så vidt ikke å bruke andre typer shorts heller, fordi disse sklir opp og går inn i skrittet Har bare konkludert med at shorts ikke funker for meg. Bruker kjoler og skjørt i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #5 Del Skrevet 14. mai 2024 Jeg har kjøpt mine på hm i alle år, men fant ikke de jeg bruker å kjøpe i butikken da jeg var der sist. De har tjukk strikk over magen så den holder seg oppe og har aldri rullet opp på låra. Jeg kjøpte noen på Cubus for noen uker siden men de ruller opp. Anonymkode: 8f7ce...8ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #6 Del Skrevet 14. mai 2024 Disse er fantastiske: https://www.missmary.com/no/cool-sensation-reinforced-panty-with-long-legs Tynne og superbehagelige, ruller ikke og sitter som støpt, uansett hvor mye man går i dem. Anonymkode: eac7c...043 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 14. mai 2024 Forfatter #7 Del Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Alle sykkelshortser ruller om man bruker for liten størrelse Anonymkode: 70917...25e Nei. Med unntak av en (med klister) så har alle mine sykkelshorts rullet både opp og ned, selvom det har vært helt riktig størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå