Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2006 #1 Skrevet 10. februar 2006 Jeg sendte inn en kupong forrige måned for å abbonere på bladet Woman (gjorde det mest for å få en premie). Hvor lang tid må jeg vente før jeg hører fra dem? Har ikke sett snurten av hverken blad, regning eller premie ennå...
My Skrevet 11. februar 2006 #2 Skrevet 11. februar 2006 Jeg fikk Woman abonnement til jul. Jeg fikk bladene etter et par uker og hurtigsvarspremien fikk jeg i dag!
Saeria Skrevet 12. februar 2006 #3 Skrevet 12. februar 2006 Det går noen uker før bladet kommer, og ca. 5 uker etter regninga er betalt kommer premien.
Gjest Aloha Skrevet 12. februar 2006 #4 Skrevet 12. februar 2006 Jeg meldte meg inn i oktober men har enda ikke fått noe blad. Tror jeg kan glemme den brune høstvesken fra Friis....får vel bite i det sure eplet og melde meg inn på nytt senere. *dumme Woman*
Gjest Gjesta Skrevet 13. februar 2006 #5 Skrevet 13. februar 2006 Jeg meldte meg inn i oktober men har enda ikke fått noe blad. Tror jeg kan glemme den brune høstvesken fra Friis....får vel bite i det sure eplet og melde meg inn på nytt senere. *dumme Woman* ← Jeg bestillte meg et abonnement i går og får en brun Friis veske sammen med bladet. Nå er det ikke sikkert det er samme veska du mener da, men det var vaffal ei brun veske fra Friis der
LadyInRed Skrevet 13. februar 2006 #6 Skrevet 13. februar 2006 jeg bestilte abm i går. det stor at hvis de fikk bestillingen innen den 28 hver mnd, så rakk man å få bladet de sendte ut rett etterpå. Så det betyr at du får neste blad de sender ut; marsnummeret.
Gjest Aloha Skrevet 13. februar 2006 #7 Skrevet 13. februar 2006 Jeg bestillte meg et abonnement i går og får en brun Friis veske sammen med bladet. Nå er det ikke sikkert det er samme veska du mener da, men det var vaffal ei brun veske fra Friis der ← Kanskje jeg skal melde meg inn på nytt da....se om det skjer noe denne gangen. Lurer på hvorfor akkurat Woman skal være så dårlig på dette (har vært mange tråder om det) når andre magasiner greier å sende ut blader til nyinnmeldte medlemmer? Hmm...
LadyInRed Skrevet 2. mars 2006 #9 Skrevet 2. mars 2006 jeg bestilte abm i går. det stor at hvis de fikk bestillingen innen den 28 hver mnd, så rakk man å få bladet de sendte ut rett etterpå. Så det betyr at du får neste blad de sender ut; marsnummeret. ← Hm, selv om jeg sendte inn min bestilling 10. februar har jeg ikke fått bladet som ettopp kom i butikken. Og tror du de svarer på mail ???? Neida!!! Noen andre som har bestilt abo. den siste mnd som har fått /ikke har fått marsnummeret?
Gjest Aloha Skrevet 2. mars 2006 #10 Skrevet 2. mars 2006 Hm, selv om jeg sendte inn min bestilling 10. februar har jeg ikke fått bladet som ettopp kom i butikken. Og tror du de svarer på mail ???? Neida!!! Noen andre som har bestilt abo. den siste mnd som har fått /ikke har fått marsnummeret? ← Jeg sendte innmelding (for tredje gang på et halvt år.....) i midten av februar og har ikke fått noe enda. Vi får se hvor lang tid det tar. Helt utrolig at det skal være så vanskelig å få abonnere på et blad man liker...
Gjest Gjesta Skrevet 2. mars 2006 #11 Skrevet 2. mars 2006 Jeg fikk mitt for en drøy uke siden jeg...
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2006 #13 Skrevet 2. mars 2006 trådstarter her! fikk bladet forrige uke! betalte regninga med en gang så får vel premien min innen en måned!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå