AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #1 Del Skrevet 13. mai 2024 Hei, har lyst hår, og striper/ bleker etterveksten hos frisør jevnlig, men ser at prisen må er opp i 2500-3000,- for å stripe etterveksten. Det er bare en mnd. Siden jeg stripet håret hos frisør sist, dvs lærling, men etterveksten med unntak av toppen er på ca 5 cm og ser fæl ut allerede. Hos dyktig frisør ser gjerne håret bra ut i 1,5 mnd. Hos lærling kan resultatet variere mn må gjerne betale 1700,- der og Hva gjør andre folk med lyst hår? Går dere til frisør så ofte eller tar dere etterveksten selv? Anonymkode: 2d2b1...8da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 13. mai 2024 #2 Del Skrevet 13. mai 2024 Jeg farger det selv med lys blond/ lys blondt brunt...det ble fort dyrt å holde seg blond. Fra 2500 i 1-2 mnd til 98 kroner he he 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #3 Del Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hei, har lyst hår, og striper/ bleker etterveksten hos frisør jevnlig, men ser at prisen må er opp i 2500-3000,- for å stripe etterveksten. Det er bare en mnd. Siden jeg stripet håret hos frisør sist, dvs lærling, men etterveksten med unntak av toppen er på ca 5 cm og ser fæl ut allerede. Hos dyktig frisør ser gjerne håret bra ut i 1,5 mnd. Hos lærling kan resultatet variere mn må gjerne betale 1700,- der og Hva gjør andre folk med lyst hår? Går dere til frisør så ofte eller tar dere etterveksten selv? Anonymkode: 2d2b1...8da Jeg har ordnet selv men er veldig slitt hår jeg har nå... Anonymkode: 06da9...670 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #4 Del Skrevet 13. mai 2024 Jeg går til frisør og farger ettervekst ca hver 5.uke, betaler med klipp litt ca 3400, kun ettervekst er ca 2000. Tar ettervekst hver 5.uke og klipp hver annen gang. Blitt veldig dyrt, men noe jeg unner meg. Gå til frisøren er det beste som finnes Anonymkode: 3c2b8...686 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #5 Del Skrevet 13. mai 2024 Jeg striper håret kun to ganger i året og frisøren min legger stripene slik at etterveksten ser helt grei ut, selv etter fem-seks måneder. Det er jo striper, ikke helbleking? Anonymkode: 42ba5...51d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå