AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #1 Skrevet 13. mai 2024 Jeg blir helt matt av folk som skal passe barnet eller dyret til noen de kjenner eller fremmede mot betaling, også gjør de slik de ønsker og ikke slik eieren/foreldrene ønsker. Har nettopp levert katten min til en veninne som skal passe den i en uke, og katten får spesialfor for pelsen og mot hårballer. Ga høflig men informativ beskjed om mating, og jeg har så vidt rukket å komme meg på flyet før det tikker inn melding og bilde av Whiskas godteri og Shiba som dessert. Da jeg gir beskjed om at katten ikke skal ha det, får jeg en sur kommentar tilbake om at hun har hatt katt før så hun har full kontroll. Wtf?🤨 Anonymkode: 32f36...855
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #2 Skrevet 13. mai 2024 Og derfor er jeg veldig kresen på hvem som får passe mine katter. Ene min har diabetes og kan bli svært dårlig av slikt drittfôr. Hun hadde fått høre det ja! Anonymkode: 895e1...739 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #3 Skrevet 13. mai 2024 Da har du valgt feil kattepasser Anonymkode: 4ef28...804 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå