Gjest Piperen Skrevet 13. mai 2024 #1 Skrevet 13. mai 2024 Hei. Vi jobber i en butikk og en av våre godt voksne kollegia blir bare tynnere og tynnere. Vi vet at det ikke er noen fysisk grunn fordi hun selv sier hun er frisk og et par av de andre har veldig god kontakt med henne. Men jeg og 2 andre ser at hun blir bare tynnere og tynnere. Ikke er hun med i lunsjen, og hun er liksom ikke seg selv. Ofte må hun holde seg fast fordi hun blir svimmel.Hun har et godt ekteskap med verdens flotteste mann, men vi lurer på om vi kan snakke med sjefen vår og nevne bekymringen? Sjefen har mange år i helsevesen som sykepleier,
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #3 Skrevet 14. mai 2024 Når du sier god kontakt, vil det si nære venner utenom jobb? Jeg siter med noe fysisk helse, og selv om jeg kan skravle timesvis med kolleger så er disse helseproblemene noe jeg vil snakke om. For min del er det faktisk akkurat noe som gjør at jeg går ned i vekt og blir både svimmel og andpusten, samtidig som jeg blir ufattelig kvalm om jeg spiser på dagtid. Men ja, dere kan nevne det for sjefen. Og deretter la det ligge. De som står henne nært kan jo alltids spørre også,hvis de faktisk er så nære... hvis hun ønsker dere skal vite noe, så får dere vite det. Anonymkode: 0b4f2...7f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå