Gå til innhold

Seksuelt frustert 24 år gammel mann som lengter etter nærhet og intimitet sammen med en dame

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Om du som dame blir avvist så er det fordi du går etter menn som er bedre enn deg. Ingenting annet. Det finnes menn som deg, men de velger du bort. Menn derimot blir avvist av selv kvinner som dem selv. Fordi de sammen kvinnene har fått det for seg at de fortjener menn som er bedre enn dem selv, eller har urealistiske forventninger av hva slags menn de kan få. 

Anonymkode: bdb05...187

Ikke helt. Jeg har hele livet blitt avvist av lave menn, mye eldre menn, menn fra svært lav sosial status og så videre. Nei, menn blir ikke avvist av kvinner som dem selv. Jeg har for eksempel vært usynlig for mine mannlige kompiser, når de løp etter babesene og spurte meg om datingtips for å "lande" disse babesene. Hvis du mener at det å bli avvist av en 45 år gammel ufør mann når dama er 18 år, slank og student, er KUN fordi dama "sikter for høyt", hva mener du er "lavt nok" for en sånn dame? En invalid mann på 70 med alkoholproblemer?

Anonymkode: 5f196...f8a

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Dette er jo ikke helt sant. Om det er menn som er langt over deres eget nivå så har dere null problemer med at de bare vil knulle dere. Da er dere på rygg på no-time. 

Ikke akkurat. Jeg har aldri hatt one night stand eller fuckfriend-relasjon, verken med pene eller stygge menn. Vet du hvorfor DU er alene? På grunn av de stygge holdningene dine til kvinner.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sånn, rettet det for deg.

Hvorfor sier du at jeg mener pene kvinner? Jeg har ikke sagt et ord om det. 

Anonymkode: 7e5b3...3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gode råd

Senk kravene dine. Det finnes aå mange flotte kvinner, som ingen velger fordi de kun skal ha høy, slank, pen osv. Du må legge lista realistisk. 

Kle deg fint, fresht, og som en mann. Ikke noe er mindre innbydende enn en slask.

Smil til folk du ser. Det er faktisk ikke mye som er mere attraktivt enn en mann som smiler til alle han ser. 

Gå på kurs der du lærer deg å få selvtillit, bedre mental helse, sjekketriks, How to speak with woman( sikkert noe sånt som finnes)

Engasjer deg, ingen folk bare faller ned i fanget ditt. Skal du ha dama, men du finne den selv. 
Engasjer deg, vær på rett steder, se etter rett folk, legg lista ( igjen ) litt lavere .

og lykke til .

Anonymkode: d46cf...75a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har en avhengighets diagnose eller noe lignende. Det er ikke normalt 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hei! Jeg er en 24 år ung mann og sliter med noen problemer og som trenger noen råd. Setter pris på alle kommenterer jeg får:)

Har blitt veldig seksuelt frustrert og kjenner at det bare blir verre og verre. Merker at det går utover min mentale helse. 

Noen ganger når jeg skal legge meg til å sove eller stå opp om morgenen så prøver jeg å holde rundt meg selv, eller stryke på armene mine, såpass ille er behovet mitt for hudkontakt. Jeg er berørelsesutsultet. 

Jeg trenger fysisk nærhet og intimitet sammen med en dame. En dame som jeg kan holde rundt hardt og at dama holder rundt meg. Også trenger jeg masse kyssing og klemming. Dette er ikke noe jeg vil ha, det er noe jeg virkelig trenger. 

Jeg har gråtet av seksuell frustrasjon også mens mens jeg ligger på ryggen i sengen og prøver å sove om natten. Jeg vet, det høres helt patetisk og barnslig ut av en voksen mann på 24 år gammel, men sånn er det bare. 

Ronking hjelper ikke, jeg har prøvd flere ganger hver dag. Det funker ikke. Behovet mitt for nærhet og intimitet sammen med en dame er veldig stort

Når man har et så stort behov og lengter og lengter etter noe så lenge og det behovet ikke blir dekket. Det gjør noe med en person. Det gjør at jeg føler meg uønsket av damer, jeg blir veldig trist, lei meg, føler meg lite attraktiv og usikker. På skolen viste jenter aldri interesse i meg på en romantisk måte som om de ønsker meg/ at de vil ha meg.

Noen ganger når jeg trener på treningssenter så tar disse tankene over og jeg kjenner at jeg blir veldig trist og deppa mens jeg er på trening. 

Av og til blir jeg til og med deppa over å se vakre/ søte damer.

å forføre en dame til sengs er noe av det vanskeligste jeg vet om. Det er som en kode som jeg ikke har fått knekket. Og jeg forstår ikke hvordan så mange menn klarer å gjøre det. Det er den eneste tingen i hele verden som jeg er misunnelig på andre for.

Man må si de riktige ordene på en spesifikk måte, skape viben med dama, og vite hvordan man skal trykke på de riktige knappene for å gjøre dama seksuelt interessert. Det er så jævlig vanskelig, jeg forstår det ikke! Jeg har spurt flere menn som har suksess med damer om hvordan de gjør det, men de klarer aldri gi meg et ordentlig svar! Den ene sier at han ikke klarer å flørte, men damer er interessert i han og han får pult mange damer uansett. Han trenger nesten ikke gjøre noe. Man kommer dritlangt i livet av å være minimum 1,80 høy og kjekk. Det gjør meg jævlig frustrert og sint.

Jeg har aldri forstått meg på damer, hva de responderer bra til, hva de responderer dårlig på, hva man skal si, hvordan man skal si de riktige ordene, og hvordan man skal gå fram for at dama skal se på deg som en potensiell mann hun kan ha sex med eller en potensiell kjæreste.

Dette har gjort til at jeg tenker mindre og mindre på konsekvenser på potensielle ting som kan skje til jeg har fått oppfylt behovet mitt. Ulovlige ting som ikke er lov å gjøre i Norge. Jeg har tenkt mye på å leie en eskortedame/sexarbeider men det er ulovlig, og hvis jeg blir tatt så får jeg det på rullebladet også må jeg betale bot på 25 tusen kroner. Jeg er redd for å bli tatt. Det kan også ha alvorlige konsekvenser på jobben min. 

Jeg bare forstår ikke hvorfor frivillig sexkjøp sammen med voksne damer er ulovlig i Norge. Høyre og FRP vil legalisere det så jeg skal stemme på en av de partiene neste stortingsvalg. Hva skal de andre mennene gjøre som ikke har kjæreste eller en fwb? eller som ikke får pult uansett hvor hardt de prøver. De er dømt alle sammen. 

Jeg tror ikke at de som har vært i et kjærlighetsforhold i flere år forstår den frustrasjonen som jeg har. Par som har sex så ofte de bare vil. Damer har aldri problemer med tilgang på sex. De kan få det når de vil. Og dere single damer som sier at det også er vanskelig for dere, det tror jeg faktisk ikke noe på. Jeg er med på å teste den hypotesen når som helst. 

Noen ganger har jeg bare tenkt at jeg gleder meg til jeg blir pensjonist og gammel så slipper jeg å kjenne på denne seksuelle frustrasjonen, for den tar helt over. Jeg tenker bare med pikken og ikke med hodet.

Tinder fungerer ikke for meg, jeg har prøvd. Konkurransen er for stor, damene får massevis av meldinger hver dag av andre menn og mine meldinger blir ignorert.  

Jeg må pule! Og det haster veldig! Jeg blir stresset av det her, skuldrene mine senker seg ikke. 

Kan jeg få noen råd og vær helt ærlig i kommentarfeltet. Ikke sugarcoat noe. 

Igjen så setter jeg pris på alle kommentarer jeg dere skriver:)

Anonymkode: ddf0e...133

Vel, jeg tenker at dersom du ikke er kresen så skal det gå greit å få det til. Det finnes mange damer ute på byen som selv sliter med å få seg noe. Pga overvekt eller andre utseende- relaterte problemer. 

Bare vær selvsikker og direkte. Og sørg for å ha god promille både på deg og dama. 

Anonymkode: dd419...7a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hei! Jeg er en 24 år ung mann og sliter med noen problemer og som trenger noen råd. Setter pris på alle kommenterer jeg får:)

Har blitt veldig seksuelt frustrert og kjenner at det bare blir verre og verre. Merker at det går utover min mentale helse. 

Noen ganger når jeg skal legge meg til å sove eller stå opp om morgenen så prøver jeg å holde rundt meg selv, eller stryke på armene mine, såpass ille er behovet mitt for hudkontakt. Jeg er berørelsesutsultet. 

Jeg trenger fysisk nærhet og intimitet sammen med en dame. En dame som jeg kan holde rundt hardt og at dama holder rundt meg. Også trenger jeg masse kyssing og klemming. Dette er ikke noe jeg vil ha, det er noe jeg virkelig trenger. 

Jeg har gråtet av seksuell frustrasjon også mens mens jeg ligger på ryggen i sengen og prøver å sove om natten. Jeg vet, det høres helt patetisk og barnslig ut av en voksen mann på 24 år gammel, men sånn er det bare. 

Ronking hjelper ikke, jeg har prøvd flere ganger hver dag. Det funker ikke. Behovet mitt for nærhet og intimitet sammen med en dame er veldig stort

Når man har et så stort behov og lengter og lengter etter noe så lenge og det behovet ikke blir dekket. Det gjør noe med en person. Det gjør at jeg føler meg uønsket av damer, jeg blir veldig trist, lei meg, føler meg lite attraktiv og usikker. På skolen viste jenter aldri interesse i meg på en romantisk måte som om de ønsker meg/ at de vil ha meg.

Noen ganger når jeg trener på treningssenter så tar disse tankene over og jeg kjenner at jeg blir veldig trist og deppa mens jeg er på trening. 

Av og til blir jeg til og med deppa over å se vakre/ søte damer.

å forføre en dame til sengs er noe av det vanskeligste jeg vet om. Det er som en kode som jeg ikke har fått knekket. Og jeg forstår ikke hvordan så mange menn klarer å gjøre det. Det er den eneste tingen i hele verden som jeg er misunnelig på andre for.

Man må si de riktige ordene på en spesifikk måte, skape viben med dama, og vite hvordan man skal trykke på de riktige knappene for å gjøre dama seksuelt interessert. Det er så jævlig vanskelig, jeg forstår det ikke! Jeg har spurt flere menn som har suksess med damer om hvordan de gjør det, men de klarer aldri gi meg et ordentlig svar! Den ene sier at han ikke klarer å flørte, men damer er interessert i han og han får pult mange damer uansett. Han trenger nesten ikke gjøre noe. Man kommer dritlangt i livet av å være minimum 1,80 høy og kjekk. Det gjør meg jævlig frustrert og sint.

Jeg har aldri forstått meg på damer, hva de responderer bra til, hva de responderer dårlig på, hva man skal si, hvordan man skal si de riktige ordene, og hvordan man skal gå fram for at dama skal se på deg som en potensiell mann hun kan ha sex med eller en potensiell kjæreste.

Dette har gjort til at jeg tenker mindre og mindre på konsekvenser på potensielle ting som kan skje til jeg har fått oppfylt behovet mitt. Ulovlige ting som ikke er lov å gjøre i Norge. Jeg har tenkt mye på å leie en eskortedame/sexarbeider men det er ulovlig, og hvis jeg blir tatt så får jeg det på rullebladet også må jeg betale bot på 25 tusen kroner. Jeg er redd for å bli tatt. Det kan også ha alvorlige konsekvenser på jobben min. 

Jeg bare forstår ikke hvorfor frivillig sexkjøp sammen med voksne damer er ulovlig i Norge. Høyre og FRP vil legalisere det så jeg skal stemme på en av de partiene neste stortingsvalg. Hva skal de andre mennene gjøre som ikke har kjæreste eller en fwb? eller som ikke får pult uansett hvor hardt de prøver. De er dømt alle sammen. 

Jeg tror ikke at de som har vært i et kjærlighetsforhold i flere år forstår den frustrasjonen som jeg har. Par som har sex så ofte de bare vil. Damer har aldri problemer med tilgang på sex. De kan få det når de vil. Og dere single damer som sier at det også er vanskelig for dere, det tror jeg faktisk ikke noe på. Jeg er med på å teste den hypotesen når som helst. 

Noen ganger har jeg bare tenkt at jeg gleder meg til jeg blir pensjonist og gammel så slipper jeg å kjenne på denne seksuelle frustrasjonen, for den tar helt over. Jeg tenker bare med pikken og ikke med hodet.

Tinder fungerer ikke for meg, jeg har prøvd. Konkurransen er for stor, damene får massevis av meldinger hver dag av andre menn og mine meldinger blir ignorert.  

Jeg må pule! Og det haster veldig! Jeg blir stresset av det her, skuldrene mine senker seg ikke. 

Igjen så setter jeg pris på alle kommentarer jeg dere skriver:)

Anonymkode: ddf0e...133

Det triste her er at du ser på kvinnen på noe som skal tilfredstille deg og ditt behov, og ikke noe annet. Du anser ikke kvinnen som et menneske, en person. Kvinnen er et redskap for deg og din kukk.

Fokuset ditt er på å få pult. Du høres ut som en mann som har behov for en psykolog, så fort som mulig.

Du tror at det å være i et forhold sikret deg tilgang på sex, det er feil. Det er også feil at kvinner aldri har problemer med tilgang på sex.

Anonymkode: 326d9...139

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo. Skjønner du er frustrert. Du må ta kontroll over ting du KAN kontrollere først og fremst. Det er kanskje litt som idrettsutøvere. De fokuserer på jobben som må gjøres for å bli god i noe, og ikke å vinne. Du har en jobb å gjøre her, mister:

1. Sørg for å trene. Om helsen ikke er bra, gjør så mye du kan

2. Få innspill på klær. Få råd. Gjerne ansatt i butikk. Vær ærlig og si at du trenger å se "sharp" ut 

3. IKKE del det du skriver her med noen andre enn de du stoler 100% på. Blir fort at du faller i kategorien "sytete"

4. Bruk tiden til å bli god i noe. Hobby. Jobb. Hva som helst. Bygg stolthet

5. Utseende: man kan gjøre grep som hjelper. For Guds skyld ha bra hygiene, stelte negler, stelt hår. Sier ikke at du må være striglet og glatt, men sørg for dette uansett. 

6. Ha fokuset på dama, ikke på dine behov. Øv på å sosialisere. Krever ikke mye, men du må øve (som med alt i livet)

7. Husk å feire det du får til. Alle små steg er viktige seire for deg

8. DRIIIIIT i hva andre gjør og ikke gjør (særlig andre menn). Din "konkurranse" er mot deg selv.

Sett av noen måneder til dette, så prøver du. Husk at du er meget ung. Du har mange bra år foran deg!

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"å forføre en dame til sengs er noe av det vanskeligste jeg vet om. Det er som en kode som jeg ikke har fått knekket.

Kvinner vil ikke bli lurt til sengs. Vi vil ta det valget selv basert på hvem du er, ikke hvem du later som du er. 

Problemet ditt er at du ser på kvinner som en annen art med et annet språk. Vi er ikke aliens. Vi er mennesker, og du bør behandle oss deretter.

Kvinner er ikke kompliserte. Om vi er på utkikk etter et forhold, så ønsker vi noen som er stabile og får oss til å føle oss trygge og gode. Vi ønsker noen som får oss til å le, som vi kan være komfortabel rundt. 

Er vi kun på utkikk etter sex og spenning, ønsker vi noen som får oss til å le, som leker med oss og får oss til å føle oss begjæret.

Du må finne ut hva du faktisk søker etter, for ønsker du forhold men gir "jeg vil ha deg til sengs så fort som mulig" vibber, så fremstår du uærlig. Ønsker du kun sex men later som om du tilbyr mer, fremstår du uærlig.

Finn ut hva du faktisk ønsker, også må du begynne å behandle kvinner som mennesker, ikke aliens som har noe du vil ha.

Anonymkode: 46263...05a

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Hvorfor sier du at jeg mener pene kvinner? Jeg har ikke sagt et ord om det. 

Hadde du syntes det var fantastisk følelse å ha hudkontakt med en stygg kvinne?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Naturen er selektiv. Derfor får ikke enkelte menn mulighet til å formere seg. Du er way too desperate. «Menn får pult damer», usexy as f. Vær snill, gentleman, og dropp trangen til å kaste deg over en dame. 

Kvinnesynet ditt på være helt på tryne, når du stiller spørsmålstegn med hvorfor sexkjøp ikke kan være lovlig med frivillige vokse damer. Newsflash: INGEN selger sex fordi de har lyst. Derfor er det ulovlig for kåte griser som ikke eier respekt for damer, til å kjøpe seg sex. Sex er noe du har med en person som ønsker det like mye som du, ikke en som gjør det for å tjene til livets opphold og/eller knark..  Prostituerte er de mest sårbare gruppene av alle som har havnet utpå, de trenger bistand og hjelp til å komme seg ut av «yrket», slutte med dop, eller få annen fast inntekt. At du i det hele tatt vurderer å kjøpe sex sier voldsomt mye om deg, men også at du tror at kvinner gjør dette frivillig og derfor burde være lovlig, er direkte skremmende. 

Anonymkode: f2677...e05

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vel, jeg tenker at dersom du ikke er kresen så skal det gå greit å få det til. Det finnes mange damer ute på byen som selv sliter med å få seg noe. Pga overvekt eller andre utseende- relaterte problemer. 

Bare vær selvsikker og direkte. Og sørg for å ha god promille både på deg og dama. 

Anonymkode: dd419...7a8

Her oppfordrer vi til noe som potensielt kan være et overgrep. Hva skjedde med at menn ikke skulle ligge med overstadige berusede damer. Når jeg vokste opp ble dette sett på som fy fy, og ingen mann med respekt for seg selv eller damer utnyttet en full dame. Verden går i feil retning 

Anonymkode: f2677...e05

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du gjør meg kvalm. Jeg skjønner hvorfor du ikke får deg noe. Man trenger bare lese videre etter fjerde avsnitt i innlegget ditt. 

Anonymkode: 4e6ac...298

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jo sex er så absolutt en menneskerett, både for menn og kvinner. Har sex med meg selv hele tiden, og det har jeg så absolutt rett til å gjøre. Du bestemmer ikke over meg :kjempesinna:.

Anonymkode: d69d2...63f

Nei og ha sex med andre er ikke en menneskerett.

Endret av Odhrán Ó Máille
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde du syntes det var fantastisk følelse å ha hudkontakt med en stygg kvinne?

Så lenge hun er ren og ikke lukter vondt så hvorfor ikke. Det kan godt være bekmørkt i rommet. Det er den den gode følelsen av hudkontakt med en kvinne jeg savner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Så lenge hun er ren og ikke lukter vondt så hvorfor ikke. Det kan godt være bekmørkt i rommet. Det er den den gode følelsen av hudkontakt med en kvinne jeg savner. 

Da foreslår jeg at du finner deg en stygg kjæreste og har masse hudkontakt med henne, med lyse av. Men av en eller annen grunn så vil ikke dere menn sjekke opp stygge damer. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette er jo ikke helt sant. Om det er menn som er langt over deres eget nivå så har dere null problemer med at de bare vil knulle dere. Da er dere på rygg på no-time. 

Det må uansett oppnås connection, trivsel og trygghet. Er ikke det på plass har ikke vi kvinner sex enkelt og greit. Dette må være bra nok til at vi våger å ha sex med en mann. Uansett hvor pen han er. 

Skulle ikke vi kvinner få lov til å bli kåt på pene menn? Vi er seksuelle vi også. En tilstrekkelig connection, tillit og trygghet til å våge å ha sex med ham må likevel være tilstede, og da må også han flørte/prate med oss som person. 

Tilstrekkelig nok av dette kan oppnås kjapt, men ikke ikke ved at mannen bare vil knulle. Hvem som helst. Han må gi oss personlig oppmerksomhet først. Drevne menn skjønner dette. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Da foreslår jeg at du finner deg en stygg kjæreste og har masse hudkontakt med henne, med lyse av. Men av en eller annen grunn så vil ikke dere menn sjekke opp stygge damer. 

Takk for tips  Nå forstod du tydeligvis ikke hva jeg spurte etter, men så lenge agendaen din er å sverte menn som ser etter en kjæreste så fikk du jo utløp for det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Bli aktivt med i en menighet. Ut fra det du skriver tipper jeg at du har misset et par trinn i den sosiale utviklingen i ungdommen.

Slikt kan skje. Og ettersom det foreløpig ikke finnes noen tidsmaskin må du lete etter alternativer for å komme deg videre i livet. Trossamfunn gir deg samvær i en definert ramme, noe som til en viss grad avhjelper dine manglende sosiale ferdigheter. 

Og mange har klart å finne en partner gjennom et felles livssyn.

Anonymkode: 375f6...54a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...