Gå til innhold

Seksuelt frustert 24 år gammel mann som lengter etter nærhet og intimitet sammen med en dame

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ikke noe løsning på dette dessverre. Om du ikke er blant de yderst få mannfolka som kvinner tenner seksuelt på så er dette en gedigen oppoverbakke. Og du må antageligvis innfinne deg med at du må gå for damer som er et par hakk styggere enn deg selv om du vil ha noe. Og da er jo litt av poenget borte. 

Kjenner meg igjen i beskrivelsen din av å være på trening. Er deprimerende å se alle de perfekte unge jentene med deilige kropper som man aldri kommer til å få ligge med.

Anonymkode: bdb05...187

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Massasje og frisør kan du begynne med. Hvordan er du? Hvordan kler du deg? Hva spiser du? Er du ryddig? Jobber du? Er du snill og grei? Hva med å bare slappe av? Det kommer når det kommer. Jo mer du stresser jo mer kavete blir dette. 

Har du bil? Bli glad i deg selv først, og så prøv å bli venn med jenter først. 

Anonymkode: a0554...140

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste av oss kvinner setter ikke pris på at menn har som hovedagenda å knulle oss. Å være ensom og til og med seksuelt frustrert kan vi lett sette oss inn i, og har gjerne opplevd selv, men vi ønsker ikke å bli betraktet som fitter av menn som er desperat etter å få pult. 

Om din lengsel var mer rettet mot å finne en match, en kjæreste og kjærlighet hadde den vært mer ok enn at du må få pult, og det man har fokus på og er mest opptatt av merkes, så ja kvinner merker hvilken del av oss du er interessert i. At hvem vi er som person ligger utenfor interessefeltet. Da blir det verken ons eller forhold, fordi vi rett og slett ikke er interessert i å bli betraktet som fitter og kun seksuelle objekter. Ikke engang om vi ønsker og trenger sex selv. Det må jo være et minimum av connection, trivsel og trygghet for at vi ønsker sex med noen. Det får vi ikke med noen som kun er opptatt å få pult. Hvem som helst, blås i hvem vi er. 

Vi er mennesker vi kvinner. Individer. Ser du oss ikke slik blir det ikke noe på deg, for å bli betraktet som en kropp og et hull er det siste vi ønsker. Selv drevne menn angående uforpliktende sex er flinke til å gi kvinner oppmerksomhet som person. Uten det ingen connection, trivsel og trygghet. Uten connection, trivsel og trygghet blir det ingen sex. 

Forstår at du er seksuelt frustrert, og det er ingen ukjent følelse for kvinner flest, om du tror det, men vi stiller likevel ikke opp som en tjeneste for trengende menn. Situasjonen må føles ok for oss også. I ditt fokus på sex hopper du bukk over hva kvinner trenger av deg for at du og dere kan komme til sex. Å være komfortabel nok med deg til å kunne ha sex med deg. For å oppnå det må du begynne å betrakte og behandle kvinner som mennesker, som individer, og ikke som vandrende (og utilgjengelige) fitter. Kvinner vil være utilgjengelige så lenge du ikke klarer å oppnå personlig kontakt, tillit, trivsel og trygghet. For at du skal få sex må jo en kvinne både ønske og våge å ha sex med deg, og for å oppnå det må du se og oppnå tillit hos personen, ikke bare se kvinner som en (potensiell) fitte. Vi blåser i hva du vil ha/må ha om du ikke ser oss som individer. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Husker fortsatt første gangen jeg fikk en klem av en jente. Var lykkelig i flere uker etterpå, føltes som om jeg ble menneskelig og litt mer normal

Mistet jomfrudommen ganske sent også. Men plutselig skjedde det noe, de fleste menn ble litt småfeite rundt 27-28 års alderen, mens jeg holdt meg i form og begynte å skjønne hvordan jeg skulle kle meg. Plutselig hadde jeg masse damer som faktisk ville ha meg

Trakk meg unna og er nå singel, orket ikke, lærte meg å trives alene😂

Prostituerte er ikke veien å gå, samme med å hige etter alt dette folk skriver på nett. Vær deg selv og finn ut av ting selv, dyrk ditt liv på din måte, så går alt fint. Noen hobbyer gir mye mer glede enn sex, sex blir ganske fort kjedelig

Anonymkode: 97b73...b49

• Liker 6
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror egentlig du gjør degselv frustrert med å kontinuerlig tenke på dette hver dag og bygge det opp i hodet ditt. Du har menneskelige behov, men det er ganske normalt å stryke seg på armen, være ensom eller savne en kjæreste uten at man ønsker at prostitusjon skal legaliseres.. 

Vær mer sosial, flørt litt, så ser du hva som skjer. 
Men pass på hvordan du snakker til degselv i mellomtiden, ikke si at du er fortapt og at du holder på å briste av lengsel og lignende, da kan du være i fare for å tro på det, for så vanskelig er hjernen noen ganger. 

Anonymkode: 8fef9...66f

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Husker fortsatt første gangen jeg fikk en klem av en jente. Var lykkelig i flere uker etterpå, føltes som om jeg ble menneskelig og litt mer normal

Mistet jomfrudommen ganske sent også. Men plutselig skjedde det noe, de fleste menn ble litt småfeite rundt 27-28 års alderen, mens jeg holdt meg i form og begynte å skjønne hvordan jeg skulle kle meg. Plutselig hadde jeg masse damer som faktisk ville ha meg

Trakk meg unna og er nå singel, orket ikke, lærte meg å trives alene😂

Prostituerte er ikke veien å gå, samme med å hige etter alt dette folk skriver på nett. Vær deg selv og finn ut av ting selv, dyrk ditt liv på din måte, så går alt fint. Noen hobbyer gir mye mer glede enn sex, sex blir ganske fort kjedelig

Anonymkode: 97b73...b49

Sex er virkelig kjedelig. Hobby all the way. 

Anonymkode: 8fef9...66f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Av og til blir jeg til og med deppa over å se vakre/ søte damer.

å forføre en dame til sengs er noe av det vanskeligste jeg vet om. Det er som en kode som jeg ikke har fått knekket. Og jeg forstår ikke hvordan så mange menn klarer å gjøre det. Det er den eneste tingen i hele verden som jeg er misunnelig på andre for.

Å forføre?  Det betyr vel egenlig bare å lure noen til sengs.. Nei det er feil tankegang, for uansett er det jo kvinnen som bestemmer hvem de vil ligge med🤔

Koden er å skape nysgjærrighet og gjøre deg tilgjengelig, og du beviser at du er en ærlig potensiell mann for hennes barn. Kvinner tenker ikke bare på seg selv, men på fremtiden som familie. .. så det finnes ingen snarvei utenom respekt og ærlighet.. Humor er en annen viktig egenskap👏

De gangene jeg fikk tilbud om sex, var de gangene jeg var minst var forberedt og forventet det.. Altså, jeg slappet så godt av, var munter og ikke stresset.. Vi pratet ikke om sex sånn direkte.. bare om hvor viktig det er med samarbeid, og å få til en flott totalopplevelse. Altså de gode sidene, om hvordan vi behandler hverandre før, under og etter sex.. Det var nok avgjørende del og trygghet for at vi hadde sex. Da ble det heller ingen ONS, for vi holdt det vi lovet hverandre🥰

Du gjør ingen stor feil TS, hvis du gjør det samme som meg. Men, med forbehold.. at du må ha en kvinne som flørter med deg❣️Ingen flørt, ingen sjanse.. respekter kvinnen såpass, så er du renvasket som en skikkelig mann😉

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Odhrán Ó Máille skrev (9 timer siden):

Sex er ikke en menneskrett.

Verken for menn eller kvinner.

Du kan ikke forvente eller kreve at noen skal ha sex med deg.

Jo sex er så absolutt en menneskerett, både for menn og kvinner. Har sex med meg selv hele tiden, og det har jeg så absolutt rett til å gjøre. Du bestemmer ikke over meg :kjempesinna:.

Anonymkode: d69d2...63f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kjenner meg igjen i beskrivelsen din av å være på trening. Er deprimerende å se alle de perfekte unge jentene med deilige kropper som man aldri kommer til å få ligge med.

Aldri skjønt meg på den der. Når jeg er på trening, så er jeg såpass fokusert om hva jeg driver med at jeg knapt enser hvem og hva som er rundt meg.

Anonymkode: 80b20...dcd

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Gorgonzola skrev (10 timer siden):

Feil forum unge mann. Her møter du kun, som ung mann, "råd" som; 

- ta deg sammen, det er ikke en menneskerett å få oppleve nærhet

- få kontroll over deg selv

- slutt å sutre, det er kvinner som har det like ille som deg 

osv osv osv

I motsetning til kvinner som er i samme situasjon; da skal nemlig samfunnet forbarme seg over dem og gjøre det som er mulig for å bringe/løfte/hjelpe/støtte dem ut av offerrollen. 

Hilsen misogynisten her inne

Men det er jo ikke en menneskerett å oppleve nærhet. Samfunnet forbarmer seg ikke over kvinner ved å gi dem gratis menn for nærhet og sex. Jeg har vært lite attraktiv dame på datingmarkedet, og levde i sølibat i 3 år, ble avvist gang på gang.

Slutt å sutre er også et godt råd. Intet godt kommer ut av sutring. Kontroll over seg selv og ordnet liv er også et godt råd for å få det fint med seg selv UAVHENGIG av ytre faktorer.

Ellers er det slik at en mann som ønsker å legalisere prostitusjon fordi det er det samme for ham hvilket hull han stikker kjeppen i, er som regel lite attraktiv for damer grunnet sine holdninger. Det er ikke menneskerett å få pult uten å forplikte seg. De fleste damer ønsker en forpliktende relasjon, ikke å bli brukt som tømmestasjon. Dette bør TS jobbe med.

Anonymkode: 5f196...f8a

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Absolutt ingen som forteller kvinner at sex er en menneskerett? Ingen her som koser seg mer i offerrollen enn mannfolk som ikke får bruke andres kropper...

Anonymkode: 3fa1e...802

Nettopp. Jeg har til gode å oppleve en stygg dame som sutrer og er sint for at menn ikke vil ha sex med henne, ønsker å legalisere mannlig prostitusjon og rager på denne måten. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ikke noe løsning på dette dessverre. Om du ikke er blant de yderst få mannfolka som kvinner tenner seksuelt på så er dette en gedigen oppoverbakke. Og du må antageligvis innfinne deg med at du må gå for damer som er et par hakk styggere enn deg selv om du vil ha noe. Og da er jo litt av poenget borte. 

Hvis poenget er borte fordi man ikke får hatt sex med de peneste damene, så er det jo ikke nærhet dere vil ha. Dere vil ha status. Og da kan dere ha det så fint. Du ser de perfekte unge jentene med deilige kropper, men du ser ikke din søte, hyggelige nabo med et par kilo ekstra, som sikkert er interessert i deg. Dere er bortskjemte, derfor er dere alene.

• Liker 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Gorgonzola skrev (10 timer siden):

Feil forum unge mann. Her møter du kun, som ung mann, "råd" som; 

- ta deg sammen, det er ikke en menneskerett å få oppleve nærhet

- få kontroll over deg selv

- slutt å sutre, det er kvinner som har det like ille som deg 

osv osv osv

I motsetning til kvinner som er i samme situasjon; da skal nemlig samfunnet forbarme seg over dem og gjøre det som er mulig for å bringe/løfte/hjelpe/støtte dem ut av offerrollen. 

Hilsen misogynisten her inne

Skremmende at mennesker som dette går løse i gatene 😩

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du skjønner vel at det er den avskyelige tankegangen din som lyser gjennom og fører til at kvinner trekker seg langt unna? Ekkelt at griser som dette omgås tenåringsjenter på gymmen.

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men det er jo ikke en menneskerett å oppleve nærhet. Samfunnet forbarmer seg ikke over kvinner ved å gi dem gratis menn for nærhet og sex. Jeg har vært lite attraktiv dame på datingmarkedet, og levde i sølibat i 3 år, ble avvist gang på gang.

Slutt å sutre er også et godt råd. Intet godt kommer ut av sutring. Kontroll over seg selv og ordnet liv er også et godt råd for å få det fint med seg selv UAVHENGIG av ytre faktorer.

Ellers er det slik at en mann som ønsker å legalisere prostitusjon fordi det er det samme for ham hvilket hull han stikker kjeppen i, er som regel lite attraktiv for damer grunnet sine holdninger. Det er ikke menneskerett å få pult uten å forplikte seg. De fleste damer ønsker en forpliktende relasjon, ikke å bli brukt som tømmestasjon. Dette bør TS jobbe med.

dette. Og selv kvinner som ønsker en uforpliktende relasjon, gidder ikke å brukes som tømmestasjon.  Jeg kan fint ha en ons med en kul fyr (jeg har forøvrig hatt ONS med en skallet fyr på rundt 160, han hadde masse muskler, luktet godt og fikk meg til å le meg ihjel!), men kun om han vil ha akkurat MEG , og ikke bare at jeg er en tilfeldig fitte å få utløsning i.

Anonymkode: d4a3a...e28

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
42 minutter siden, AnonymBruker said:

Skremmende at mennesker som dette går løse i gatene 😩

Du skjønner vel at det er den avskyelige tankegangen din som lyser gjennom og fører til at kvinner trekker seg langt unna? Ekkelt at griser som dette omgås tenåringsjenter på gymmen.

dette. Og selv kvinner som ønsker en uforpliktende relasjon, gidder ikke å brukes som tømmestasjon.  Jeg kan fint ha en ons med en kul fyr (jeg har forøvrig hatt ONS med en skallet fyr på rundt 160, han hadde masse muskler, luktet godt og fikk meg til å le meg ihjel!), men kun om han vil ha akkurat MEG , og ikke bare at jeg er en tilfeldig fitte å få utløsning i.

Anonymkode: d4a3a...e28

For en ONS er du nok en tilfeldig fitte å tømme seg i uansett hva du blir forledet til å tro ;) Det handler bare om at mannen er en god player. 

Anonymkode: 4b498...232

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selv om HI nok først og fremst er trolling så er det et poeng som kan diskuteres her. Og det er mangel nærhet og intimitet. Jeg kjenner det selv. Kvinner er stort sett utenfor min rekkevidde for tiden, og som jeg savner hudkontakt!  Det er vidunderlig å ligge hud mot hud med en kvinne. Det er en sanseopplevelse uten like. Det er mental medisin. Sex'en er ikke så viktig, men kroppskontakten er. Det og ikke sex kunne det være verdt å betale for.

Anonymkode: 7e5b3...3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Om du som dame blir avvist så er det fordi du går etter menn som er bedre enn deg. Ingenting annet. Det finnes menn som deg, men de velger du bort. Menn derimot blir avvist av selv kvinner som dem selv. Fordi de sammen kvinnene har fått det for seg at de fortjener menn som er bedre enn dem selv, eller har urealistiske forventninger av hva slags menn de kan få. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
8 hours ago, Trolltunge said:

De fleste av oss kvinner setter ikke pris på at menn har som hovedagenda å knulle oss. Å være ensom og til og med seksuelt frustrert kan vi lett sette oss inn i, og har gjerne opplevd selv, men vi ønsker ikke å bli betraktet som fitter av menn som er desperat etter å få pult. 

Dette er jo ikke helt sant. Om det er menn som er langt over deres eget nivå så har dere null problemer med at de bare vil knulle dere. Da er dere på rygg på no-time. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Og prostitusjon er aldri 100% frivillig,

Anonymkode: 3fa1e...802

Og dette er 100% feil. Det er masse folk som prostituerer seg fullstendig frivillig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg føler med deg Ts. Jeg er kvinne selv, og har kjent på det selv. Mulig ikke så intenst som du beskriver det. 

Kan noe av det du prater om med psykisk sykdom være en faktor her? Feks mani kan gjøre man ikke klarer å styre tankene sine? Det er flere sykdommer som kan øke den driften og medisiner også kan dempe dette litt til mer normalisert. 

Anonymkode: f56aa...79e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Selv om HI nok først og fremst er trolling så er det et poeng som kan diskuteres her. Og det er mangel nærhet og intimitet. Jeg kjenner det selv. Pene Kvinner er stort sett utenfor min rekkevidde for tiden, og som jeg savner hudkontakt!  Det er vidunderlig å ligge hud mot hud med en pen kvinne. Det er en sanseopplevelse uten like. Det er mental medisin. Sex'en er ikke så viktig, men kroppskontakten er. Det og ikke sex kunne det være verdt å betale for.

Sånn, rettet det for deg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...