Gå til innhold

Seksuelt frustert 24 år gammel mann som lengter etter nærhet og intimitet sammen med en dame

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Jeg er en 24 år ung mann og sliter med noen problemer og som trenger noen råd. Setter pris på alle kommenterer jeg får:)

Har blitt veldig seksuelt frustrert og kjenner at det bare blir verre og verre. Merker at det går utover min mentale helse. 

Noen ganger når jeg skal legge meg til å sove eller stå opp om morgenen så prøver jeg å holde rundt meg selv, eller stryke på armene mine, såpass ille er behovet mitt for hudkontakt. Jeg er berørelsesutsultet. 

Jeg trenger fysisk nærhet og intimitet sammen med en dame. En dame som jeg kan holde rundt hardt og at dama holder rundt meg. Også trenger jeg masse kyssing og klemming. Dette er ikke noe jeg vil ha, det er noe jeg virkelig trenger. 

Jeg har gråtet av seksuell frustrasjon også mens mens jeg ligger på ryggen i sengen og prøver å sove om natten. Jeg vet, det høres helt patetisk og barnslig ut av en voksen mann på 24 år gammel, men sånn er det bare. 

Ronking hjelper ikke, jeg har prøvd flere ganger hver dag. Det funker ikke. Behovet mitt for nærhet og intimitet sammen med en dame er veldig stort

Når man har et så stort behov og lengter og lengter etter noe så lenge og det behovet ikke blir dekket. Det gjør noe med en person. Det gjør at jeg føler meg uønsket av damer, jeg blir veldig trist, lei meg, føler meg lite attraktiv og usikker. På skolen viste jenter aldri interesse i meg på en romantisk måte som om de ønsker meg/ at de vil ha meg.

Noen ganger når jeg trener på treningssenter så tar disse tankene over og jeg kjenner at jeg blir veldig trist og deppa mens jeg er på trening. 

Av og til blir jeg til og med deppa over å se vakre/ søte damer.

å forføre en dame til sengs er noe av det vanskeligste jeg vet om. Det er som en kode som jeg ikke har fått knekket. Og jeg forstår ikke hvordan så mange menn klarer å gjøre det. Det er den eneste tingen i hele verden som jeg er misunnelig på andre for.

Man må si de riktige ordene på en spesifikk måte, skape viben med dama, og vite hvordan man skal trykke på de riktige knappene for å gjøre dama seksuelt interessert. Det er så jævlig vanskelig, jeg forstår det ikke! Jeg har spurt flere menn som har suksess med damer om hvordan de gjør det, men de klarer aldri gi meg et ordentlig svar! Den ene sier at han ikke klarer å flørte, men damer er interessert i han og han får pult mange damer uansett. Han trenger nesten ikke gjøre noe. Man kommer dritlangt i livet av å være minimum 1,80 høy og kjekk. Det gjør meg jævlig frustrert og sint.

Jeg har aldri forstått meg på damer, hva de responderer bra til, hva de responderer dårlig på, hva man skal si, hvordan man skal si de riktige ordene, og hvordan man skal gå fram for at dama skal se på deg som en potensiell mann hun kan ha sex med eller en potensiell kjæreste.

Dette har gjort til at jeg tenker mindre og mindre på konsekvenser på potensielle ting som kan skje til jeg har fått oppfylt behovet mitt. Ulovlige ting som ikke er lov å gjøre i Norge. Jeg har tenkt mye på å leie en eskortedame/sexarbeider men det er ulovlig, og hvis jeg blir tatt så får jeg det på rullebladet også må jeg betale bot på 25 tusen kroner. Jeg er redd for å bli tatt. Det kan også ha alvorlige konsekvenser på jobben min. 

Jeg bare forstår ikke hvorfor frivillig sexkjøp sammen med voksne damer er ulovlig i Norge. Høyre og FRP vil legalisere det så jeg skal stemme på en av de partiene neste stortingsvalg. Hva skal de andre mennene gjøre som ikke har kjæreste eller en fwb? eller som ikke får pult uansett hvor hardt de prøver. De er dømt alle sammen. 

Jeg tror ikke at de som har vært i et kjærlighetsforhold i flere år forstår den frustrasjonen som jeg har. Par som har sex så ofte de bare vil. Damer har aldri problemer med tilgang på sex. De kan få det når de vil. Og dere single damer som sier at det også er vanskelig for dere, det tror jeg faktisk ikke noe på. Jeg er med på å teste den hypotesen når som helst. 

Noen ganger har jeg bare tenkt at jeg gleder meg til jeg blir pensjonist og gammel så slipper jeg å kjenne på denne seksuelle frustrasjonen, for den tar helt over. Jeg tenker bare med pikken og ikke med hodet.

Tinder fungerer ikke for meg, jeg har prøvd. Konkurransen er for stor, damene får massevis av meldinger hver dag av andre menn og mine meldinger blir ignorert.  

Jeg må pule! Og det haster veldig! Jeg blir stresset av det her, skuldrene mine senker seg ikke. 

Kan jeg få noen råd og vær helt ærlig i kommentarfeltet. Ikke sugarcoat noe. 

Igjen så setter jeg pris på alle kommentarer jeg dere skriver:)

Anonymkode: ddf0e...133

• Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva skal de andre mennene gjøre som ikke har kjæreste eller en fwb? 

Jeg tenker bare med pikken og ikke med hodet.

vær helt ærlig i kommentarfeltet. Ikke sugarcoat noe. 

De roer reka og chillern. De går ikke bananas slik du virker å gjøre. Millioner av mennesker lever som deg, uten at de får psykiske problemer av den grunn.

Begynn å tenk med hode, ikke pikken da?

Helt ærlig, så skjønner jeg at du har forfattet dette innlegget for å starte en lengre diskusjon over tema som gjentas her jevnlig og at innlegget er klassisk trolling ment kun for diskusjonens del. 

Anonymkode: 80b20...dcd

• Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ro deg ned, come on.

Du får senke kravene å prøve å flørte med noen du ikke syntes er "attraktiv nok" som du sikkert har valgt bort på tinder osv. Kort hår, høye, overvektige eller mindre tradisjonelle pene damer?

Og prostitusjon er aldri 100% frivillig, ingen uten traumer eller utfordringer gjør slikt, og selvmordstatistikken og psykiske lidelser som konsekvens av sexsalg er skyhøy. Menns sædutløsning er ikke viktigere enn andre liv og helse.

Senk kravene voldsomt, og ta deg en runk, og ha først og fremst fokus på å date for nærher/romantikk, ikke sædutløsninga.

Anonymkode: 3fa1e...802

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kom deg ut og bli et interessant menneske. Dyrk hobbyer, kle deg, snakk med folk. Så skal du se at du får damer :)

Anonymkode: 735b8...60f

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan fungerer du sosialt da? Har du fritidsaktiviteter du driver med der du kan møte en potensiell partner? 

Anonymkode: a70c9...2d7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Skaff deg katt (nærleik) og fleshlight (orgasme)

2. Viss du oppriktig trur at du får ligg ved å "trykke på de rette knappene" hos kvinnfolk, så kom deg ut av mannosfæren ASAP. Jenter er menneske, ikkje instinktdrivne byttedyr du kan nedlegge om du har lært deg dei rette knepa. 

3. Om du er desperat på pulings, så legg deg etter dei stygge jentene

Sexkjøp er ulovleg fordi det er ein bransje som opnar for organisert valdtekt og som på den frivillege sida ikkje alltid tiltrekk seg dei ressursterke entrepenørane som har noko anna å falle tilbake på om det viser seg at dette ikkje var den rette karrierevegen. 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg levde i sølibat fra 24-27 gikk helt fint det, man dør ikke uten sex

Anonymkode: 9394e...c26

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Hei! Jeg er en 24 år ung mann og sliter med noen problemer og som trenger noen råd. Setter pris på alle kommenterer jeg får:)

Har blitt veldig seksuelt frustrert og kjenner at det bare blir verre og verre. Merker at det går utover min mentale helse. 

Noen ganger når jeg skal legge meg til å sove eller stå opp om morgenen så prøver jeg å holde rundt meg selv, eller stryke på armene mine, såpass ille er behovet mitt for hudkontakt. Jeg er berørelsesutsultet. 

Jeg trenger fysisk nærhet og intimitet sammen med en dame. En dame som jeg kan holde rundt hardt og at dama holder rundt meg. Også trenger jeg masse kyssing og klemming. Dette er ikke noe jeg vil ha, det er noe jeg virkelig trenger. 

Jeg har gråtet av seksuell frustrasjon også mens mens jeg ligger på ryggen i sengen og prøver å sove om natten. Jeg vet, det høres helt patetisk og barnslig ut av en voksen mann på 24 år gammel, men sånn er det bare. 

Ronking hjelper ikke, jeg har prøvd flere ganger hver dag. Det funker ikke. Behovet mitt for nærhet og intimitet sammen med en dame er veldig stort

Når man har et så stort behov og lengter og lengter etter noe så lenge og det behovet ikke blir dekket. Det gjør noe med en person. Det gjør at jeg føler meg uønsket av damer, jeg blir veldig trist, lei meg, føler meg lite attraktiv og usikker. På skolen viste jenter aldri interesse i meg på en romantisk måte som om de ønsker meg/ at de vil ha meg.

Noen ganger når jeg trener på treningssenter så tar disse tankene over og jeg kjenner at jeg blir veldig trist og deppa mens jeg er på trening. 

å forføre en dame til sengs er noe av det vanskeligste jeg vet om. Det er som en kode som jeg ikke har fått knekket. Og jeg forstår ikke hvordan så mange menn klarer å gjøre det. Det er den eneste tingen i hele verden som jeg er misunnelig på andre for.

Man må si de riktige ordene på en spesifikk måte, skape viben med dama, og vite hvordan man skal trykke på de riktige knappene for å gjøre dama seksuelt interessert. Det er så jævlig vanskelig, jeg forstår det ikke! Jeg har spurt flere menn som har suksess med damer om hvordan de gjør det, men de klarer aldri gi meg et ordentlig svar! Den ene sier at han ikke klarer å flørte, men damer er interessert i han og han får pult mange damer uansett. Han trenger nesten ikke gjøre noe. Man kommer dritlangt i livet av å være minimum 1,80 høy og kjekk. Det gjør meg jævlig frustrert og sint.

Jeg har aldri forstått meg på damer, hva de responderer bra til, hva de responderer dårlig på, hva man skal si, hvordan man skal si de riktige ordene, og hvordan man skal gå fram for at dama skal se på deg som en potensiell mann hun kan ha sex med eller en potensiell kjæreste.

Dette har gjort til at jeg tenker mindre og mindre på konsekvenser på potensielle ting som kan skje til jeg har fått oppfylt behovet mitt. Ulovlige ting som ikke er lov å gjøre i Norge. Jeg har tenkt mye på å leie en eskortedame/sexarbeider men det er ulovlig, og hvis jeg blir tatt så får jeg det på rullebladet også må jeg betale bot på 25 tusen kroner. Jeg er redd for å bli tatt. Det kan også ha alvorlige konsekvenser på jobben min. 

Jeg bare forstår ikke hvorfor frivillig sexkjøp sammen med voksne damer er ulovlig i Norge. Høyre og FRP vil legalisere det så jeg skal stemme på en av de partiene neste stortingsvalg. Hva skal de andre mennene gjøre som ikke har kjæreste eller en fwb? eller som ikke får pult uansett hvor hardt de prøver. De er dømt alle sammen. 

Jeg tror ikke at de som har vært i et kjærlighetsforhold i flere år forstår den frustrasjonen som jeg har. Par som har sex så ofte de bare vil. Damer har aldri problemer med tilgang på sex. De kan få det når de vil. Og dere single damer som sier at det også er vanskelig for dere, det tror jeg faktisk ikke noe på. Jeg er med på å teste den hypotesen når som helst. 

Noen ganger har jeg bare tenkt at jeg gleder meg til jeg blir pensjonist og gammel så slipper jeg å kjenne på denne seksuelle frustrasjonen, for den tar helt over. Jeg tenker bare med pikken og ikke med hodet.

Tinder fungerer ikke for meg, jeg har prøvd. Konkurransen er for stor, damene får massevis av meldinger hver dag av andre menn og mine meldinger blir ignorert.  

Jeg må pule! Og det haster veldig! Jeg blir stresset av det her, skuldrene mine senker seg ikke. 

Når pulte du sist ei dame da? 

Vil jo tro at alle mennesker har behov for nærhet og intimitet. Det er ganske naturlig, og det er veldig bra å berøre seg selv. Stryke seg selv på armene o.l. Er jo bare å lukke øynene å tenke at det er noen andre som gjør det. Bruke dusjstrålen som en form for berøring over alt på kroppen. Det er veldig deilig, og bra for deg. Dusjen kan brukes til mer enn å bare vaske seg i. 

Ikke lurt å falle for fristelsen ved å kjøpe seg de tjenester. Det tror jeg nok du vil angre på i ettertid. 

Det viktigste er at du viser at du er oppriktig interessert i dama. Vær nysgjerrig på henne. Da tror jeg du kommer veldig langt. Og for Guds skyld ikke gå med en ladd kanon hvis det er slik at du har vanskelig for å styre deg. Da kan det bli vanskelig for deg å prate eller å ha en helt alminnelig samtale med ei dame du faktisk liker, og du kan risikere å skremme henne bort. Så du må klare å legge bånd på deg. Så er det fullt lov å øve selv om du ikke kan se for deg et forhold med akkurat denne damen. Så lenge det er gjensidighet i det så går nok det veldig bra. Viktig å være tydelig på hva man ønsker. 

Er mange par i forhold som kan ha det på samme måte som deg. Jeg tenker det er bedre å være singel enn å være i et parforhold der man savner nærhet. Det må ihvertfall være tortur slik jeg ser det. Tenk litt over det. Virker som du skal ha det til at alle i parforhold har det så mye bedre enn single, men det er ikke nødvendigvis slik. Det er mye som foregår og ikke foregår innenfor husets fire vegger. 

Single damer som ikke får seg noe....Teste den hypotesen? 🤔. Hva mener du her egentlig? 

Du får ihvertfall ikke tilgang på den dama du ønsker hvis det lyser desperasjon lang vei av deg. Ivrig er lov, og noen kan synes det kan være sjarmerende til en viss grad. Desperat tja....Tror ikke det nei....

Så du må nok jobbe hardt med å få kontroll over deg selv først. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil forum unge mann. Her møter du kun, som ung mann, "råd" som; 

- ta deg sammen, det er ikke en menneskerett å få oppleve nærhet

- få kontroll over deg selv

- slutt å sutre, det er kvinner som har det like ille som deg 

osv osv osv

I motsetning til kvinner som er i samme situasjon; da skal nemlig samfunnet forbarme seg over dem og gjøre det som er mulig for å bringe/løfte/hjelpe/støtte dem ut av offerrollen. 

Hilsen misogynisten her inne

• Liker 3
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Gorgonzola skrev (42 minutter siden):

osv osv osv

I motsetning til kvinner som er i samme situasjon; da skal nemlig samfunnet forbarme seg over dem og gjøre det som er mulig for å bringe/løfte/hjelpe/støtte dem ut av offerrollen. 

Absolutt ingen som forteller kvinner at sex er en menneskerett? Ingen her som koser seg mer i offerrollen enn mannfolk som ikke får bruke andres kropper...

• Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg levde i sølibat fra 24-27 gikk helt fint det, man dør ikke uten sex

Anonymkode: 9394e...c26

Endret av eliasn
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei. I starten av innlegget ditt fikk jeg empati med deg - fikk nesten lyst til å gi deg en klem. Men så skjedde det noe - du virket bitter og sint, fordi du ikke får den nærheten du trenger. 
Jeg forstår at det er ekstremt frustrerende, men vær så snill og ikke la de mørke tankene ta deg.

Det FINNES noen for deg også, men det handler selvfølgelig om hvordan du bærer deg frem på den sosiale arenaen. Hvordan er vennekretsen din? Har du mange eller få venner? Er du ute på byen, kan du ta tips i sjekking av kompiser etc?

Noe av det som tiltrekker oss damer mest, er oftest god selvtillit. Det kan selvfølgelig være vanskelig å «fake», men da er det viktig at du blir glad i deg selv først. Gjør ting som gir deg mestringsfølelse, se på de tingene som gjør deg til et bra menneske, og vær stolt av det. Og de tingene du kanskje ikke er så stolt av eller fornøyd med, kan du kanskje endre på. (Her snakker jeg ikke om utseende, bare for å gjøre det helt tydelig)

Og til sist som andre skriver - senk standarden din litt, gå etter damer du kanskje ellers ikke ville gått for. Sjansen for at du treffer et individ med substans, humor, kjærlighet og ikke minst sexlyst, er faktisk ganske stor.

Lykke til, TS. Jeg håper det beste for deg ❤️

Anonymkode: b1371...a1b

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gorgonzola skrev (1 time siden):

osv osv osv

Sex er ikke en menneskrett.

Verken for menn eller kvinner.

Du kan ikke forvente eller kreve at noen skal ha sex med deg.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du skulle fått sex på blå resept. 

Du får enkelt kjøpt det, men er jo ulovelig. Men noen ganger er det greit. Stakkars mann. 

Anonymkode: 1e854...f1b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Absolutt ingen som forteller kvinner at sex er en menneskerett? Ingen her som koser seg mer i offerrollen enn mannfolk som ikke får bruke andres kropper...

Kvinner liker seg like mye i offerrollen som mannfolk.

Du er ufattelig naiv om du tror noe annet.

Anonymkode: 524c1...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hei. I starten av innlegget ditt fikk jeg empati med deg - fikk nesten lyst til å gi deg en klem. Men så skjedde det noe - du virket bitter og sint, fordi du ikke får den nærheten du trenger. 
Jeg forstår at det er ekstremt frustrerende, men vær så snill og ikke la de mørke tankene ta deg.

Det FINNES noen for deg også, men det handler selvfølgelig om hvordan du bærer deg frem på den sosiale arenaen. Hvordan er vennekretsen din? Har du mange eller få venner? Er du ute på byen, kan du ta tips i sjekking av kompiser etc?

Noe av det som tiltrekker oss damer mest, er oftest god selvtillit. Det kan selvfølgelig være vanskelig å «fake», men da er det viktig at du blir glad i deg selv først. Gjør ting som gir deg mestringsfølelse, se på de tingene som gjør deg til et bra menneske, og vær stolt av det. Og de tingene du kanskje ikke er så stolt av eller fornøyd med, kan du kanskje endre på. (Her snakker jeg ikke om utseende, bare for å gjøre det helt tydelig)

Og til sist som andre skriver - senk standarden din litt, gå etter damer du kanskje ellers ikke ville gått for. Sjansen for at du treffer et individ med substans, humor, kjærlighet og ikke minst sexlyst, er faktisk ganske stor.

Lykke til, TS. Jeg håper det beste for deg ❤️

Anonymkode: b1371...a1b

Enig. Kan ha sympati med noen som lengter etter nærhet og noen å være glad i.

Men med en som er villig til å leie seg en skjede å tømme seg i? Nope, det er ikke mye sympatisk.

Anonymkode: 82f9e...540

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg får vondt av deg, og skjønner at du lider. Men ikke gi opp, det finnes noen for alle. Hvordan prøver du å bli kjent med damer? 

Anonymkode: 45a8f...ed7

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du må jobbe mer med deg selv, med selvtilliten din. Ha tro på deg selv, samtidig som du ser og viser interesse for andre. Det er tiltrekkende. 

Hva er dine styrker? 
Hva er du fornøyd med hos deg selv? 

Anonymkode: 485a3...d7b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart råd kanskje, men hva om du bestiller deg en massasje? Det er jo ikke sex  men kan det dekke noe av behovet for berøring av andre enn deg selv, kanskje?

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En tur til Thailand? Massasje?

Jeg hadde anbefalt psykolog og å dyrke alle relasjonene i livet ditt. Du sier du er seksuelt frustrert, men er du egentlig mest bare veldig ensom? Har du gode venner? Et godt forhold til familien? Hyggelige kollegaer? Driver med en organisert aktivitet hvor du møter folk som har samme interesse? 

Ingen dame er interessert i å være din pule+klemmedokke. Dine behov kommer aldri til å kunne dekkes av en kvinne med mindre du tar tak i livet ditt og gir det mening. Hvilken forskjell skal det gjøre å få pult et par ganger nå for så å gå lenge, lenge til neste gang. Og bare det at du tror at folk i forhold kan ha "sex når de vil"? Du er helt ute å kjøre og ser nå kun på kvinner som et objekt som skal tilfredsstile deg til et bedre liv. Jeg klemmer mine mannlige venner også, så du må ikke få deg et ligg for å tilfredsstille slike behov, du må bare skaffe deg noen meningsfulle relasjoner.

Anonymkode: 5c27e...57e

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...