Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. februar 2006 #1 Skrevet 10. februar 2006 Nokon som har erfaring om korleis det smaker? er det hardt? mykt? er det veldig søtt, eller godt? Lurer på å ha kvit bryllupskake, synes det er fint. men den må jo smake godt
kitekatt Skrevet 10. februar 2006 #2 Skrevet 10. februar 2006 Nokon som har erfaring om korleis det smaker? er det hardt? mykt? er det veldig søtt, eller godt? Lurer på å ha kvit bryllupskake, synes det er fint. men den må jo smake godt ← Vår konditor sa at den eneste forskjellen er at den er litt mildere i smaken enn vanlig marsipan
Gjest gjest1 Skrevet 10. februar 2006 #3 Skrevet 10. februar 2006 Hvis du mener slik "icing" (eller hvordan det nå skrives) som er helt hvitt, så er det litt tørt, søtt og minner om Lovehearts i konsistens, egentlig. Men jeg har bare smakt det en gang, og da var det hjemmelaget av bror min.
kitekatt Skrevet 10. februar 2006 #4 Skrevet 10. februar 2006 Hvis du mener slik "icing" (eller hvordan det nå skrives) som er helt hvitt, så er det litt tørt, søtt og minner om Lovehearts i konsistens, egentlig. Men jeg har bare smakt det en gang, og da var det hjemmelaget av bror min. ← Icing og hvit marsipan er absolutt ikke det samme
Gjest Binna Skrevet 10. februar 2006 #5 Skrevet 10. februar 2006 Det står jo i overskriften at det ikke er marsipan!
kitekatt Skrevet 11. februar 2006 #6 Skrevet 11. februar 2006 Det står jo i overskriften at det ikke er marsipan! ← aaaahhhh...beklager, blingset. Trodde det stod hvitt lokk, marsipan. Der ser dere..hehe. Beklager igjen for det som da ble et dumt svar
Gjest gjest1 Skrevet 11. februar 2006 #7 Skrevet 11. februar 2006 Det finnes hvit marsipan hvis du ikke ønsker icing.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå