AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #1 Skrevet 13. mai 2024 Jeg føler meg nesten "påvirket av alkohol" eller noe, den beskrivelsen passer best. Jeg er tung i hodet, vondt i hodet, øynene er veldig blanke, jeg nyser og nesen renner. Noen som vet hva som hjelper mot pollen? Hva er best? Anonymkode: f077a...c8c
Queen19 Skrevet 13. mai 2024 #3 Skrevet 13. mai 2024 Allergimedisin i form av tabletter, nesespray og øyedråper, og forebyggende tiltak. Skift putetrekk ofte, dusj hver kveld, skyll håret, gå med solhatt eller caps ute for å beskytte håret, bruk solbriller, støvsug ofte, unngå lufting. Har du husdyr som er ute så må du nok skylle gjennom pelsen deres ofte. 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #4 Skrevet 14. mai 2024 Flytte til en by med bare asfalt og betong. Anonymkode: c0999...100
Irak Skrevet 14. mai 2024 #5 Skrevet 14. mai 2024 Allergimedisiner som nevnt her. Hvis man er en av de uheldige, og er ekstra plaga så går det an å få sprøyter mot allergi. Det må foregå over lengre tid da for å ha ønsket effekt, men dette skal fastlegen ha oversikt over. Slitsomt med allergi er det ihvertfall. Spesielt nå som bjørka spretter, men fint er det 💕🪷.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå