Gå til innhold

Svært lite følelser "nedentil" under sex

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er en person som sjelden får orgasme, og har generelt lite følelser nedentil. Før jeg fikk barn, kunne jeg få orgasme kanskje 20% av gangene. Hadde mye sexlyst og ofte sex. (Fast forhold) 

Har siden fått flere barn, og fått mindre og mindre følelser nedentil, føler meg rett og slett ganske ødelagt fysisk etter svangerskapene. Så nå får jeg aldri orgasme lenger, heller ikke ved hjelp av fingre eller dildo/womanizer. 

Jeg mistet etterhvert fullstendig selvtilliten når det kom til sex, og det i kombinasjon med annet, gjorde at forholdet til barnefar tok slutt😭 

Jeg har ikke hatt sex med andre etter det, ønsker ikke andre enn ham, men det er helt usannsynlig at han vil ha meg tilbake igjen. Jeg har fått et veldig forknytt forhold til alt som omhandler sex, så jeg klarer ikke snakke med folk om det. (Klarte det heller ikke med barnefar)  Og har ikke råd til å gå til hverken psykologer, sexolog eller annet. 

Finnes det håp for meg? Jeg ønsker jo en gang å kunne finne en ny, men føler ikke jeg er verdt å være med, og ville hatt store problemer med å ha sex med noen når alt det er så vanskelig. 

Er det noen som har hatt det på samme måte, men funnet en løsning for å få ting bedre? Evt har råd som kan være gode? (Og å finne seg ONS eller pulevenner osv er fullstendig utelukket av mange årsaker😆)

Anonymkode: 67e34...f16

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kanskje du har fått noen nerveskader under fødsel rett og slett? Fikk du rifter under fødsel? Uff, det er utrolig kjipt. Men noe som skjer iblant. Det er ingen som forteller oss det på forhånd, men barnefødsler kan virkelig ødelegge sexlivet for de av oss som er uheldige.

Anonymkode: de0a9...e13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...