Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri vært i noe forhold, og damer har aldri egentlig vært noe interessert i meg. ble ganske grovt mobba gjennom hele oppveksten og skole. Så møtte jeg ei, nesten helt tilfeldig. Vi klikka bra, var like ''utenfor'' vi begge to. Men hun slet med sitt, rus blandt annet. Jeg var aldri klar for noe forhold fordi jeg er redd for å bli for nær noen, i min erfaring ender det alltid dårlig når jeg kommer folk nært, folk forvinner alltid. Derfor sa jeg klart å tydelig fra om at jeg ikke var klar for noe forhold. Hun klarte aldri helt å akseptere det, og ga aldri opp på meg, aldri opplevd at noen har vært så interessert. Til den dag i dag tar hun kontakt innemellom, for så å kutte kontakten igjen. Har aldri møtt noen i etterkant som har vært så god mot meg, så glad i meg. Er livredd for å ende opp alene, og at jeg aldri kommer til å møte noen som det igjen. Er 23 år, fortsatt ikke vært i noe forhold, men jeg savner henne så sårt. 

Anonymkode: 26349...900

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er vel derfor man ikke skal gi slipp på ekte kjærlighet da.

Anonymkode: f9e13...c30

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

100% sikker på at du finner kjærligheten. Du er 23. Du har hele livet ditt foran deg. Slutt å stress.

Anonymkode: e590e...3bd

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Har aldri vært i noe forhold, og damer har aldri egentlig vært noe interessert i meg. ble ganske grovt mobba gjennom hele oppveksten og skole. Så møtte jeg ei, nesten helt tilfeldig. Vi klikka bra, var like ''utenfor'' vi begge to. Men hun slet med sitt, rus blandt annet. Jeg var aldri klar for noe forhold fordi jeg er redd for å bli for nær noen, i min erfaring ender det alltid dårlig når jeg kommer folk nært, folk forvinner alltid. Derfor sa jeg klart å tydelig fra om at jeg ikke var klar for noe forhold. Hun klarte aldri helt å akseptere det, og ga aldri opp på meg, aldri opplevd at noen har vært så interessert. Til den dag i dag tar hun kontakt innemellom, for så å kutte kontakten igjen. Har aldri møtt noen i etterkant som har vært så god mot meg, så glad i meg. Er livredd for å ende opp alene, og at jeg aldri kommer til å møte noen som det igjen. Er 23 år, fortsatt ikke vært i noe forhold, men jeg savner henne så sårt. 

Anonymkode: 26349...900

Ikke bli sammen med henne kun fordi du er redd for å ende opp alene, iallefall. Alle fortjener gjensidig kjærlighet, og skal du bli sammen med henne er det viktig at du kan gi henne kjærlighet tilbake.

Anonymkode: aab91...f6e

• Liker 1
Skrevet

Du er bare 23 år gammel og har (forhåpentligvis) et langt liv foran deg 😊 Ikke heng deg opp i en person 😊 

Skrevet

Du er 23 år gammel, ikke 83. Det går nok fint :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde du var 50 når jeg begynte å lese, men så viser det seg at du er 23. Helt i startgropa. Du finner noen andre som vil passe deg enda bedre og som vil bli enda vanskeligere å glemme. ;) Garantert. Men ikke gå i den fella at du sitter de neste 10 årene og drømmer om hun her. Oppsøk andre mennesker, på den ene eller andre måten. Ellers vil du kanskje gå glipp av det beste livet har å by på. 

Anonymkode: 15b32...455

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...