Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merkelig.

Denne skal gjøre håret mykt?

Vel, mitt hår blir tørt, skikkelig sprøtt i tuppene og helt umulig flokete når det er vått.

Er det flere som har reagert slik på den??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått slik hår du beskriver med andre shampoer, men ikke med All Soft. Hvis håret ditt er behandlet, bør du kanskje prøve en kur med proteiner.

Ellers er All Soft Soft Ends en super leave-in til tørre tupper og floker.

Skrevet

Ja nå er det jo slik at ingen har likens hår. Jeg ville ha klippet tuppene om det var skikkelig ille, for slike produkter forebygger mest.

Skrevet

Men det er det som er "rart" at det er ikke bare tuppene som floker seg, men mer ved røttene og. Det virker tørt og sprøtt av shampooen! :forvirret::frustrert:

Redd jeg har ødelagt det helt jeg.

Og det jeg kanskje tror er grunnen er; det er jo nettopp proteiner i All soft! og det vet vi jo kan gjøre hår sprøtt..

Skrevet

All Soft er vel heller det nærmeste man kommer en ren fuktighetsshampo? Men ikke alle produkter passer for alle; har du testet Kerastase?

Skrevet
All Soft er vel heller det nærmeste man kommer en ren fuktighetsshampo? Men ikke alle produkter passer for alle; har du testet Kerastase?

Vet ikke, fuktighetsshampooen til Redken skal vel være Clear Moisture? den inneholder ikke proteiner som All soft..

Ja, jeg har prøvd Kerastase før, men likte den dessverre ikke :forvirret:

Håret mitt er "vanlig, nordisk tynt", blir lett fett i bunnen. Så er det tørt, sprøtt helt nederst..

Er så vanskelig å finne en shampoo som håret virkelig liker!

Hva med Redken Extreme?

Skrevet

Redken Extreme er i hvertfall en ren proteinserie. Hos meg gjorde den håret tungt og ekkelt. Jeg liker Kerastase Resistance best. :)

Clear Moisture er for normalt/litt tørt hår.

All Soft er for veldig tørt/grovt hår.

Personlig er jeg forelsket i Matrix Biolage for tida; jeg bruker serien for farget hår, og den gir akkurat passe av alt.

Skrevet
Redken Extreme er i hvertfall en ren proteinserie. Hos meg gjorde den håret tungt og ekkelt. Jeg liker Kerastase Resistance best. :)

Clear Moisture er for normalt/litt tørt hår.

All Soft er for veldig tørt/grovt hår.

Personlig er jeg forelsket i Matrix Biolage for tida; jeg bruker serien for farget hår, og den gir akkurat passe av alt.

Takk for gode svar! :)

Ok, da skal jeg IKKE prøve Redken Extreme..

Kanskje jeg skulle prøvd Matrix! hvilken av dem bruker du?

Skrevet
Takk for gode svar! :)

Ok, da skal jeg IKKE prøve Redken Extreme..

Kanskje jeg skulle prøvd Matrix! hvilken av dem bruker du?

Den som heter Biolage Color Care. Den lukter i tillegg nydelig, synes jeg. Rent og friskt, ikke syntetisk frukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...