AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #1 Del Skrevet 13. mai 2024 Jeg har ikke greid å vedlikeholde plenen godt de siste årene pga en skade, og det synes nå dessverre godt. Er blitt drastisk verre i år enn i fjor! Har nesten ikke gress igjen, bare ugress. Mye sånt kjempelangt gress, brennesle, noe vindel av et eller annet slag langs kantene på plenen, høymole, og noen ting jeg ikke kan navnet på. Hva gjør jeg? (jeg leier, så jeg kan ikke bare gruslegge hele plenen eller lignende drastiske tiltak) Anonymkode: 0f18a...bbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #2 Del Skrevet 13. mai 2024 Luke, luke, luke, luke. Anonymkode: db5df...d78 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #3 Del Skrevet 13. mai 2024 Heng opp lapp på skoler, idrettsanlegg ol. Så betaler du noen ungdommer noen hundrelapper for å luke. Anonymkode: f41a8...dd3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carlberner1 Skrevet 14. mai 2024 #4 Del Skrevet 14. mai 2024 Må den "reddes"? Ugrass har fått nytt navn, heter "blomster" nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #5 Del Skrevet 14. mai 2024 Luke og gjødsle. Gjødsel gjør at gresset får bedre forhold. Både naboen og jeg har robotgressklipper, jeg gjødsler, det gjør ikke han. Nå har han mange løvetann i plenen, jeg har bare i "kantene". Anonymkode: 0de46...309 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #6 Del Skrevet 14. mai 2024 Kan du ikke spørre utleieren om han eller hun kan koste på en rive, en spade og hakke, samt en sekk eller to med plenfrø av bedre slaget, og så få fjernet alt som er der fra før, og spre frøene og så en ny plen? Kanskje utleier er villig til å betale deg noen kroner for å gjøre jobben med å vedlikeholde hans/hennes eiendom/plen? De vil kanskje ikke at det skal gro helt igjen av ugress og bli stygt heller? Anonymkode: aff1d...a5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå