jukkapalme Skrevet 14. mai #21 Del Skrevet 14. mai Jeg tenker også på Klara ku. Er et helt ok navn da, finere enn Ea, Oleah og mange andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn 1234 Skrevet 14. mai #22 Del Skrevet 14. mai Fint navn det, Foreldrene mine sin hund heter det😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai #23 Del Skrevet 14. mai Er Kaysa og Klara for likt? Anonymkode: 91876...fec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai #24 Del Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er Kaysa og Klara for likt? Anonymkode: 91876...fec Tror man pleier å stave det Kajsa i Norden/Norge. Anonymkode: 3fbad...220 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 14. mai #25 Del Skrevet 14. mai Tenker på en nydelig kvinne jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai #26 Del Skrevet 14. mai Jeg liker det veldig godt og tenker ikke på Klarna. Anonymkode: 5ec52...c09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai #27 Del Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tror man pleier å stave det Kajsa i Norden/Norge. Anonymkode: 3fbad...220 Men er Kajsa og Klara for likt? Tenkte mere på uttalen. Anonymkode: 91876...fec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai #28 Del Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men er Kajsa og Klara for likt? Tenkte mere på uttalen. Anonymkode: 91876...fec Eller kanskje det går? Anonymkode: 44283...69f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #29 Del Skrevet 15. mai Nydelig navn. Jeg liker det best med C, Clara. Anonymkode: 059b4...fdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #30 Del Skrevet 15. mai Liker Klara, et annet navn i samme gate som jeg liker godt er Vera. Anonymkode: 67ab3...789 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #31 Del Skrevet 18. mai Så mange som assosierer det med Klara ku, første jeg tenkte var Klara klok. Anonymkode: 8ca5d...c0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #32 Del Skrevet 18. mai Eneste jeg tenker er den irriterende lillesøstra til Linus i Linus i svingen. Anonymkode: a3348...6d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå