norw Skrevet 13. mai 2024 #1 Del Skrevet 13. mai 2024 Noen som har vest til en edruelig pris å anbefale? Ser ikke helt hvorfor det skal koste bortimot en tusenlapp eller over, men man vet jo at treningsfolk kan være villige til å betale blodpris og legger seg dermed høyt. Tenker at det kan være greit med lomme til drikke, kanskje en lomme til telefonen (men mulig at det blir ubehagelig å løpe med telefonen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #2 Del Skrevet 15. mai 2024 Jeg har denne; https://www.xxl.no/salomon-active-skin-4-lopesekk-unisex-rod/p/1193145_1_Style (ser den er utilgjengelig på XXL, men mulig den finnes andre steder). Fornøyd, plass til telefon/kort/nøkler/drikke/barer. Sitter godt på. Anonymkode: af548...51a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #3 Del Skrevet 15. mai 2024 jeg liker dette Linocell Sportsbelte med vannflasker - Sportsarmbånd | Kjell.com Ikke vest da, men magebelte med plass til telefon og nøkler, og to vannflasker. Sitter godt og stødig. Jeg synes vest ofte blir klønete/klumpete om jeg løper med genser eller jakke. Anonymkode: ac287...237 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enkelt&Komplisert Skrevet 15. mai 2024 #4 Del Skrevet 15. mai 2024 (endret) Ikke plass til vannflasker, men god hvis du bare skal ha en løpetur på opptil 10km Endret 15. mai 2024 av Enkelt&Komplisert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå