AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #1 Skrevet 13. mai 2024 Hallo, Noen som har ADHD og RSD? Og har RSD blitt bedre/mildere med ADHD medisiner? Anonymkode: 3aa96...a34
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #2 Skrevet 13. mai 2024 Hei! Ja, både RSD, angst, depresjon og en rekke andre komorbiditeter har bedret seg, men skal sies at jeg for min del ikke hadde peiling på at jeg hadde ADHD når jeg fikk diagnosen. Jeg gikk i utgangspunktet til behandling for depresjon og angst. Så vet ikke helt om diagnosen og det å lære om hvordan diagnosen påvirket meg hjalp mest, eller om det var selve medisinene på akkurat det punktet. For det å forstå hvordan adhd fungerer og hvordan det påvirker meg,og hva jeg kunne gjøre for å leve best mulig med ADHD, fremfor å motarbeide ADHD symptomene mine, som jeg hadde gjort hele livet, hjalp veldig mye i seg selv... Anonymkode: 0672c...847 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #3 Skrevet 15. mai 2024 Dette lurer jeg også på! Mistenker adhd i voksen alder etter at barnet fikk diagnose. Anonymkode: 762ec...6f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå