AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #1 Skrevet 13. mai 2024 De må ha dårlig planlagte dager når de alltid henter deg 10 min forseint til avtalen. Det er satt av 45 minutter, og man ender alltid opp med 35 min da han alltid er forsinket.. sykes det er respektløst overfor pasient. Eller lege som kommer på jobb kl 8.30 og du har sittet der en halvtime da du hadde time kl 8.. kommer med boblejakke og veske slengende kl 8.30 Akkurat nå sitter jeg på venterommet til psykologen 15 min på overtid.. klarer de ikke planlegge? det må jeg i min jobb Anonymkode: f4432...fad 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #2 Skrevet 13. mai 2024 At leger blir forsinket fordi forrige time tar lengre tid enn planlagt skjer ofte, men du skal ikke ha mindre tid enn du trenger/betaler for. Og kommer de bare slengende bør de ha en god unnskyldning, fast i trafikken e.l. Noen er bare notoriske og uhelbredelige forsentkommere, med manglende respekt for folks tid. Og det er en god del verre enn at en tidligere time har tatt lengre tid enn planlagt. Anonymkode: a8f25...786 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #3 Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): At leger blir forsinket fordi forrige time tar lengre tid enn planlagt skjer ofte, men du skal ikke ha mindre tid enn du trenger/betaler for. Og kommer de bare slengende bør de ha en god unnskyldning, fast i trafikken e.l. Noen er bare notoriske og uhelbredelige forsentkommere, med manglende respekt for folks tid. Og det er en god del verre enn at en tidligere time har tatt lengre tid enn planlagt. Anonymkode: a8f25...786 Bos psykologen får jeg alltid 35 min, da han er 10 min forsinket hver gang.. Hva rekker man på en halvtime? Har vært hos han 6 ganger og skal nå avslutte neste gang. fått nada ut av det Anonymkode: f4432...fad
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #4 Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Eller lege som kommer på jobb kl 8.30 og du har sittet der en halvtime da du hadde time kl 8.. kommer med boblejakke og veske slengende kl 8.30 Hadde en sånn fastlege før. Unnskyldningen var alltid «Måtte levere i barnehagen». Skjedde maaange ganger. Hendte også flere ganger at fastlegen dro hjem før timen min. Hvis jeg hadde time kl. 15, så møtte jeg fastlegen i trappa på vei hjem kl 1450. Skjedde mange ganger, ikke bare med meg men alle som hadde den fastlegen. Så respektløst! Anonymkode: 353d7...d42 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #5 Skrevet 13. mai 2024 Håper du gir tilbakemelding til klinikken hvor psykologen jobber. Jeg har selv jobbet ved et senter hvor det var veldig varierende blant psykologene. Det vanlige er at en time skal vare 45 min og så skal de ha 15 min til skriving etter timen. I tillegg der hvor jeg jobbet så hadde de kun 3 pasienter per dag (det er veldig ulikt fra senter til senter), og det bør være overkommelig å planlegge. Håper du gir en tilbakemelding så andre slipper å gå gjennom det samme. Anonymkode: 583aa...211 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #6 Skrevet 13. mai 2024 Skal tiden det tar fra å gå fra venterommet og opp til kontoret ( ca 4 min) regnes med? Er det utenom? Anonymkode: b483f...41d
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #7 Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skal tiden det tar fra å gå fra venterommet og opp til kontoret ( ca 4 min) regnes med? Er det utenom? Anonymkode: b483f...41d Hvis han har venterom med 4 min gange fra kontor er jo det villt. jeg blir hentet på venterommet 10 min forseint hver gang. Og timen blir ikke 10 min lenger. så det er minimalt hva en rekker å komme inn på Ila 35 min. egentlig bare bortkastet. Burde vært en klokke time når en skal gå i behandling og inn på vanskelige tema Anonymkode: f4432...fad 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #8 Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvis han har venterom med 4 min gange fra kontor er jo det villt. jeg blir hentet på venterommet 10 min forseint hver gang. Og timen blir ikke 10 min lenger. så det er minimalt hva en rekker å komme inn på Ila 35 min. egentlig bare bortkastet. Burde vært en klokke time når en skal gå i behandling og inn på vanskelige tema Anonymkode: f4432...fad Synes de konsultasjonene jeg hadde med denne behandleren var veldig korte. Skjønner det nå når hun tydeligvis inkluderte forsentkomming og tiden det tok å gå opp dit. Anonymkode: b483f...41d
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #9 Skrevet 13. mai 2024 Jeg hadde en psykolog som var kronisk forsinket. Så ille at de i resepsjonen ba meg klage hver gang jeg etterlyste psykologen. Vi snakker om alltid 10-15-20min forsinket, rekorden var 40 minutter. Noe av det flotteste er at timen startet før vedkommende hadde ankommet togstasjonen med toget. Jeg greide ikke å forholde meg til vedkommende, og ba om bytte. Anonymkode: cf5b0...409
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #10 Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg hadde en psykolog som var kronisk forsinket. Så ille at de i resepsjonen ba meg klage hver gang jeg etterlyste psykologen. Vi snakker om alltid 10-15-20min forsinket, rekorden var 40 minutter. Noe av det flotteste er at timen startet før vedkommende hadde ankommet togstasjonen med toget. Jeg greide ikke å forholde meg til vedkommende, og ba om bytte. Anonymkode: cf5b0...409 Det er respektløst. Spesielt når det er psykolog det er snakk om. Jeg blir ofte usikker, og må dobbeltsjekke om det er riktig dag og tidspunkt. lurer på om han har glemt meg, er syk og glemt å si fra. Jeg selv er alltid 5 min før tiden, da å komme for sent stresser meg veldig. jeg er for sen om jeg kommer 1 min før tiden føler jeg Anonymkode: f4432...fad 2
Grüner Skrevet 13. mai 2024 #11 Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): De må ha dårlig planlagte dager når de alltid henter deg 10 min forseint til avtalen. Det er satt av 45 minutter, og man ender alltid opp med 35 min da han alltid er forsinket.. sykes det er respektløst overfor pasient. Eller lege som kommer på jobb kl 8.30 og du har sittet der en halvtime da du hadde time kl 8.. kommer med boblejakke og veske slengende kl 8.30 Akkurat nå sitter jeg på venterommet til psykologen 15 min på overtid.. klarer de ikke planlegge? det må jeg i min jobb Anonymkode: f4432...fad Det er ganske vanlig at leger er forsinket, men psykologer kan også være det. Det hender jo at det skjer følelsesmessig sterke ting i en time, og da kan jo ikke psykologen bare kaste ut den pasienten som sitter der helt på randen av sammenbrudd. Det burde jo du som selv går til psykolog vise forståelse for. Men, ved forsinkelse bør psykologen gi beskjed til deg om at hen blir forsinket, og det skal ikke gå ut over din tid. Da skal likevel få 45 min. Men hvis dette er noe som skjer veldig ofte, må psykologen begynne å sette opp dobbelttimer med denne pasienten/sette hen på som siste pasient, slik at det ikke stadig går ut over andre. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #12 Skrevet 13. mai 2024 Grüner skrev (1 minutt siden): Det er ganske vanlig at leger er forsinket, men psykologer kan også være det. Det hender jo at det skjer følelsesmessig sterke ting i en time, og da kan jo ikke psykologen bare kaste ut den pasienten som sitter der helt på randen av sammenbrudd. Det burde jo du som selv går til psykolog vise forståelse for. Men, ved forsinkelse bør psykologen gi beskjed til deg om at hen blir forsinket, og det skal ikke gå ut over din tid. Da skal likevel få 45 min. Men hvis dette er noe som skjer veldig ofte, må psykologen begynne å sette opp dobbelttimer med denne pasienten/sette hen på som siste pasient, slik at det ikke stadig går ut over andre. Det skjer neppe hver gang jeg er der. Dessuten kommer han ut av kontoret sitt og jeg sitter der. Ingen pasienter som går ut fra kontoret hans før jeg kommer. Aldri møtt en pasient der faktisk. Går privat Anonymkode: f4432...fad
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #13 Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Skal tiden det tar fra å gå fra venterommet og opp til kontoret ( ca 4 min) regnes med? Er det utenom? Anonymkode: b483f...41d Haha dette høres ut som min DPS. Verdens lengste strekning den vandringen der 😂 Anonymkode: 6e8ff...fec
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #14 Skrevet 13. mai 2024 Psykologen min er kronisk 10-15 minutter forsinket. Hun er privat og det er ingen å melde fra til, så må bare leve med det. Anonymkode: 3380a...809
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #15 Skrevet 13. mai 2024 Her er et motsatt, på en måte. Jeg har fast time hver uke, antar jeg er hans siste for dagen, for det skjer støtt og stadig at vi sitter i over en time og snakker. Blir helt utslitt, men han er dyktig og tydeligvis veldig interessert i jobben sin. Anonymkode: ef8b8...b88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå