Gå til innhold

Hater menn misjonærstillingen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Og hva gjør den så kjedelig ? Jeg føler at jeg har større nytelse i denne enn «skandinaven» 

Anonymkode: 5b164...0b8

Nei. Jeg liker det best. Har ingen grunn til å bytte. Variasjon er likegyldig for min del, så har gjerne samleie i misjonær hver gang 🤷🏼‍♂️

Anonymkode: 0c942...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei. Jeg liker det best. Har ingen grunn til å bytte. Variasjon er likegyldig for min del, så har gjerne samleie i misjonær hver gang 🤷🏼‍♂️

Anonymkode: 0c942...dd0

Min eks ville at jeg skulle ri han HVER kveld. Det var den eneste stillingen han ville. Han hadde for kort penis til bakfra, og misjonær sa han at han hata.

min nye kjæreste har og en elsk på at jeg skal ri, som jeg ikke er så hypp på🙈 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Min eks ville at jeg skulle ri han HVER kveld. Det var den eneste stillingen han ville. Han hadde for kort penis til bakfra, og misjonær sa han at han hata.

Hva er din favoritt, da? 

Anonymkode: da4d3...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Anal misjonær. Ferdig snakka.

Anonymkode: 73a94...6f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle menn jeg har ligget med (15 stk) har villet ha misjonær, har inntrykk av at de fleste menn nyter det? 

Anonymkode: 260fa...071

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 hours ago, AnonymBruker said:

Misjonær funker kun for menn om man ligger med noen som er seksuelt attraktiv. For stillingen er så visuell og eksponerende. Om du feks har dratt med deg en granat fra byen så er det fordelaktig og bare få det unnagjort i doggy. 

Anonymkode: 2bc98...e57

🤣🤣🤣

Lo godt av denne,

Og så satte jeg meg ned og tenkte litt igjennom granatsamlinga mi gitt...🤩

Anonymkode: 9f516...9be

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Og hva gjør den så kjedelig ? Jeg føler at jeg har større nytelse i denne enn «skandinaven» 

Jeg bruker ofte misjonær og har da min egen variant som gjør at penis treffer godt på klitoris og helst også på g-punkt samtidig.

Deilig da å kunne kysse samtidig

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 5/13/2024 at 7:35 PM, AnonymBruker said:

Anal misjonær. Ferdig snakka.

Anonymkode: 73a94...6f6

Enig. Da har vi god kontakt, og kan føle oss bedre frem. Og det er enkelt for henne å bruke en dildo i tillegg. Elsker å se henne dypt i øynene når hun kommer. Helt vilt å se 🙂

Anonymkode: 042b9...8d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
homber skrev (På 13.5.2024 den 13.39):

Kommer an på bredden på hoftene til dama. Hvis de er for smale så er det en vanskelig posisjon å holde på med. 

Har aldri vært noe problem for meg. 

Anonymkode: 1271a...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En fin variant er å løfte ene henne ben opp. Og om han i tillegg sitter overskrevs hennes låret som hviler ned på sengen, så får man en svært nær og dyp penetrering. Mulig denne stillingen har sitt eget navn. 

Anonymkode: 042b9...8d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angry Man

Jeg liker misjonær og hun på topp best. :D Greit å eksperimentere fra tid til annnen. Men kommer alltid tilbake til disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.5.2024 den 12.16):

Beste stillingen ever. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misjonær er fin den 👌.

Elsker å ligge i skje 🪷💕. Det synes jeg er deilig, og synes man kommer nært hverandre da og. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Pingvinen skrev (På 13.5.2024 den 14.04):

Så da betyr det at jeg er veldig tiltrekkende siden de menn jeg har vært med har alle foretrukket misjonærstilling. Også i langvarige forhold. Og jeg som er 50+, tjukk, usminket og ganske ordinær. Jeg avsluttet forhold til mine 2 siste partnere fordi de kun ville ha sex i misjonær, og det blir for kjedelig.  Synes de fleste menn liker misjonær.

Heftig å vrake 2(!) forhold pga en sexstilling😂😂😂😂

Anonymkode: f00b3...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.5.2024 den 19.30):

Jeg kjenner null niks nada når jeg er på topp grunnet kort penis, men alt annet funker. Rart 🤣 Synes å ri er drittkjedelig, gir meg ingenting. 

Anonymkode: cf571...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.5.2024 den 12.18):

Misjonær funker kun for menn om man ligger med noen som er seksuelt attraktiv. For stillingen er så visuell og eksponerende. Om du feks har dratt med deg en granat fra byen så er det fordelaktig og bare få det unnagjort i doggy. 

Anonymkode: 2bc98...e57

Du formulerer deg som en 17 år gammel mannlig jomfru og det skulle jaggu ikke forundre meg om det er akkurat det du er 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok en løgnaktig myte at misjonær oppfattes som kjedelig. Når man spør, som her, er det tvert imot en favoritt for mange. 

Andre varianter kan være avveksling, ja. Men for "elskov" og nærhet er misjonær uovertruffen. Man kan ta overalt, man kjenner pust og man kan kline. Brystvorter, ører og nakke er tilgjengelig for lepper og tunge, og man har blikkontakt hvis man vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det spørs, snakker vi om kvinner vi er forelsket i eller en dypvannsrøye som er fisket seint nattestid på det lokale vannhullet liksom?

Misjonær er litt for intimt for ett ons.

Anonymkode: 6f63b...15c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne som har misjonæren som minst likte stilling. Føler den er veldig oppskrytt. Jeg føler meg mer låst fast og tvunget til å være passiv i den stillingen enn i noen andre stillinger. Mannen min liker den, men jeg velger aldri den stillingen. Jeg mer aksepterer den når han enten ønsker den nærheten stillingen gir (og joda den er fin... en stund), eller regelrett erter meg med å "låse meg fast". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...