Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ikke at det skal framstå som at jeg bare er ute etter tøm og røm. Hadde jeg kunnet få en kjæreste ville det vært optimalt men det er lite sannsynlig slik livet mitt kommer til å se ut framover i lang periode uten at jeg vet hva resultatene vil bli når jeg starter med kreft behandling om 3 uker. Vet jeg burde ha andre prioriteringer, men jeg fyller 35 i sommer, jeg ønsker gjerne å vite hvordan det føles bare en gang, ikke bare selve sexen men forspillet, det å ligge å stryk og holde rundt hverandre etterpå.

Var ute i helgen og prøvde å finne meg noen, jeg gjorde det nesten. Lørdag var det en kvinne som jeg fikk kline litt med og jeg trodde endelig at jeg skulle få gjort det. Mens jeg var på toalettet drakk hun flere shoter og var så dritings at jeg endte opp med å isteden måtte ta vare på henne, kjørte henne hjem, fikk henne i sengen. Hun prøvde seg, men måten hun snakket på var som et barn fordi hun var så borte at jeg kunne ikke få meg til å gjør det. Det var sent på natten, jeg var trøtt så når hun sa at jeg kunne sove på sofaen så skulle hun bevise at hun fortsatt hadde lyst dagen etter. Sa jeg ja, ikke fordi jeg trodde hun kom til å ville ha sex, hun bodde så langt unna festen at jeg var ikke helt komfortabel med å kjøre 45 minutter i mørket når jeg var sånn sliten. Neste morgen var ganske var det klart at hun ikke var interessert å fortsette der vi slapp. Før hun fikk sagt noe om at hun ikke var i rett humør, da hun sikkert var redd for at jeg forventet noe. Tok tak i jakken min sa jeg at jeg bare var der fordi jeg ikke ville ende opp med å kjøre av veien i mørket, at hun ikke skyldte meg noe. Gav meg et kyss på kinnet og så dro jeg.

Da har vi en helg som var totalt bom, har ikke så mange slike igjen, så tips for hva jeg kan prøve neste helg?

Anonymkode: 672fc...ca6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Beruset folk er nok ikke veien, klining og alt annet kan jo være pågrunn av manglende kontroll i alkorus.

Men forstår at de er de lette å møte, når de er akkurat det, uten hemninger.

Anonymkode: 902be...499

AnonymBruker
Skrevet

Å få ha sex med noen fort er også ganske kravstort, mange vil vente litt, spesielt om du skal stryke på dem.

AnonymBruker
Skrevet

Her er det ærlighet som gjelder. Mange kvinner ønsker ey ligg også.

Anonymkode: 1fb26...848

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Å ligge å stryke på noen og holde rundt de, er jo ikke godt når man ikke er forelsket i eller elsker den man har sex med. 

Gå til en prostituert heller.

Jeg ønsker deg god bedring og håper at du blir frisk av kreften.

Det er mye viktigere enn å ha sex.

Anonymkode: 73458...582

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Godt at du ikke utnyttet en beruset kvinne.

Anonymkode: 111bb...43e

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, viktig å skryte av denne oppførselen for det er ikke normaliteten. Bra jobba, ts! 

Anonymkode: 7f8d9...ebb

Nå er jeg forvirret, hva har det med skryting å gjøre? Prøvde helt enkelt å forklare situasjonen. For noen folk er det ikke noe problem, har venner både mannlige og kvinnlige som har hatt mange ONS i fylla. Spesielt fra alder 18 til 24 hadde jeg tre veldig nære venniner som viste når jeg som regel var ferdig med morgen økten min på Søndager. Det skjedde en gang i blant at en av dem ringte og spurte om jeg kunne hente og kjøre dem hjem fordi de hadde våknet med en random mann eller kvinne som de ikke hadde noe minne av. Jeg så aldri på det som at det var noe de måtte skamme seg for, de hadde jo dratt på byen og drukket for å ha det gøy. 

For meg er det bare en personlig ting hvor jeg ikke følte meg komfortabel med konsepte å gjøre det selv fordi jeg har vært rusfri hele livet. Jeg så med egne øyne hva det kunne føre til, så jeg har alltid vært forsiktig og veldig streng med egen helse og kropp. Det kanskje var dumt, hadde jeg tatt meg noen fester hvor jeg deltok på drikkeleker eller på noen av festene tok et par trekk ville jeg kanskje ikke vært i denne situasjonen. 

For å være ærlig hadde jeg et bilde i hodet om at jeg kom til å leve livet slik som jeg gjorde. Tils en dag ville jeg møte en kvinne som kanskje var litt mer villig en meg til å ta seg en fest en sjelden gang iblant. Samtidig som vi ønsket de samme tingene, hadde samme interesser og ville ha familie, det vil ikke en gang bry meg om hun har barn fra før. ONS fristet aldri, jeg ville ha stabilitet med noen som kjente meg ut og inn like mye som jeg kjente henne. 

Det skjedde ikke, to ting har blitt klart for meg om hun finnes, finnes hun ikke her der jeg bor. Det kommer til å være vanskelig å forlate familie og venner men går ting bra og jeg har kapasitet når dette er ferdig. Må jeg komme meg bort ut i verden for å finne henne for nå er jeg så gammel at det er dårlig med tid.

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Å ligge å stryke på noen og holde rundt de, er jo ikke godt når man ikke er forelsket i eller elsker den man har sex med. 

Gå til en prostituert heller.

Jeg ønsker deg god bedring og håper at du blir frisk av kreften.

Det er mye viktigere enn å ha sex.

Jeg vet det, men jeg er redd. Redd for hva om jeg får nedsatt kapsitet etterpå? Redd for om det ikke går bra kommer jeg ikke bare til å dø alene. Jeg dør som den taperen som blir brukt som eksempel på et bortkastet liv som ikke en gang gjorde noe av det mest fundamentale de aller fleste mennesker går igjennom senest før de fyller 20.

Det er sikkert ikke like godt, men jeg tar det jeg kan få så lenge det er frivillig gitt. Det er sikkert prostituerte som gjør det hele frivillig, det er derimot umulig å vite for hvem er det folk som kanskje ikke blir tvunget av noen andre men gjør det heller ikke fordi det er arbeid de har lyst til. Det er også en ting som sier meg imot generelt, samtidig skal jeg innrømme hadde det vært tilbud hvor de som jobbet med det, var på lik linje med sykepleier eller massør, hadde jeg kanskje vært desperat nok. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, viktig å skryte av denne oppførselen for det er ikke normaliteten. Bra jobba, ts! 

Anonymkode: 7f8d9...ebb

Selvfølgelig er det "normaliteten". Det er ikke under 50% av menn som synes at sjanglende damer er ekle når de er på grensen til å spy opp igjen spriten de har bøttet innpå.

Anonymkode: 073e0...4c5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

som de ikke hadde noe minne av.

Kan være voldtekt uten at de vet det. De er alt for beruset til å samtykke.

Om du har kreft ts, beklager så mye, leste fort.

God bedring ❤️ Håper du får opplevd sex, men ikke se på deg som en taper, for det er du ikke. Ha det fordi du ønsker, ikke for å være noe for noen andre. 

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Nå er jeg forvirret, hva har det med skryting å gjøre? Prøvde helt enkelt å forklare situasjonen.

Jeg tror vedkommende bare prøvde å skryte av deg  - ikke si at du skryter. Det var bra du ikke hadde sex med den overstadig fulle dama, både for hennes og din egen skyld. Det ville ikke blitt en god opplevelse for deg, og hun kunne med rette beskyldt deg for overgrep etterpå. 

Hold deg helt unna veldig berusede folk. Hvis du bare vil ha et kjapt ligg, er det greit å drikke litt om du ikke er fullt så sjenert da, men både du og den andre bør ha lav promille. 

Hvis du har lyst til å oppleve forspill og den nærheten man kan føle etterpå, er det best om du gjør det med en person du har blitt litt kjent med, og der dere har lyst til å ha sex med hverandre, ikke bare lyst til å ha sex punktum.

Oppsøk nye sosiale arenaer?

Håper kreftbehandlinga di går bra.

Endret av Anonymus Notarius
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dette er i nærheten av sann historie, så er det bare å kjøre på med profesjonell hjelp. Det er ikke tillatt å oppmuntre til sexkjøp her, så du må nok finne en eskorte som tilbyr "The girlfriend experience". 

Anonymkode: 1ff63...3cd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Her er det ærlighet som gjelder. Mange kvinner ønsker ey ligg også.

Anonymkode: 1fb26...848

Joda mange kvinner ønsker sex, men det er jo ikke med vanlige menn de har sex da. Det er jo kun de høyeste og kjekkeste

Anonymkode: 5ba61...15f

AnonymBruker
Skrevet

Samtidig så er det noe med å innfinne seg med at ikke alle får opplevd alt man vil i din tilmålte tiden man har. Det er mange ting jeg skulle «ønske» og «håpe» også her livet, men som ikke vil realisere seg.

Man kan finne en egen ro i det å innfinne seg og akseptere ting også.

Anonymkode: 0e908...4f0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nå er jeg forvirret, hva har det med skryting å gjøre? Prøvde helt enkelt å forklare situasjonen. For noen folk er det ikke noe problem, har venner både mannlige og kvinnlige som har hatt mange ONS i fylla. Spesielt fra alder 18 til 24 hadde jeg tre veldig nære venniner som viste når jeg som regel var ferdig med morgen økten min på Søndager. Det skjedde en gang i blant at en av dem ringte og spurte om jeg kunne hente og kjøre dem hjem fordi de hadde våknet med en random mann eller kvinne som de ikke hadde noe minne av. Jeg så aldri på det som at det var noe de måtte skamme seg for, de hadde jo dratt på byen og drukket for å ha det gøy. 

For meg er det bare en personlig ting hvor jeg ikke følte meg komfortabel med konsepte å gjøre det selv fordi jeg har vært rusfri hele livet. Jeg så med egne øyne hva det kunne føre til, så jeg har alltid vært forsiktig og veldig streng med egen helse og kropp. Det kanskje var dumt, hadde jeg tatt meg noen fester hvor jeg deltok på drikkeleker eller på noen av festene tok et par trekk ville jeg kanskje ikke vært i denne situasjonen. 

For å være ærlig hadde jeg et bilde i hodet om at jeg kom til å leve livet slik som jeg gjorde. Tils en dag ville jeg møte en kvinne som kanskje var litt mer villig en meg til å ta seg en fest en sjelden gang iblant. Samtidig som vi ønsket de samme tingene, hadde samme interesser og ville ha familie, det vil ikke en gang bry meg om hun har barn fra før. ONS fristet aldri, jeg ville ha stabilitet med noen som kjente meg ut og inn like mye som jeg kjente henne. 

Det skjedde ikke, to ting har blitt klart for meg om hun finnes, finnes hun ikke her der jeg bor. Det kommer til å være vanskelig å forlate familie og venner men går ting bra og jeg har kapasitet når dette er ferdig. Må jeg komme meg bort ut i verden for å finne henne for nå er jeg så gammel at det er dårlig med tid.

Jeg vet det, men jeg er redd. Redd for hva om jeg får nedsatt kapsitet etterpå? Redd for om det ikke går bra kommer jeg ikke bare til å dø alene. Jeg dør som den taperen som blir brukt som eksempel på et bortkastet liv som ikke en gang gjorde noe av det mest fundamentale de aller fleste mennesker går igjennom senest før de fyller 20.

Det er sikkert ikke like godt, men jeg tar det jeg kan få så lenge det er frivillig gitt. Det er sikkert prostituerte som gjør det hele frivillig, det er derimot umulig å vite for hvem er det folk som kanskje ikke blir tvunget av noen andre men gjør det heller ikke fordi det er arbeid de har lyst til. Det er også en ting som sier meg imot generelt, samtidig skal jeg innrømme hadde det vært tilbud hvor de som jobbet med det, var på lik linje med sykepleier eller massør, hadde jeg kanskje vært desperat nok. 

Hvilken type kreft har du?

Behandlingen du mottar er jo avgjørende for hvordan potensen er etterpå, hvis du feks har kreft i underlivet.

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Joda mange kvinner ønsker sex, men det er jo ikke med vanlige menn de har sex da. Det er jo kun de høyeste og kjekkeste

Anonymkode: 5ba61...15f

Har du prøvd å titte ut på den virkelige verden før, ikke bare på internett-hull? 

Veldig mange mindre pene, lave osv. menn  (og kvinner) som har sex og kjærester. Teorien om at kun de peneste mennene "får" sex, kan man punktere bare ved å stikke hue ut av vinduet.

En mann trenger verken være pen eller høy for at en kvinne skal ønske å ha sex med ham (selv om det så klart er en fordel), men han må ha sosial kompetanse. En mann med middels utseende, men mye sjarm vil trolig være mer populær blant damene enn en pen, men innadvendt og keitete mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...