Gå til innhold

Hva slags kryp er dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er kun meg som får reaksjoner av dette krypet, endelig fanget på film/bilde.

Har vasket og støvsugd hele huset, vasket alt på 60 grader, men finner ikke ut hvor dette kommer fra eller hva det er. Å finne ut de to tingene vil jo sikkert hjelpe på å få det ut av huset. Noen råd?Snapchat-2008719771.thumb.jpg.0e207a1926a44ce1f7ddd2719d454124.jpgScreenshot_20240513_090636_Gallery.thumb.jpg.32bad6a6e602740d6c25cc764032762b.jpg

Anonymkode: 1ad4e...514

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Veldig dårlig bilde, men hvis bare du bites så er det antakelig fuglelopper. De liker ikke blodet til alle.. 

Anonymkode: bef16...4fb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Veldig dårlig bilde, men hvis bare du bites så er det antakelig fuglelopper. De liker ikke blodet til alle.. 

Anonymkode: bef16...4fb

Jeg har en videosnutt, men jeg får ikke lagt ved den. Ser ut til å ha mange bein denne her, merket bittet med en gang og så krypet ved hånden min. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi har ingen dyr, finner ikke noe rede rundt huset, på taket, på loftet, etc. Har lett over hele sofaen og sengen etter spor. Har støvsugd og vasket alt vi kan, men blir ikke kvitt disse. 

AnonymBruker
Skrevet

Fuglelopper er veldig vanlig på våren. Tørker du tøy ute.  Så er det nok pga det. Eller om du har katt som drar de med seg inn. De klarer ikke å bite helt igjennom din hud. Men lager utslett i forsøket. 

Anonymkode: ab89e...1dd

AnonymBruker
Skrevet

Bildet er dessverre for dårlig til å se hva kan være. 

Hvor lenge har du slitt med dette? 

Anonymkode: 895c4...423

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fuglelopper er veldig vanlig på våren. Tørker du tøy ute.  Så er det nok pga det. Eller om du har katt som drar de med seg inn. De klarer ikke å bite helt igjennom din hud. Men lager utslett i forsøket. 

Anonymkode: ab89e...1dd

Ikke dyr, tørker ikke klær ute. 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bildet er dessverre for dårlig til å se hva kan være. 

Hvor lenge har du slitt med dette? 

Anonymkode: 895c4...423

Siden mars ca. 

AnonymBruker
Skrevet

Fuglelopper. Støvsug GRUNDIG. Frys klær/sofatrekk/puter og pledd som ikke kan vaskes på 60 grader. Enkelt å bli kvitt, men krever en innsats

Anonymkode: c310f...60d

Skrevet

Ser ut som samme jeg ble plaget med i hele vinter. Var akkurat som myggstikk som klødde noe sykt, men var jo ikke mygg når det var -20 grader. Fant aldri ut av hva det var selv om jeg kikket grundig. Var kun meg som ble bitt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Fuglelopper. Støvsug GRUNDIG. Frys klær/sofatrekk/puter og pledd som ikke kan vaskes på 60 grader. Enkelt å bli kvitt, men krever en innsats

Anonymkode: c310f...60d

Det har blitt gjort flere ganger. Har i tillegg kastet gulvteppe og alt av sofaputer. Har hatt rens av sofa med skikkelige midler. Har fjernet alt av overflødig i hele huset og støvsugd hver list. Selv etter å ha fokusert slik så dukker disse små opp. 

AnonymBruker
Skrevet

Fuglelopper, kan du ha reir feks i ventiler eller under takpanner?

Anonymkode: 87185...5f8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...