AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #1 Skrevet 13. mai 2024 Hvilken legning har en ikke-binær person? Jeg lurer oppriktig, dømmer ikke. Bare forstår ikke terminologien. En heterofil person liker motsatt kjønn, en homofil person liker samme kjønn, en bifil person liker begge kjønn. Men en ikke-binær person har jo ingen kjønn, så hvordan blir det? Anonymkode: 77253...88a 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #2 Skrevet 13. mai 2024 Det er individuelt. Kjønn og legning er to forskjellige ting og har ikke noe med hverandre å gjøre. Anonymkode: 91b81...4fb 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #3 Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det er individuelt. Kjønn og legning er to forskjellige ting og har ikke noe med hverandre å gjøre. Anonymkode: 91b81...4fb Selvfølgelig. Men når du ikke har noe kjønn, hvordan blir det med legning? Legning er jo knyttet til kjønn og kjønnsidentitet. Anonymkode: 77253...88a 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #4 Skrevet 15. mai 2024 On 5/13/2024 at 10:05 AM, AnonymBruker said: Selvfølgelig. Men når du ikke har noe kjønn, hvordan blir det med legning? Legning er jo knyttet til kjønn og kjønnsidentitet. Anonymkode: 77253...88a Ikke tenk så mye over det. En ikke-binær person ville ikke klart å forklare det for deg. Anonymkode: be39c...bcf 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #5 Skrevet 15. mai 2024 Som anon allerede har svart, er kjønn og legning forskjellige ting. Handler mer om kjønnsuttrykk. De fleste jeg kjenner kaller seg bare skeive. Anonymkode: 31b6e...689
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #6 Skrevet 16. mai 2024 Legning burde knyttes til hvilket kjønn du tiltrekkes av, ikke hvilket kjønn du har. Ett ord for å tiltrekkes bare kvinner, ett ord for å tiltrekkes bare menn, og bifil kan vi jo beholde. Anonymkode: a02a1...678
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #7 Skrevet 16. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Legning burde knyttes til hvilket kjønn du tiltrekkes av, ikke hvilket kjønn du har. Ett ord for å tiltrekkes bare kvinner, ett ord for å tiltrekkes bare menn, og bifil kan vi jo beholde. Anonymkode: a02a1...678 Godt poeng. Slik det er nå så forteller legningen samtidig hvilket kjønn du er. Det er nyttig noen ganger, men ikke alltid nødvendig. I disse kjønnsforvirringstider så kan sikkert det avklare for noen. Det er nesten rart ikke LHGBT(?)-miljøet ikke har tatt tak i dette. Anonymkode: ee625...7f9
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #8 Skrevet 16. mai 2024 Ikke-binær er jo bare tull uansett. Man er mann eller kvinne, og resten er personlighet. Behovet for å kalle seg alt mulig fjas er slik jeg ser det bare et uttrykk for et usunt oppmerksomhetsbehov. Er du mann og oppfører deg som en kvinne, eller motsatt, eller litt begge deler er det meg revnende likegyldig. Vær den du er, men ikke forvent at andre skal titulere deg med alskens vilkårlige titler av den grunn. Anonymkode: 6338e...b3e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå