Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har fått låne en gravidpute fra ei venninne som er et annet merke enn bbhugme, og synes ikke den er noe god. Den er slapp og gir ikke den støtten jeg håpte. Sover bedre med vanlig pute mellom beina og i ryggen.

Er bbhugme bedre? Er den verdt prisen? eller er det rett og slett slik at jeg er en av svært få som ikke har utbytte av gravidpute?😅

Anonymkode: 25be2...70d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke prøvd andre lignende puter, men hadde bb hugme. Den ga god støtte og jeg syns den var mye bedre enn vanlige puter. 

Anonymkode: 5cd4c...fa8

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker min enda hver natt, 6 år etter sist fødsel 😂

• Hjerte 1
Skrevet

Bare prøvd bbhugme, den er helt magisk! Bruker den enda fra tid til annen bare fordi det er godt :) 

AnonymBruker
Skrevet

God som gull! Aldri prøvd noe annet da, så kan ikke sammenligne. Men elsket den.

Anonymkode: 49a26...b58

Skrevet
25 minutter siden, neon_sun said:

Jeg bruker min enda hver natt, 6 år etter sist fødsel 😂

Når min går i oppløsning, så skal den rammes inn!

AnonymBruker
Skrevet

Mange som selger brukt, verdt pengene spør du meg 😊 

Anonymkode: a1d4d...716

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke prøvd andre puter, men den var helt fantastisk for et dårlig bekken. Slet med bekkenproblemer i flere år etter siste fødsel så min er mye brukt, i tillegg til at mamma brukte den da hun opererte hofta 😅

Anonymkode: 80f6d...fc4

Skrevet
Norja skrev (1 time siden):

Når min går i oppløsning, så skal den rammes inn!

Haha, samme her 😁

Skrevet

Jeg har en lite brukt om du vil kjøpe den

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk vondt i ryggen av å bruke den i sengen, men så har jeg skoliose og regner med at det har med det å gjøre. Nå som jeg ammer, har jeg hentet den frem igjen og bruker den som ammepute.

Den er helt super som ammepute altså. Den er også stor nok til at man kan tvillingamme. Nå kan jeg amme tvillingene komfortabelt uten smerter i rygg. Ryggen min ville ikke klart seg uten.

Anonymkode: 875c8...b1f

AnonymBruker
Skrevet

Må man bruke selve puta, eller får man lik effekt av å rulle ei dyne inni trekket?

Anonymkode: 9eb8d...865

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en annen pute første graviditet, og bbhugme denne gangen. Likte den første best. Husker ikke merket, men det var en bolig variant med vanlig pute-materiale inni.  Bbhugme var altfor stor synes jeg.. som høygravid snur man seg så ofte i senga at det var et prosjekt å dandere og flytte den hvert kvarter. Synes også det var vanskelig å dandere den på en god måte. 

Anonymkode: 50509...c4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...