Laila Vollen Skrevet 13. mai 2024 #1 Del Skrevet 13. mai 2024 Hei dere Jeg er en kvinne på 45 år som har truffet en koselig man Han har store Rosacea utslett i huden som kommer og går Jeg kunne tenke meg å spandere masse kremer og behandling til han, men syntes det er et vankelig tema å ta opp. Til dere andre som har det sammen, hvilke spørsmål hadde dere ønsket å få fra en god venn, og hvordan hadde jeg best kunne hjulpet han ? (Kan jeg feks gi han en massasje og hudpleie gavkort i bursdag gave etc? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 13. mai 2024 #2 Del Skrevet 13. mai 2024 Herlighet, hvorfor skal du ta tak i dette? Plager deg ham eller bare deg? Jeg har roscacea i ansiktet og hater alle «gode råd». Sannheten er at det er lite annet enn å dekke over som hjelper. Hadde en date kommet med «hjelp» om dette, hadde jeg løpt motsatt vei. Da er det vel klesstil og livsførsel neste. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 13. mai 2024 #3 Del Skrevet 13. mai 2024 Kanskje han allereie nyttar midlar mot rosaceaen sin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå