Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når det kommer til feiringer- er 17. mai årets høydepunkt for deg?

Jeg synes 17. mai er hyggelig nok, men også litt stress. 

Anonymkode: d5080...1fc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke fordra 17.mai. Bare stress ja. 

Anonymkode: 5d1f1...be0

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

HAHAHA nei.

17 mai er en helt vanlig dag for meg. Akkurat slik med jul. Nothing fucking special.

Anonymkode: adea1...eed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Julaften og nyttårsaften er høydepunktene. 

Anonymkode: 12920...227

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

17 mai er stress av mange grunner.

Nå blir det grillings med familie og barnetog i år med nieser og nevøer. Men alltid stress opplegg, spesielt klær.

Skulle helst bare vært hjemme men nå blir det som det blir.

Anonymkode: 5dd5a...c0c

• Nyttig 1
Skrevet

Definitivt ikke åtets høydepunkt, men jeg liker dagen. Gjør det jeg kan for å ikke stresse (godt hjulpet av at barna er store og ikke skal dresses opp). Vi skal se på tog, treffe noen venner og spise hos familie. Søt forhåpentligvis i deilig vårvær.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gidder ikke feire 17 mai. 

Anonymkode: e2775...7aa

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke årets høydepunkt. Men det betyr noe for meg, kanskje ikke personlig - men nasjonaldagen representerer noe verdifullt for meg likevel.

Jeg stresser verken med klær til barna, store arrangementer eller lignende, men vi har en hyggelig dag på skole-arrangement før vi har en rolig grillaften med venner og familie. Barna har på seg pene, rene og av og til nye sommerklær, jeg finner noe pent i skapet.  

Jeg synes 17.mai representerer noe viktig, og at det er det viktigste formålet med dagen. 

Anonymkode: 5e2e9...482

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det har gått litt opp og ned gjennom livet.

Mye spenning og glede som barn. En dag man bare sov ut som student. Så noen år der det virkelig var et høydepunkt, med champagnefrokost og gode venner. Så mest stress. Nå som godt voksen en dag vi ikke bryr oss med lenger, pleier å reise på helgetur da det er rimelige billetter ut av landet de dagene. 

Anonymkode: 4dead...828

Skrevet

Nei. Julen (generelt fra julaften og ut i romjula) er mitt høydepunkt. Det er da familien samles ❤️ det skjer så sjeldent ellers. Jeg er glad for at vi bor på et lite sted når det er 17. mai, for da slipper vi at det er sild i tønne uansett hvor vi går 

AnonymBruker
Skrevet

har man ikke barn selv, så behøver man vel strengt tatt ikke å gjøre noe særlig "spesielt" på denne dagen. 

er vel mer enn nok å gjøre ting man ønsker å finne på selv...    

Anonymkode: e20bb...cbf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, 17. mai er ikke årets høydepunkt. Men det er en hyggelig fridag helt uten stress. 

Da jeg var småbarnsmor og spesielt de årene jeg var korpsmamma, så gruet jeg meg til hver 17. mai. Det var korpset som stod for arrangeringen av 17. mai, hvert eneste år og veldig mye falt på oss foreldre. 

Anonymkode: d284c...811

AnonymBruker
Skrevet

julaften og Halloween er høydepunktene her i huset!

Anonymkode: 7f606...90b

• Nyttig 1
Skrevet

Har ikke feiret 17 mai på mange år.Dette året er jeg i utlandet,da slipper jeg å høre og lese om 17 mai.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Når det kommer til feiringer- er 17. mai årets høydepunkt for deg?

Jeg synes 17. mai er hyggelig nok, men også litt stress. 

Anonymkode: d5080...1fc

Nei, 17. mai er ikke et høydepunkt og i hvert fall ikke årets. Nå høres jeg sikkert grumpy ut, men som singel i midten av 40-årene, uten en vennegjeng, blir 17. mai en vanlig fridag. Skal lage meg litt god mat og slappe av. Å gå på den lokale skolen for å delta på "fesjå", gjør jeg ikke. Har ikke nasjonaldagen siden jeg gikk på ungdomskolen.

Gleder meg til noen dager fri 😊

Anonymkode: 56fd6...781

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det beste med hele dagen er i grunn å få av seg bunaden om ettermiddagen 😉

Anonymkode: 2c9e2...274

AnonymBruker
Skrevet

Overhodet ikke noe høydepunkt. Gleder meg til når ungene blir voksne og fikser alt selv. Det skal da bli en dag for hagearbeid for meg, null stress da. Bare få år igjen! 🤩

Anonymkode: 1c921...1e2

AnonymBruker
Skrevet

Så absolutt ikke. Synes hele dagen er tullete. Gleder meg til barna blir såpass store at jeg ikke MÅ være hjemme. Da skal jeg ut av landet eller til fjells og bort fra alt maset og styre. 

Anonymkode: cdd31...3cf

Skrevet

Jeg liker 17. mai og synes det er både viktig og fint å feire landet vårt, men det er ikke årets høydepunkt. 

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...