AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #1 Skrevet 12. mai 2024 Hei, Jeg har noen spørsmål angående å ha sex samtidig med mensen. Ofte har jeg veldig kraftig blødning, slik at jeg nærmest på de heftigste dagene må kjære tampong og bind for å ikke blø igjennom. Overskriften tilsier brannbil for første gang, men ikke første gang for meg, men evt for typen min. Jeg har vært i forhold før hvor vi la ned et håndkle, og selv da kunne det bli søl. Typen min har ikke vert i forhold før, og ikke hatt sex med noen som har hatt mensen. I starten var det et no go for meg, da jeg ønsker å være helt trygg på partneren før jeg tar det steget. Nå kjenner jeg at jeg er klar for det, men lurer på noen få ting; Hvordan gjør dere det eventuelt? Kanskje et par dager når det er heftigst menstruasjon å ikke ha? Bruker dere da håndkle? Evt i dusjen? Hva er deres erfaringer? Gjerne fra begge kjønn. Anonymkode: 086a5...ed4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #2 Skrevet 12. mai 2024 Bruker håndduk, i egnet farge 😅🤭 Som regel doggy eller misjonær i ulike varianter. Kan bli mer synlig gris om jeg er på topp de dagene jeg blør mest. Vi bruker ikke prevensjon, men han kommer inni meg når jeg har mensen. Dag 3 er som regel hegtig blødning for meg, med klumper og bytte bind én gang i timen. Ikke alltid vi har sex denne dagen, da er det koselig å bare suge han også. Evt suger jeg han og han fingrer meg og slikker meg på brystene, og jeg har en egnet tampong eller menskopp i. Vi hopper begge rett i dusjen og skyller av oss. Null stress. Anonymkode: 6714d...fc9 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #3 Skrevet 12. mai 2024 Håndduk i egnet farge er ikke et dumt tips! Anonymkode: 086a5...ed4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå