Gå til innhold

Hvordan ta Microlax på riktig måte?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er heftig forstoppet og har kjøpt meg Microlax for å få ut denne tette proppen. Til alle som lurer - ja, jeg har prøvd alt av andre tiltak mot forstoppelse og har kun fått minimal effekt. Dette er det siste tiltaket mitt.

Okei, jeg skjønner at den skal oppi anusen, men er det noe mer jeg burde tenke på? Burde tuppen smøres med noe? Skal jeg ligge på siden? Skal jeg klemme rumpeballene mine sammen slik at vesken ikke renner ut? Og er det mulighet for at dette kan gå skeis og at jeg skader meg selv på et eller annet vis? 

Takk.

Anonymkode: 5956e...4b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Trykk ut en knøttliten dæsj slik at tuppen smøre. Før den inn og trykk ut innholdet mens du kniper igjen. Det gar ikke mange minuttene før du føler skikkelig trykketrang, men hold igjen så lenge du klarer, knip for harde livet, om det er 5 minutter eller 15 minutter. 

Effekten av trykketrangen og konsistens blir større om du klarer å holde lengst mulig. Men hold deg i nærheten av toalettet. For de første gangene du bruker det, så kjenner du fort at du vil trykke.  

Anonymkode: fea11...6e8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Trykk ut en knøttliten dæsj slik at tuppen smøre. Før den inn og trykk ut innholdet mens du kniper igjen. Det gar ikke mange minuttene før du føler skikkelig trykketrang, men hold igjen så lenge du klarer, knip for harde livet, om det er 5 minutter eller 15 minutter. 

Effekten av trykketrangen og konsistens blir større om du klarer å holde lengst mulig. Men hold deg i nærheten av toalettet. For de første gangene du bruker det, så kjenner du fort at du vil trykke.  

Anonymkode: fea11...6e8

Tusen takk!!!

Anonymkode: 5956e...4b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når du har klemt ut innholdet i tuben må du holde den sammenklemt til du har tatt den ut. Ellers suges det bare inn igjen. 

Ligg gjerne med rumpa litt høyt noen minutter, så det ikke renner ut.

Anonymkode: 77512...0bc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...