AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #1 Skrevet 12. mai 2024 Føler ikke at jeg trenger å tilføye noe ekstra her. Hele spørsmålet er i overskriften. Anonymkode: ee265...8e9 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #2 Skrevet 12. mai 2024 Alle suger og slikker vel, ikke bare bifile? Anonymkode: 2a854...cb2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #3 Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Alle suger og slikker vel, ikke bare bifile? Anonymkode: 2a854...cb2 Suge kuk og slikke fitte. Gjør du begge deler som heterofil eller homofil? Anonymkode: 9e3d6...722 5
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #4 Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Suge kuk og slikke fitte. Gjør du begge deler som heterofil eller homofil? Anonymkode: 9e3d6...722 Så det du spør om er om man liker best å ha sex med menn eller med kvinner? Kanskje litt enklere hvis du spør direkte om det. Ja, man gjør jo begge deler med begge kjønn. Anonymkode: 2a854...cb2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #5 Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Så det du spør om er om man liker best å ha sex med menn eller med kvinner? Kanskje litt enklere hvis du spør direkte om det. Ja, man gjør jo begge deler med begge kjønn. Anonymkode: 2a854...cb2 Jeg er ikke TS. TS spør hva man foretrekker av oralsex. Om du som bifil både slikker damer og suger menn, hvilken av dem liker du best - det er spørsmålet. Anonymkode: 9e3d6...722 5 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #6 Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg er ikke TS. TS spør hva man foretrekker av oralsex. Om du som bifil både slikker damer og suger menn, hvilken av dem liker du best - det er spørsmålet. Anonymkode: 9e3d6...722 Jeg lar TS presisere hva hn mener. Jeg tror ikke jeg vet om noen som bare slikker damer og bare suger menn, man pleier å gjøre begge deler når man har sex. Anonymkode: 2a854...cb2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #7 Skrevet 12. mai 2024 39 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg lar TS presisere hva hn mener. Jeg tror ikke jeg vet om noen som bare slikker damer og bare suger menn, man pleier å gjøre begge deler når man har sex. Anonymkode: 2a854...cb2 Å herregud... Anonymkode: ca44c...b75 5 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #8 Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg lar TS presisere hva hn mener. Jeg tror ikke jeg vet om noen som bare slikker damer og bare suger menn, man pleier å gjøre begge deler når man har sex. Anonymkode: 2a854...cb2 Alle skjønner utmerket godt hva TS mener. Anonymkode: 45446...6eb 4 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #9 Skrevet 12. mai 2024 Jeg liker bedre å slikke enn å suge Anonymkode: c4f67...937 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #10 Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Alle skjønner utmerket godt hva TS mener. Anonymkode: 45446...6eb Men da er det vel bare å svare da? Jeg har ikke et såpass begrenset sexliv at jeg bare suger menn og bare slikker damer. Trodde faktisk det var noen under 18 som skrev denne tråden. Man kan ikke forvente svar hvis man har så liten respekt for de man spør, at man bare ler og tuller. Anonymkode: 2a854...cb2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #11 Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Men da er det vel bare å svare da? Jeg har ikke et såpass begrenset sexliv at jeg bare suger menn og bare slikker damer. Trodde faktisk det var noen under 18 som skrev denne tråden. Man kan ikke forvente svar hvis man har så liten respekt for de man spør, at man bare ler og tuller. Anonymkode: 2a854...cb2 Er du helt stokk dum? Ts spør om disse handlingene isolert sett. Sett bort fra alt annet med den man har sex med - sett bort fra alt det andre, personen osv. Hva liker da noen bifile bedt? Å slikke eller suge? Anonymkode: 3ba84...eb6 4 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #12 Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er du helt stokk dum? Ts spør om disse handlingene isolert sett. Sett bort fra alt annet med den man har sex med - sett bort fra alt det andre, personen osv. Hva liker da noen bifile bedt? Å slikke eller suge? Anonymkode: 3ba84...eb6 Nei, jeg er ikke stokk dum. Jeg bare forstår ikke hvorfor bare bifile slikker og suger. Man slikker og suger UANSETT om man gjør det på menn eller på damer. Hvorfor i alle dager skulle man bare slikke kvinner og ikke menn liksom? Man slikker jo på begge kjønn. Og nå har jeg fått fint nok av å bli latterliggjort i en tråd hvor TS ikke gidder å oppklare, og hvor alle andre latterliggjør og henger ut. Fader så ufordragelige, ikke rart dere ikke får verken slikke eller suge. Dette blir siste svar. Anonymkode: 2a854...cb2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #13 Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, jeg er ikke stokk dum. Jeg bare forstår ikke hvorfor bare bifile slikker og suger. Man slikker og suger UANSETT om man gjør det på menn eller på damer. Hvorfor i alle dager skulle man bare slikke kvinner og ikke menn liksom? Man slikker jo på begge kjønn. Og nå har jeg fått fint nok av å bli latterliggjort i en tråd hvor TS ikke gidder å oppklare, og hvor alle andre latterliggjør og henger ut. Fader så ufordragelige, ikke rart dere ikke får verken slikke eller suge. Dette blir siste svar. Anonymkode: 2a854...cb2 Herregud har du problemer? Hvis jeg suger mannen min så sier jeg jo AT JEG SUGER HAN selv om det er slikking involvert?! Ingen menn sier jo at de suger en dame? Anonymkode: 6e6e7...111 7
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #14 Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, jeg er ikke stokk dum. Jeg bare forstår ikke hvorfor bare bifile slikker og suger. Man slikker og suger UANSETT om man gjør det på menn eller på damer. Hvorfor i alle dager skulle man bare slikke kvinner og ikke menn liksom? Man slikker jo på begge kjønn. Og nå har jeg fått fint nok av å bli latterliggjort i en tråd hvor TS ikke gidder å oppklare, og hvor alle andre latterliggjør og henger ut. Fader så ufordragelige, ikke rart dere ikke får verken slikke eller suge. Dette blir siste svar. Anonymkode: 2a854...cb2 Det er ingen behov for oppklaring, det er alt for obvious hva TS mener. Foretrekker du som bifil å utføre oralsex på menn eller på kvinner? Anonymkode: e8aa2...61a 6
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #15 Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, jeg er ikke stokk dum. Jeg bare forstår ikke hvorfor bare bifile slikker og suger. Man slikker og suger UANSETT om man gjør det på menn eller på damer. Hvorfor i alle dager skulle man bare slikke kvinner og ikke menn liksom? Man slikker jo på begge kjønn. Og nå har jeg fått fint nok av å bli latterliggjort i en tråd hvor TS ikke gidder å oppklare, og hvor alle andre latterliggjør og henger ut. Fader så ufordragelige, ikke rart dere ikke får verken slikke eller suge. Dette blir siste svar. Anonymkode: 2a854...cb2 Er man heterofil så gjør man ikke begge deler. Jeg er kvinne, og har bare sugd. Har aldri vært med en kvinne som har jeg har slikket. Derfor regner jeg med at spørsmålet bare gikk til bifile, som er med begge kjønn. Anonymkode: 0b45f...646 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #16 Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Foretrekker du som bifil å utføre oralsex på menn eller på kvinner? Anonymkode: e8aa2...61a Ja, dette hadde vært et bra spørsmål. Jeg har spurt om det er dette TS mener, men TS har ikke svart. Og nå har jeg mistet helt lysten til å svare. AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Er man heterofil så gjør man ikke begge deler. Jeg er kvinne, og har bare sugd. Har aldri vært med en kvinne som har jeg har slikket. Derfor regner jeg med at spørsmålet bare gikk til bifile, som er med begge kjønn. Anonymkode: 0b45f...646 Takk til deg som kom med et hyggelig innlegg Anonymkode: 2a854...cb2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #17 Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Nei, jeg er ikke stokk dum. Jeg bare forstår ikke hvorfor bare bifile slikker og suger. Man slikker og suger UANSETT om man gjør det på menn eller på damer. Hvorfor i alle dager skulle man bare slikke kvinner og ikke menn liksom? Man slikker jo på begge kjønn. Og nå har jeg fått fint nok av å bli latterliggjort i en tråd hvor TS ikke gidder å oppklare, og hvor alle andre latterliggjør og henger ut. Fader så ufordragelige, ikke rart dere ikke får verken slikke eller suge. Dette blir siste svar. Anonymkode: 2a854...cb2 Jo for du forholder det ikke til at på folkemunne heter det å suge kuk og skille fitte. Og om man er ute etter bifile betyr det at man ønsker en som har oralsex med begge kjønn. Alle unntatt deg forstår at ts spør "du som har oralsex med både menn og kvinner - hva foretrekker du?". Hvorfor skulle ts gidde å oppklare noe som alt ligger i daglig bruk av språket? Ingen snakker om å slikke en kuk eller å suge ei fitte. Det er ikke slik ordene brukes, du flisespikker noe så inn i granskauen Anonymkode: 3ba84...eb6 2 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #18 Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke slik ordene brukes Jo, blant meg og mine er det faktisk det. Du får godta dette, uten å klikke og skjelle ut mennesker. Vil man ha svar fra bifile, så får man utøve et minstemål av folkeskikk. Anonymkode: 2a854...cb2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #19 Skrevet 12. mai 2024 Liker uten tvil best å gi kvinner oral. Anonymkode: 0f5b1...14e 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #20 Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jo, blant meg og mine er det faktisk det. Du får godta dette, uten å klikke og skjelle ut mennesker. Vil man ha svar fra bifile, så får man utøve et minstemål av folkeskikk. Anonymkode: 2a854...cb2 Jeg har til hode å høre en kvinne bli omtalt som god til å slikke kuk. Jeg er kvinne. Kjæresten min er sykt god på å suge. Han hadde vært verdens meste homo. Men snakker jeg om oralsex er det likevel slikke det heter. Det er et "konsept" en betegnelse kvinnelig eller mannlig ord for oralsex, siden å bruke ordet oralsex blir veldig klinisk. Du er den eneste i denne tråden som tolker ordet annerledes og krever at Ts skal bruke tid på å spesifisere noe for deg, som alle andre alt skjønner og du snakker om folkeskikk. Anonymkode: 3ba84...eb6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå