Gjest Tante Skrue Skrevet 10. februar 2006 #1 Skrevet 10. februar 2006 Er det andre som meg som blir knipen på dyre kremer? Jeg har vært ganske avslappet til dette med ansiktskremer, har stort sett brukt saker fra dagligvare og føler jeg har skeid ut når jeg har kjøpt en krem til over 100-lappen fra BodyShop. Så til jul fikk jeg en krem fra Clinique til et par-tre-fire hundre kroner, og jeg har lagt merke til at jeg er skikkelig knipen når jeg bruker denne kremen. Tar ikke mer enn jeg trenger og unngår å bruke den på hals og brystparti "fordi den er så dyr"! Og det er ikke jeg som har betalt for den engang! Nå har jeg funnet ut at det faktisk er bedre for meg å bruke billige produkter, for da bruker jeg dem i alle fall over alt hvor det trengs! Er det vanlig å ha en slik "sperre" på dyre produkter?
Gjest Gjesta Skrevet 10. februar 2006 #2 Skrevet 10. februar 2006 Det er sikkert vanlig, men jeg klæsjer på uansett pris jeg da
Catzy Skrevet 10. februar 2006 #3 Skrevet 10. februar 2006 Synes at dyre kremer noen ganger er drøyere enn billigere, så det går ikke så mye med. Men jeg klæsjer på det som trengs. Forskjellen i daglig kostnad blir ikke så innmari mye i det lange løp, tror jeg. Catzy
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2006 #4 Skrevet 10. februar 2006 Min Clinique-krem er ikke drøy i hvertfall... Merker også at jeg blir litt knipen på den når det gjelder området nedenfor ansiktet.
Gjest gjesta Skrevet 10. februar 2006 #5 Skrevet 10. februar 2006 Nå koster min favorittkrem 25 kr per boks på 50 g, men jeg er litt knipen på den siden den er veldig vanskelig å få tak i med mindre du bor i Tsjekkia, og der er jeg ikke så veldig ofte Så på den er jeg veldig gnien, og ingen får prøve Når det gjelder andre kremer som jeg bruker når jeg ikke har Praha-kremen min så er det ikke så nøye, jeg klæsjer på fordi jeg ikke føler at jeg får nok fuktighet med dem, så de går ganske fort.. Hvis du attpåtil har krukke-krem er det jo anbefalt at du bruker den fort opp, på grunn av at det blir masse bakterier i krukken etterhvert, med mindre du bruker spatel da..
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2006 #6 Skrevet 10. februar 2006 Hvilken krem er det du bruker da Aylana?
Cilla Skrevet 10. februar 2006 #7 Skrevet 10. februar 2006 Nix. Bruker det jeg trenger. Men synes Decleor krem er ganske så drøy, bruker den hver dag, varer i flere måneder.
Dina Skrevet 10. februar 2006 #8 Skrevet 10. februar 2006 Synes at dyre kremer noen ganger er drøyere enn billigere, så det går ikke så mye med. Men jeg klæsjer på det som trengs. Forskjellen i daglig kostnad blir ikke så innmari mye i det lange løp, tror jeg. Catzy ← Enig med deg!
Gjest gjest1 Skrevet 10. februar 2006 #9 Skrevet 10. februar 2006 Jeg bruker som regel bare dyre kremer og det er nok ikke helt tilfeldig. Favoritten min er Clinique. Jeg kjøpte en Clinique krem i juni i fjor og nå er den snart tom etter jeg har brukt den hver morgen og kveld i over et halvt år. Den er ganske så drøy. Da synes jeg ikke prisen på ca 450 kr som avskrekkende.
Gjest gjesta Skrevet 10. februar 2006 #10 Skrevet 10. februar 2006 Hvilken krem er det du bruker da Aylana? ← Jeg bruker Výzivný Mandl'ový krém fra AB kozmetika
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå