AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #1 Skrevet 12. mai 2024 Min dårlige selvtillit/selvfølelse har alltid ødelagt for meg ift menn og dating. Jeg er en kvinne i midten av 30-årene. Jeg synes ikke jeg selv er noe fin eller interessant nok til at noen skal kunne like meg. Hva har jeg å tilby et forhold? Jeg har aldri vært i et forhold, fordi jeg aldri har turt å gi det en sjanse. Men jeg har kanskje heller ikke møtt den rette som jeg har turt å prøve med? Jeg klarer å se at noen finner meg attraktiv ved første møte. Jeg har vært på noen dater, og de har villet møte meg igjen. Men jeg tenker at det var kun et første møte, og etter eventuell videre dating ville de ikke lenger vært interessert. Jeg er for kjedelig. Nå har jeg møtt en mann som er så fin og god. Jeg har virkelig ikke lyst til å sabotere for meg selv. For det er jeg i ferd med å gjøre. Mene at han fortjener bedre enn meg. Jeg klarer å se at jeg har mange gode kvaliteter, men det er ikke nok. Har dere noen gode ord å dele? Hvordan komme ut av dette tankemønsteret? Jeg fortjener jo også kjærlighet. Anonymkode: b1ba3...8ed 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #2 Skrevet 12. mai 2024 Tror du bør oppsøke en psykolog, der du får orden på selvtilliten din før du dater videre Anonymkode: d4835...9c1 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #3 Skrevet 12. mai 2024 Problemet her er ikke bare at du ikke har selvtillit til å date, men om du havner i ett forhold, så vil tankemønsteret ditt gjøre at du vil fort kunne bli en dørmatte som finner deg i mye som ikke er bra for deg, kun fordi du føler at din partner fortjener bedre enn deg og at du skal være glad for at noen i det hele tatt vil ha deg. Så ja, en psykolog er noe du burde prioritert hardt. Anonymkode: 03113...48c 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #4 Skrevet 12. mai 2024 Jeg tror ikke jeg blir en dørmatte, uten at jeg vet dette sikkert. Jeg har også avvist flere menn da jeg ikke følte kjemi/tiltrekning. Så jeg finner meg ikke i hva som helst. Men i forkant av datene har jeg jo tenkt at hvorfor skal de like meg. Anonymkode: b1ba3...8ed
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #5 Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hva har jeg å tilby et forhold? Sex, kos, nærhet, noen å være glad i, noen å dele opplevelser med, bedre økonomi, større bolig, barn, noen å fortro seg til og stole på, noen til å fylle et tomrom Anonymkode: 81fc3...8d9 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #6 Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Sex, kos, nærhet, noen å være glad i, noen å dele opplevelser med, bedre økonomi, større bolig, barn, noen å fortro seg til og stole på, noen til å fylle et tomrom Anonymkode: 81fc3...8d9 Ja jeg kan jo tilby dette Anonymkode: b1ba3...8ed
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #7 Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Min dårlige selvtillit/selvfølelse har alltid ødelagt for meg ift menn og dating. Jeg er en kvinne i midten av 30-årene. Jeg synes ikke jeg selv er noe fin eller interessant nok til at noen skal kunne like meg. Hva har jeg å tilby et forhold? Jeg har aldri vært i et forhold, fordi jeg aldri har turt å gi det en sjanse. Men jeg har kanskje heller ikke møtt den rette som jeg har turt å prøve med? Jeg klarer å se at noen finner meg attraktiv ved første møte. Jeg har vært på noen dater, og de har villet møte meg igjen. Men jeg tenker at det var kun et første møte, og etter eventuell videre dating ville de ikke lenger vært interessert. Jeg er for kjedelig. Nå har jeg møtt en mann som er så fin og god. Jeg har virkelig ikke lyst til å sabotere for meg selv. For det er jeg i ferd med å gjøre. Mene at han fortjener bedre enn meg. Jeg klarer å se at jeg har mange gode kvaliteter, men det er ikke nok. Har dere noen gode ord å dele? Hvordan komme ut av dette tankemønsteret? Jeg fortjener jo også kjærlighet. Anonymkode: b1ba3...8ed Du kan stille deg selv følgende spørsmål - Er jeg en ærlig person? Er jeg en person som mine nærmeste kan stole på at stiller opp i tykt og tynt ? Er jeg en trofast person? Er jeg en snill og omsorgsfull person ? Kan du svare ja på det, så tipper jeg du trumfer langt over halvparten av de menn og kvinner som er i forhold i dag. Har du kjerneverdiene på plass, så har du kvaliteter som alle menn som søker et seriøst forhold ser etter. Da gjelder det kun å finne de av mennene hvor også interessene og personlighetstypene er en match. Altså det opphenget du har i at du er for kjedelig - om det baserer seg på interesser av typen: gå tur, lese, se seier og ellers vanlige ting, så er det jo bare å finne en mann som har akkurat de samme "kjedelige" - et bedre ord er normale - interessene. De fleste menn liker helt normale damer som er hyggelige/ fine å være rundt. Anonymkode: bfd0a...39d 2
KallePils Skrevet 13. mai 2024 #8 Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja jeg kan jo tilby dette Anonymkode: b1ba3...8ed Det er det eneste en kvinne kan tilby, For det er det eneste en mann vil ha.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #9 Skrevet 13. mai 2024 Har det på samme måte. Får høre jevnlig at jeg er svært vakker og får mye blikk og oppmerksomhet ute, men ingen ber meg ut og føler ingen vil bli kjent eller tar meg seriøst, selv om venner og familie sier jeg er en dyp og klok sjel de er utrolig glad i er jeg bare en puntedukke for menn. Blir jo veldig unnvikende av dette, kan gå 6 måneder uten å se på menn en gang. Men så slår ensomheten inn og jeg trenger å fylle behov for sex og nærhet og gjør meg veldig tilgjengelig som sikkert er avstøtende og turn off for nok en gang blir jeg kalt vakker og deilig, men blir fremdeles unngått utover det så jeg går inn i skallet igjen i nye 6 måneder uten å prate med menn. Er vondt å ha det sånn, nå har jeg vært i en sorgprosess der jeg har godtatt at jeg forblir alene og barnløs mens alle venninnene mine er gravide og forlovet nå. Anonymkode: 7325d...a38
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #10 Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har det på samme måte. Får høre jevnlig at jeg er svært vakker og får mye blikk og oppmerksomhet ute, men ingen ber meg ut og føler ingen vil bli kjent eller tar meg seriøst, selv om venner og familie sier jeg er en dyp og klok sjel de er utrolig glad i er jeg bare en puntedukke for menn. Blir jo veldig unnvikende av dette, kan gå 6 måneder uten å se på menn en gang. Men så slår ensomheten inn og jeg trenger å fylle behov for sex og nærhet og gjør meg veldig tilgjengelig som sikkert er avstøtende og turn off for nok en gang blir jeg kalt vakker og deilig, men blir fremdeles unngått utover det så jeg går inn i skallet igjen i nye 6 måneder uten å prate med menn. Er vondt å ha det sånn, nå har jeg vært i en sorgprosess der jeg har godtatt at jeg forblir alene og barnløs mens alle venninnene mine er gravide og forlovet nå. Anonymkode: 7325d...a38 Trist å høre:( Er du i 30 eller 40 årene? Anonymkode: d4835...9c1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #11 Skrevet 13. mai 2024 10 minutter siden, AnonymBruker said: Trist å høre:( Er du i 30 eller 40 årene? Anonymkode: d4835...9c1 Er snart i midten av 30-årene. Er i tankeboksen om å få barn alene, men det er et skummelt ansvar helt på egenhånd, og skulle så gjerne delt det med noen. Men sånn ble det ikke. Anonymkode: 7325d...a38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå