AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #1 Del Skrevet 12. mai 2024 Som sakt, prøvd flere steder, men når jeg søker opp spillelista mi finner jeg den ikke. Den er selvfølgelig offentlig, men er det noe annet jeg ikke skjønner? Anonymkode: 08df7...691 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #2 Del Skrevet 16. mai 2024 Prøv å få de andre til å heller finne profilen din så finne spillelisten din via profilen din, ofte mange spillelister som heter det samme så er ikke alltid din kommer opp som nr 1 Anonymkode: 45432...e2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #3 Del Skrevet 16. mai 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Prøv å få de andre til å heller finne profilen din så finne spillelisten din via profilen din, ofte mange spillelister som heter det samme så er ikke alltid din kommer opp som nr 1 Anonymkode: 45432...e2d Det er i bilen jeg forsøker å finne spillelista, og der går det ikke søke opp profiler. Hundre og ørten andre spillelister derimot finner jeg. Ts Anonymkode: 08df7...691 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå