AnonymBruker Skrevet 12. mai #1 Del Skrevet 12. mai For en serie begynte mest pga jeg har sett mange klipp av Clexa og liker dem så godt, men hele serien var helt enormt bra veldig kjedelig at Lexa døde da hun var min favoritt,men ble veldig glad i Clarke etterpå, likte etter før også,men ble enda mer etterpå, første sesong digget jeg bellamy,men etterhvert likte jeg ikke han så godt. vet dere om serier som er lik denne? vet den er ganske gammel,men jeg er treig 😂 Anonymkode: 9b396...c8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #2 Del Skrevet 16. mai Battlestar Galactica har jeg hørt mye om at er likt. Skaperen av the 100 var visst fan og tok inspirasjon derfra. Lost har litt samme vibber også (og Kane er med), men den er mye mer mannsdominert enn 100. Hvis du gamer kan du sjekke ut Horizon Zero Dawn, den er mindre nihilistisk men har samme type atmosfære. Anonymkode: 8dc18...f77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai #3 Del Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (På 16.5.2024 den 11.02): Battlestar Galactica har jeg hørt mye om at er likt. Skaperen av the 100 var visst fan og tok inspirasjon derfra. Lost har litt samme vibber også (og Kane er med), men den er mye mer mannsdominert enn 100. Hvis du gamer kan du sjekke ut Horizon Zero Dawn, den er mindre nihilistisk men har samme type atmosfære. Anonymkode: 8dc18...f77 tusen takk for tips hvor er de? Lost har jeg sett også, den er kjempe bra Anonymkode: 9b396...c8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå