AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #1 Skrevet 12. mai 2024 vi har slitt med drøssevis av fluer som nok kommer fra loftet vårt de siste årene. Bor på landet og fluene kom i sammenheng med at naboen startet opp gård. Det bare vrimler inne på kjøkkenet, i stua er de å. er ikke mulig og ha dørene eller vinduene åpent. De koser seg på den hvite solveggen vår de dagene det er varmt! TIPS TAS IMOT, er helt uholdbart og bo sånn Anonymkode: f410f...23b
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #2 Skrevet 12. mai 2024 Går = fluer. Er ikke så mye å gjøre. Netting og fangere Anonymkode: 46da3...0b8
haarklype Skrevet 12. mai 2024 #3 Skrevet 12. mai 2024 Ja det er sant. Men gården ligger ett godt stykke unna
atropos Skrevet 12. mai 2024 #4 Skrevet 12. mai 2024 Lite å gjøre med dessverre. Gårdsbruk tiltrekker seg fluer…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #5 Skrevet 12. mai 2024 Fluelim på vinduer, samt tette huset om det er sprekker de kommer inn på loftet. Kan også spraye fluespray i loftsrom dere mistenker de er, både på våren og høsten. Måtte gjøre dette på huset mitt da jeg kjøpte det, invadert av fluer. Nå er det kun et fåtall på vårparten. Antar det er de eggene som overlevde.. kjøper fluepapir på FK, disse er blanke strimler, jeg klipper dem i to, da de er lange. Og har ett i hvert vindu. Om ikke dette gjør susen, finnes det innsektsjagere til å sette i stikkontakt. Jeg har ikke behøvd det etter tiltakene nevnt over Anonymkode: d496e...ce7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå