AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #1 Del Skrevet 12. mai 2024 Har truffet en dame, sett bort fra tv har vi så og si akkurat samme syn på livet, verdier, interesser og det som er. Snakker ca en uke på snap/tider, og vi er enige om ingen forhastede avgjørelser. Begge er også kanskje litt usikker på om vi er klar. Har vært på to dater men hun holder tilbake litt. Hun er helt det motsatte av det jeg har hatt tidligere,men personligheten er det jeg vill ha. Alt er egentlig det jeg ønsker meg i en fremtidig partner. Har ikke vært intime, og har heller ikke ønsker om presse på det, selv om det er et ønske fra meg. Skal man normalt kjenne en kribling, forelskelse nå? Har ikke vært på markedet siden ungdomsårene så det er litt gjærne Anonymkode: 273a2...67f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #2 Del Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har truffet en dame, sett bort fra tv har vi så og si akkurat samme syn på livet, verdier, interesser og det som er. Snakker ca en uke på snap/tider, og vi er enige om ingen forhastede avgjørelser. Begge er også kanskje litt usikker på om vi er klar. Har vært på to dater men hun holder tilbake litt. Hun er helt det motsatte av det jeg har hatt tidligere,men personligheten er det jeg vill ha. Alt er egentlig det jeg ønsker meg i en fremtidig partner. Har ikke vært intime, og har heller ikke ønsker om presse på det, selv om det er et ønske fra meg. Skal man normalt kjenne en kribling, forelskelse nå? Har ikke vært på markedet siden ungdomsårene så det er litt gjærne Anonymkode: 273a2...67f Kribler det. Da er du litt forelsket da Anonymkode: d04e0...399 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ubulu Skrevet 12. mai 2024 #3 Del Skrevet 12. mai 2024 Er du 4 år? Ja, da skal du føle og la de følelsene styre livet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå