AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #1 Del Skrevet 12. mai 2024 Vi har stort sett kjøpt Fun peach iste saft og liker den. Vil helst ha sukkerfritt og er ikke glad i smågodt smak. Hvilken type saft anbefaler dere oss å teste ut. Vi er voksne mellom 17 og 55 år og på jakt etter alternativer til cola zero og Solo super på terrassen i solen Anonymkode: 5ef01...536 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 12. mai 2024 #2 Del Skrevet 12. mai 2024 Jeg synes faktisk klassisk Fun light appelsin er veldig god. Passe forfriskende i varmen. Hørt den nye med solbær er det en del som liker, mens noen foretrekker den andre nye med solbær (tror Nora, men ikke sikker). Ikke prøvd den selv enda da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illumi Skrevet 12. mai 2024 #3 Del Skrevet 12. mai 2024 Jeg er veldig glad i: Fun light: husholdningssaft, appelsinsaft, solbæsaft. Zeroh: Friskis, blueberry lemonade, cherry and raspberry, orange & golden berry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #4 Del Skrevet 12. mai 2024 Zero sin smaker høgg. Foretrekker husholdnings saft med sukker, men røra sin lett går til nød. Anonymkode: 3440f...1ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #5 Del Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Zero sin smaker høgg. Foretrekker husholdnings saft med sukker, men røra sin lett går til nød. Anonymkode: 3440f...1ec Forstod du ikke spørsmålet? Anonymkode: 2c0e4...d7e 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #6 Del Skrevet 12. mai 2024 Jeg synes Fun Light har noe bedre smaker, og de smaker litt mindre kunstig (og mindre såpeaktig) enn Zeroh! Men, Zeroh! har noen gode også; jeg liker lemonaden til begge. Anonymkode: 40fd7...549 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #7 Del Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi har stort sett kjøpt Fun peach iste saft og liker den. Vil helst ha sukkerfritt og er ikke glad i smågodt smak. Hvilken type saft anbefaler dere oss å teste ut. Vi er voksne mellom 17 og 55 år og på jakt etter alternativer til cola zero og Solo super på terrassen i solen Anonymkode: 5ef01...536 Zeroh tropical sitrus er en favoritt her i hus. Anonymkode: 0cbb8...834 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 12. mai 2024 #8 Del Skrevet 12. mai 2024 Zeroh friskis og zeroh pear pop som er nye for sesongen. Ellers går det i zeroh wild rasberry, fun light grønt eple (?) og begge merkers varianter av lime/syrlig saft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #9 Del Skrevet 12. mai 2024 Fun light vannmelon og fun light cloudy apple. Anonymkode: e599d...336 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silviana Skrevet 12. mai 2024 #10 Del Skrevet 12. mai 2024 Lerum husholdningssaft uten tilsatt sukker er min favoritt. Av fun light syns jeg fruktfest og eple kan være gode. Av zeroh liker jeg "mango & lemon" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tio Skrevet 12. mai 2024 #11 Del Skrevet 12. mai 2024 Fun Light Skogsbær er veldig god.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 12. mai 2024 #12 Del Skrevet 12. mai 2024 Europris har fått saft fra Roma nå, anbefaler at du prøver den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #13 Del Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi har stort sett kjøpt Fun peach iste saft og liker den. Vil helst ha sukkerfritt og er ikke glad i smågodt smak. Hvilken type saft anbefaler dere oss å teste ut. Vi er voksne mellom 17 og 55 år og på jakt etter alternativer til cola zero og Solo super på terrassen i solen Anonymkode: 5ef01...536 Liker i grunn begge godt spesielt den fun med pære, sur eple , zeroh med energy drink og blueberry lemonande Anonymkode: a58ee...566 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 12. mai 2024 #14 Del Skrevet 12. mai 2024 (endret) Zeroh sin Wild Raspberry er min favoritt! Drikker den så og si hver dag. Ellers er den Zeroh pære-et-eller-annet god. Smaker som den pæreisen som fantes(?) før. Endret 12. mai 2024 av PusheenPusheen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #15 Del Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Zero sin smaker høgg. Foretrekker husholdnings saft med sukker, men røra sin lett går til nød. Anonymkode: 3440f...1ec Hvis du ikke kan svare på det det blir spurt om så kan du bare la være å svare. Anonymkode: 0405d...4dc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #16 Del Skrevet 12. mai 2024 Synes egentlig bare fruktfest er god, med isbiter i! Anonymkode: 90b93...2c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #17 Del Skrevet 12. mai 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Synes egentlig bare fruktfest er god, med isbiter i! Anonymkode: 90b93...2c8 Enig. Smakte nylig Fun solbær og den giftige blå. Begge var forferdelig syntetiske Anonymkode: d7ab4...321 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 12. mai 2024 #18 Del Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Enig. Smakte nylig Fun solbær og den giftige blå. Begge var forferdelig syntetiske Anonymkode: d7ab4...321 Hva smakte den blå? Har ikke turt å prøve, synes den ser radioaktiv ut😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #19 Del Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Vi har stort sett kjøpt Fun peach iste saft og liker den. Vil helst ha sukkerfritt og er ikke glad i smågodt smak. Hvilken type saft anbefaler dere oss å teste ut. Vi er voksne mellom 17 og 55 år og på jakt etter alternativer til cola zero og Solo super på terrassen i solen Anonymkode: 5ef01...536 Iskaldt vann er den beste tørstedrikken. Å supe saft hele dagen er ikke bra for tenna, sukkerfri eller ei. Skjønner meg ikke på folk som ikke kan drikke vann? Saft er noe man drikker til grøt, og da skal det være vanlig saft, ikke aspartam-kliss. Anonymkode: bed41...fea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #20 Del Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Iskaldt vann er den beste tørstedrikken. Å supe saft hele dagen er ikke bra for tenna, sukkerfri eller ei. Skjønner meg ikke på folk som ikke kan drikke vann? Saft er noe man drikker til grøt, og da skal det være vanlig saft, ikke aspartam-kliss. Anonymkode: bed41...fea Og jeg skjønner meg ikke på mennesker som ikke klarer å holde seg til tema i tråden, men bare må forkynne sin mening, selv om det ikke har noe som helst med saken å gjøre. Ts: jeg syns zeroh pear pop og fun light grønt eple er gode og forfriskende på sommeren. Anonymkode: 01d62...451 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå