Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.5.2024 den 15.35):

jeg har ingenting i mot et par nøytrale, svarte sneakers til bunad, men disse er a) grisestygge, og 2) unødig søppel.

Det er bedre å bruke et par behagelige, svarte sko man allerede har. Bunadsneakers er like unødvendig som bunadparaply.

Anonymkode: f4bbd...274

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

jeg har ingenting i mot et par nøytrale, svarte sneakers til bunad, men disse er a) grisestygge, og 2) unødig søppel.

Det er bedre å bruke et par behagelige, svarte sko man allerede har. Bunadsneakers er like unødvendig som bunadparaply.

Ikke hvis du bor i Bergen😁

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Honey Dew skrev (5 minutter siden):

Det er ikke mer nødvendig med bunadsparaply i Bergen enn alle andre steder. Prinsippet er det samme som med skoene: hold det nøytralt og velg noe som har flere anvendelsesområder. 

Anonymkode: 60c92...2fd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Honey Dew skrev (10 minutter siden):

da kan du bruke en paraply du har fra før, var poenget mitt

• Liker 1
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Synes de var skikkelig stygge. 

Helt greit å ikke orke bunadssko, men da er det jo mye bedre å finne noen nøytrale, sorte sko, enten det er sånne snøresko i skinn eller bare helt vanlige, sorte joggesko uten detaljer på. Mønsteret på "bunadsjoggeskoene" må jo kræsje helt med mønsteret på bunaden? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns de er helt grusomme. 

Anonymkode: 5a417...b2b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Honey Dew skrev (36 minutter siden):

Jo, også i Bergen er dette unødvendig

Anonymkode: 440cf...ca2

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Får si mot flokken jeg da som syntes de er veldig fine. Til barn. De er forøvrig veldig gode å gå i, det er memory foam Inni sålen så de er ekstra myke. Overrasket over kvaliteten

Anonymkode: 36fe2...086

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jo, også i Bergen er dette unødvendig

Anonymkode: 440cf...ca2

En trenger paraply når en bor i Bergen.

AnonymBruker
Skrevet
Honey Dew skrev (På 13.5.2024 den 19.42):

Paraply, muligens (jeg har bodd i Bergen i årevis, og har ikke brukt paraply en eneste gang). Bunadsparaply, aldri. 

Anonymkode: 60c92...2fd

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Honey Dew skrev (På 13.5.2024 den 19.42):

Ingen som har sagt noe annet

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke valgt disse selv. Om jeg ikke kunne bruke bunadsskoene mine i skinn, og måtte bruke joggesko, så ville jeg nok bare tatt et par svarte, enkle sko. Litt bortkastet å kjøpe et par bunadsjoggesko tenker jeg. Et par vanlige svarte joggesko eller andre sko fungerer helt fint. 

Men hver sin smak! Jeg synes bunadspoliti-mentaliteten er ekstremt giftig, og synes alle må få gå med akkurat det de vil - også til bunad. 

Anonymkode: ae46e...801

Skrevet

Søppel i mine øyne, bedre med nøytrale sorte sko. Jeg har ett par jeg kun bruker til bunad evt sorte kjoler/penbukser. Bruker hvite til penklær som ikke passer sorte sko. Kan ikke bruke pensko pga sykdom ellers hadde jeg foretrukket det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...