Gå til innhold

Bunadsneakers

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Aldri noe jeg ville gått med selv, jeg syns de er skikkelig stygge.

Men, og et stort men, jeg skal ikke sette blålys på hodet og leke bunadspoliti. Folk må få gå med akkurat det de vil og føler seg vel i. Og jeg ytrer ikke mine meninger om de skoene annet enn på et anonymt forum.

Anonymkode: 0f276...7b4

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis jeg har valget mellom ordentlige bunadsko i skinn (som kan bli gått inn over tid om de ikke passer med en gang)  og et par stygge, billige (og med all sannsynlighet, ikke gode) "joggesko" til bunad, er ikke jeg i tvil om hva jeg vil velge. 

Anonymkode: 60b76...cf3

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker tanken og kunne godt kjøpt sånne om det hadde vært et litt annet broderi på de. Syns ikke fargene er så fine, og på avstand ser det litt "tegneserie" ut.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har brukt vanlige joggesko til bunaden min de siste åra, men den er såpass lang at det ikke syntes stående🙈 skulle kanskje hatt sånne istedenfor. 

Anonymkode: 62352...6aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Greit at man får vondt i beina om man går langt med finsko, men kjøp noe uten broderier. Ecco har gjerne noen diskrete finsko med god såle?

Anonymkode: 38db7...53b

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal gå milevis på 17. mai, og ikke klarer å kjøre løpet i bunadsko: kjøp heller et par helsvarte sneakers, så kan du bruke dem til mer enn bare bunad. 

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt innafor om man skal gå eller stå hele dagen. Syns ikke de er spesielt fine da😅

Bruker selv heller helt svarte joggesko til bunaden på f.eks 17.mai når jeg skal gå og stå hele dagen. Hvis jeg bruker bunad i f.eks konfirmasjon,bryllup osv så bruker jeg bunadssko.

Anonymkode: a7011...da6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De var søte da 😍 

Gjerne til festdrakt, men ikke til bunad 🤭

Anonymkode: f24eb...ec0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Broderiet er ikke fint, ser billig ut, og kræsjer med broderiet på de aller fleste bunadene. 

Skal man gå langt og vil unngå bunadsko er svarte, nøytrale sko et bedre valg.

Anonymkode: 4d590...fe5

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ullvott skrev (2 timer siden):

Hvis du skal gå milevis på 17. mai, og ikke klarer å kjøre løpet i bunadsko: kjøp heller et par helsvarte sneakers, så kan du bruke dem til mer enn bare bunad. 

Helt enig. Absolutt greit å ikke bruke bunadsko, men de til Sparkjøp er ordentil stygge (i mine øyne). :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hvis jeg har valget mellom ordentlige bunadsko i skinn (som kan bli gått inn over tid om de ikke passer med en gang)  og et par stygge, billige (og med all sannsynlighet, ikke gode) "joggesko" til bunad, er ikke jeg i tvil om hva jeg vil velge. 

Anonymkode: 60b76...cf3

Nå sammenligner du jo dyr kvalitet med et billig produkt. Du har valget mellom syntetiske bunadsko fra Økonomisko eller disse. 

Anonymkode: a3a45...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt ok men passer jo ikke så bra til alle bunader. Bedre med helt sorte sneakers. Jeg bruker det. Det står mellom sneakers eller null bruk av bunad. Har fått nok av å torturere meg selv med bunadsko. Så får bare bunadpolitiet arrestere meg. 

Anonymkode: d27b0...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

De kunne vært litt mer diskré i formen, synes de var klumpete.

Anonymkode: ceb78...222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som ser to fisker som kysser hverandre på de skoene?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De var ikke særlig fine! Da er det bedre å kjøpe skikkelige joggesko/sneakers i en farge som passer fargene i bunaden!

Anonymkode: f973a...e54

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ny Bruker skrev (47 minutter siden):

Er det bare jeg som ser to fisker som kysser hverandre på de skoene?

Ser det nå!

Anonymkode: ceb78...222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...