Gå til innhold

Når ta vekk barbier osv.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når fjernet dere barbier, dukker, lol dukker, dukkehus etc.? Hvor gammel var barnet? 

Anonymkode: 5a066...9e1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når ungen selv ikke vil leke med det? 

Anonymkode: 23988...52a

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke fjernet noe. Barna har selv pakket vekk etter hvert som de har blitt eldre. Den ene har sydd mye dekketøy, så hadde vel mye fremme til hun ble 15-16.

Anonymkode: 05339...603

• Liker 2
Skrevet

Det kastet jenta ut når hun var klar for det selv.

• Liker 1
Skrevet

Fra dem var små så plukket jeg unna det jeg så dem ikke lekte med. Men å plukke bort lekene for godt gjorde dem selv. Husker ikke hvor gammel dem var da. Men når dem er nede med noe i kjelleren så kan dem plutselig leke litt med Lego igjen. Dem er 19 og 22 år. Og da sier jeg ja da forstår dere min frustrasjon når jeg ikke fikk lov å bygge noe med dere når dere var små. Det er jo artig. 

• Liker 1
Gjest jegerrinne
Skrevet

Her ordnet unga selv når de ikke ønsker det lenger

AnonymBruker
Skrevet

Barnet er for stor å leke når de er  5 år, da skal de bare ha iPad 

«@/-duh-\@*

Anonymkode: 93d7b...ab1

Skrevet

Når barna selv gjør det eller ber om det. Min 11-åring har en kasse full av Barbieting fremdeles. Jeg kan ikke huske sist hun lekte med det, men jeg synes uansett ikke det er opp til meg å si eller foreslå at hun tar det bort. Hennes rom, hennes ting, hennes avgjørelse. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lekte mye med barbie og My litle pony da jeg var liten og husker jeg ryddet dem vekk selv før jeg fylte 10. husker vi flyttet på den tiden og kan ikke huske jeg tok frem lekene mine igjen da.

Mine barn har aldri lekt med hverken barbie eller Lego. De har bygget mye Lego, men så snart dem var ferdige å bygge, så gikk dem videre til andre aktiviteter.
Datteren min som nå er snart 20 kan jeg aldri huske at hun har lekt med dukker eller noe slikt. Hun har mye omsorg og empati, men alltid vært opptatt av å være med andre og har den dag i dag stort nettverk og mange gode relasjoner og ellers veldig fornuftig. Hun likte mer å hjelpe meg med husarbeid, organisere, planlegge, spille fotball (hun begynte med fotball som 5 åring selv om de andre var eldre, så var hun veldig moden og klar for fotball og idrett generelt. Og tok idretten veldig seriøst).

Anonymkode: d5b5e...922

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...