Sykepleier123 Skrevet 12. mai 2024 #1 Skrevet 12. mai 2024 Litt langt innlegg, men jeg ønsker gjerne å høre tanker rundt en hendelse. Gjør jeg rett i å anmelde? Eller vil det trolig bare bli henlagt? Det var hverken kamera eller andre vitner enn jeg og andre barn rundt den fysiske hendelsen. Mannens atferd og respons etterpå var mange vitne til, og er også på kamera. Min sønn på 5 år var i trampolinepark med oss foreldre. Jeg skulle på toalette og så en ukjent mann tok hardt tak i et barn (en hånd rundt halsen og en på barnets skulder), mens han brølte «nå er det nok!». Mannen tok tak mens barnet var i bevegelse, slik at det hele fremstod både fysisk og psykisk vondt. Jeg grep inn og dro automatisk barnet ut av mannens armer. Og spurte hva i all verden han holdt på med. Jeg så da at det var min sønn han hadde tatt tak i. Den voksne mannen forklarte at min sønn hadde dyttet/slått hans barn under lek i parken, og at min sønn hadde fått to advarsler.. Min sønn løp langt avsted for å gjemme seg, og jeg fulgte etter. Min sønn var livredd, skjelven og utrykte smerter i halsen. Han sa med egne ord at mannen var farlig og at han ville hjem og aldri komme tilbake til parken. Jeg oppsøkte mannen igjen for å få notert navnet hans og få til ytterligere dialog. Mange var vitner til denne samtalen. Mannen fremmet ingen empati rundt min sønns reaksjon på volden og oppførselen. Han gjentok at min sønn hadde fått to advarsler, hvilket gjorde at han derfor hadde rett til å ta ham. Jeg forsøkte gjentatte ganger å få svar på hans tanker rundt den fysiske straffen han hadde utøvd. Han responderte «hva vil du?? Hva vil du?? Han fikk to advarsler» med en skremmende og sint tilnærming ved hvert forsøk. Jeg er usikker på hvor mange av barna som var/er under hans omsorg. Han nevnte at min sønn hadde vært involvert i hans barn, men det var flere barn tilstede under seansene, og i gruppen han var med i. Barna var også tilstede når han utøvde vold mot min sønn. Totalt sett var det flere faktorer som skaper stor grad av bekymring; Mannen utøvde fysisk vold mot et barn på 5 år, som var hardt nok til at barnet oppga fysiske smerter. At han i tillegg tar en hånd rundt halsen på et lite barn er svært bekymringsfullt. Mannen visste ikke at jeg var mor til barnet. Barnet mitt blei svært skremt av hendelsen. Barnet mitt beskrev selv at det mannen gjorde var ulovlig, noe barnet aldri har nevnt før ved tilsnakk Mannen hadde en skremmende oppførsel mot barnet mitt, hvor også flere barn i hans følge var tilstede Mannen viste ingen anger, empati eller forståelse for at det han gjorde ikke var greit. Han fremsto likegyldig ovenfor mitt barn som var helt fra seg. Ved gjentatte forsøk på rolig dialog, i håp om å få et klarere svar fra mannen, økte hans temperament og sinne Mannen sa at volden ble utøvd da min sønn hadde fått to advarsler i forkant Hans oppførsel, bruk av vold som straff og atferd i etterkant, har skapt stor grad av bekymring hos oss. Dersom det ligger såpass naturlig for ham å utøve vold mot en ukjent 5-åring, etter en «normal» konflikt blant førskolebarn, er vi naturligvis bekymret for hvor terskelen er for bruk av vold mot hans egne barn er. Han forsvarte sine handlinger med at advarsler til min sønn var gitt, og at han derfor hadde rett til å utøve handlingene. Jeg fikk personalia til mannen og kontaktet politiet umiddelbart etter min sønn hadde roet seg noe ned. Min sønn var våken mye påfølgende natt og er tydelig på at han aldri vil tilbake til parken. Hendelsen vil bli anmeldt i morgen. Takk for innspill! 2 8
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #2 Skrevet 12. mai 2024 Du har bestemt deg for å anmelde så hvorfor spørre her da? men hva gjorde barnet ditt som fikk mannen til å reagere sånn? Du skriver ingenting om dt Anonymkode: 4d985...002 27 2 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #3 Skrevet 12. mai 2024 Helt sykt. Enkelte folk er dessverre ikke helt gode i topplokket. Har jobbet i et yrke der jeg har sett og hørt det meste. Ikke annet å si enn at dere var skikkelig uheldig som møtte på en sånn gærning, men man kan jo dessverre ikke gardere seg for alt som beveger seg rundt i samfunnet heller. Bra dere politianmeldte, håper de tar saken på alvor. Håper sønnen din kommer fort over hendelsen og føler seg trygg igjen ❤️ Anonymkode: bb272...8e7 6
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #4 Skrevet 12. mai 2024 Godt du anmeldte, vold er aldri greit. Tenker på at denne mannen sikkert har barn selv, og hva som er terskelen for vold mot egne barn, når han han gjør slik mot et fremmed barn. Men vet du hva ditt barn gjorde? Anonymkode: c54ec...1cf 7 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #5 Skrevet 12. mai 2024 Man tar da aldri tak rundt halsen. På noen! Særlig ikke et barn. Han høres jo rett og slett gal ut. Det er ikke sikkert det skjer noe med anmeldelsen, men det gir i hvert fall et signal til mannen at han må skjerpe seg! Jeg jobber i skolen og har måttet gripe inn i en del slåsskamper mellom barn. Har aldri tatt strupetak. Som voksen klarer man fint å ta tak i armer/overkropp. Anonymkode: 6be8b...884 9 5
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #6 Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du har bestemt deg for å anmelde så hvorfor spørre her da? men hva gjorde barnet ditt som fikk mannen til å reagere sånn? Du skriver ingenting om dt Anonymkode: 4d985...002 Hvilken rolle spiller det hva 5-åringen gjorde? Ingenting et lite barn gjør, kan forsvare noe slikt. Anonymkode: 3486e...891 16 16
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #7 Skrevet 12. mai 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Godt du anmeldte, vold er aldri greit. Tenker på at denne mannen sikkert har barn selv, og hva som er terskelen for vold mot egne barn, når han han gjør slik mot et fremmed barn. Men vet du hva ditt barn gjorde? Anonymkode: c54ec...1cf Har det egentlig noe å si? Den styggeste episoden jeg har vært borti på skolen var en gutt som sparket en annen i hodet mens han lå på bakken. Jeg trengte ikke å utøve vold mot den som sparket for å forhindre mer skade.. Selvforsvar eller forsvar mot skade på andre skal gjøres med så lite skadepotensial som mulig. Anonymkode: 6be8b...884 8 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #8 Skrevet 12. mai 2024 Selvfølgelig politianmelder du. Forklaringen om at barnet hadde fått to advarsler er helt håpløst. Hvorfor ble det gitt advarsler (hva gjorde barnet ditt)? Hvem ga advarslene? Fikk barnet ditt med seg advarslene? Barnet vårt på 6 år har tidvis ører som ikke funker. Vi må ha full blikkontakt og forsikre oss om at barnet mottok beskjed (som gjerne glemmes i en situasjon hvor ting er kjempegøy). Uansett hvor mange advarsler man gir så tar man ikke rundt halsen på et barn. Anonymkode: 777d7...453 8
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #9 Skrevet 12. mai 2024 Sykepleier123 skrev (13 minutter siden): Litt langt innlegg, men jeg ønsker gjerne å høre tanker rundt en hendelse. Gjør jeg rett i å anmelde? Eller vil det trolig bare bli henlagt? Det var hverken kamera eller andre vitner enn jeg og andre barn rundt den fysiske hendelsen. Mannens atferd og respons etterpå var mange vitne til, og er også på kamera. Min sønn på 5 år var i trampolinepark med oss foreldre. Jeg skulle på toalette og så en ukjent mann tok hardt tak i et barn (en hånd rundt halsen og en på barnets skulder), mens han brølte «nå er det nok!». Mannen tok tak mens barnet var i bevegelse, slik at det hele fremstod både fysisk og psykisk vondt. Jeg grep inn og dro automatisk barnet ut av mannens armer. Og spurte hva i all verden han holdt på med. Jeg så da at det var min sønn han hadde tatt tak i. Den voksne mannen forklarte at min sønn hadde dyttet/slått hans barn under lek i parken, og at min sønn hadde fått to advarsler.. Min sønn løp langt avsted for å gjemme seg, og jeg fulgte etter. Min sønn var livredd, skjelven og utrykte smerter i halsen. Han sa med egne ord at mannen var farlig og at han ville hjem og aldri komme tilbake til parken. Jeg oppsøkte mannen igjen for å få notert navnet hans og få til ytterligere dialog. Mange var vitner til denne samtalen. Mannen fremmet ingen empati rundt min sønns reaksjon på volden og oppførselen. Han gjentok at min sønn hadde fått to advarsler, hvilket gjorde at han derfor hadde rett til å ta ham. Jeg forsøkte gjentatte ganger å få svar på hans tanker rundt den fysiske straffen han hadde utøvd. Han responderte «hva vil du?? Hva vil du?? Han fikk to advarsler» med en skremmende og sint tilnærming ved hvert forsøk. Jeg er usikker på hvor mange av barna som var/er under hans omsorg. Han nevnte at min sønn hadde vært involvert i hans barn, men det var flere barn tilstede under seansene, og i gruppen han var med i. Barna var også tilstede når han utøvde vold mot min sønn. Totalt sett var det flere faktorer som skaper stor grad av bekymring; Mannen utøvde fysisk vold mot et barn på 5 år, som var hardt nok til at barnet oppga fysiske smerter. At han i tillegg tar en hånd rundt halsen på et lite barn er svært bekymringsfullt. Mannen visste ikke at jeg var mor til barnet. Barnet mitt blei svært skremt av hendelsen. Barnet mitt beskrev selv at det mannen gjorde var ulovlig, noe barnet aldri har nevnt før ved tilsnakk Mannen hadde en skremmende oppførsel mot barnet mitt, hvor også flere barn i hans følge var tilstede Mannen viste ingen anger, empati eller forståelse for at det han gjorde ikke var greit. Han fremsto likegyldig ovenfor mitt barn som var helt fra seg. Ved gjentatte forsøk på rolig dialog, i håp om å få et klarere svar fra mannen, økte hans temperament og sinne Mannen sa at volden ble utøvd da min sønn hadde fått to advarsler i forkant Hans oppførsel, bruk av vold som straff og atferd i etterkant, har skapt stor grad av bekymring hos oss. Dersom det ligger såpass naturlig for ham å utøve vold mot en ukjent 5-åring, etter en «normal» konflikt blant førskolebarn, er vi naturligvis bekymret for hvor terskelen er for bruk av vold mot hans egne barn er. Han forsvarte sine handlinger med at advarsler til min sønn var gitt, og at han derfor hadde rett til å utøve handlingene. Jeg fikk personalia til mannen og kontaktet politiet umiddelbart etter min sønn hadde roet seg noe ned. Min sønn var våken mye påfølgende natt og er tydelig på at han aldri vil tilbake til parken. Hendelsen vil bli anmeldt i morgen. Takk for innspill! Du har et voldelig og utagerende barn som plager andre barn og så går du bare på do og lar ungen løpe fritt rundt uten tilsyn? Da må jo andre gripe inn for å beskytte de andre barna. Mannen overdrev sannsynli9gvis hvor mye krefter som trengs for å fjerne ungen din og beskytte de andre barna, men dette skjedde fordi DU ikke passer på din egen unge. Det høres ut som det er svært positivt for alle andre i trampolineland at ditt barn ikke vil tilbake dit, men de burde sannsynligvis stenge ute både din familie og denne mannen. Hvis du velger å anmelde håper jeg at de anmelder tilbake så barnevernet blir involvert, det kan høres ut som dere trenger veiledning og at denne mannen trenger et sinnamestringskurs. Hva var denne "normale konflikten" mellom førskolebarn, der ditt barn ikke ga seg med plagingen tross gjentatte advarseler fra en voksen person? Anonymkode: 70d93...155 18 3 25
Sykepleier123 Skrevet 12. mai 2024 Forfatter #10 Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du har bestemt deg for å anmelde så hvorfor spørre her da? men hva gjorde barnet ditt som fikk mannen til å reagere sånn? Du skriver ingenting om dt Anonymkode: 4d985...002 Det vet jeg dessverre ikke, da det har skjedd uten at jeg fikk se det. Mannen tok min sønn en stund etter barna hadde hatt en konflikt. Min sønn er nokså boltrete av seg, og kan dessverre slå/dytte hvis han er veldig lei sei eller sint. Vi blir fulgt godt opp på den fronten. Jeg har fått time hos Politiet, men synes det er greit å høre hva andres tanker er rundt involvering i andres barn, og spesielt grad av involvering. Jeg har aldri vært vitne til noe tilsvarende før. jeg er veldig for at man må kunne snakke til barn som gjør noe ugreit, men samtidig tydelig imot vold/straff mot barn. Det var spesielt mannens oppførsel i etterkant som forsterket det hele. Hadde jeg fått forklart situasjonen og sett at det hele ikke var ment for å skremme/skade mitt barn, hadde det betrygget i noe større grad. Men å forsvare et kvelertak med flere advarsler, klarer jeg virkelig ikke å forstå. Uansett om barnet hadde fått én eller 10 advarsler. 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #11 Skrevet 12. mai 2024 Det høres absolutt helt riktig ut å anmelde, samtidig høres det kanskje ut som dere ikke fulgte godt nok med på din sønn? Dersom han kan bli voldelig mot andre barn er dere jo nødt til å være ekstremt tett på i sånne situasjoner, og ta han ut av situasjonen før andre barn eller voksne blir sinte/redde. Siden du ikke vet hva som skjedde, så tolker jeg det som at ingen av dere var sammen med barnet under leken. Og da kan man dessverre risikere at andre føler at de må beskytte sitt eget eller andres barn, og kanskje tar for hardt i. Nå høres ikke denne mannen god ut heller så unnskylder ikke det han gjorde, men da vet dere hva dere må gjøre fremover hvertfall - være enda tettere på og forebygge Anonymkode: 6222a...58a 21 1 6
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #12 Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvilken rolle spiller det hva 5-åringen gjorde? Ingenting et lite barn gjør, kan forsvare noe slikt. Anonymkode: 3486e...891 Tja om dott barn hadde feks blitt slått, tatt kvelertak på eller lignende så kan set hende du ogsp hadde reagert selv om man selvsagt bør holde seg for god til å reagere på den måten. Anonymkode: 4d985...002 13 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #13 Skrevet 12. mai 2024 Sykepleier123 skrev (7 minutter siden): Det vet jeg dessverre ikke, da det har skjedd uten at jeg fikk se det. Mannen tok min sønn en stund etter barna hadde hatt en konflikt. Min sønn er nokså boltrete av seg, og kan dessverre slå/dytte hvis han er veldig lei sei eller sint. Vi blir fulgt godt opp på den fronten. Jeg har fått time hos Politiet, men synes det er greit å høre hva andres tanker er rundt involvering i andres barn, og spesielt grad av involvering. Jeg har aldri vært vitne til noe tilsvarende før. jeg er veldig for at man må kunne snakke til barn som gjør noe ugreit, men samtidig tydelig imot vold/straff mot barn. Det var spesielt mannens oppførsel i etterkant som forsterket det hele. Hadde jeg fått forklart situasjonen og sett at det hele ikke var ment for å skremme/skade mitt barn, hadde det betrygget i noe større grad. Men å forsvare et kvelertak med flere advarsler, klarer jeg virkelig ikke å forstå. Uansett om barnet hadde fått én eller 10 advarsler. Neste gang bør du ta han med på do hvertfall siden han kan utagere som du sier. Han gikk langt over streken men så lenge du ikke vet hva ditt barn gjorde så hadde ikke jeg anmeldt Anonymkode: 4d985...002 25 4
Sykepleier123 Skrevet 12. mai 2024 Forfatter #14 Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du har et voldelig og utagerende barn som plager andre barn og så går du bare på do og lar ungen løpe fritt rundt uten tilsyn? Da må jo andre gripe inn for å beskytte de andre barna. Mannen overdrev sannsynli9gvis hvor mye krefter som trengs for å fjerne ungen din og beskytte de andre barna, men dette skjedde fordi DU ikke passer på din egen unge. Det høres ut som det er svært positivt for alle andre i trampolineland at ditt barn ikke vil tilbake dit, men de burde sannsynligvis stenge ute både din familie og denne mannen. Hvis du velger å anmelde håper jeg at de anmelder tilbake så barnevernet blir involvert, det kan høres ut som dere trenger veiledning og at denne mannen trenger et sinnamestringskurs. Hva var denne "normale konflikten" mellom førskolebarn, der ditt barn ikke ga seg med plagingen tross gjentatte advarseler fra en voksen person? Anonymkode: 70d93...155 Barnet mitt begynner på skolen om 3 måneder. Utagering og vold er ikke noe som er et overveiende problem, så å fotfølge ham rundt i lekeparker ser jeg ingen hensikt med. Vi er tydelige, trygge voksne som har klare grenser og gradvis lar barna få utforske ting på egenhånd. Dog under forsvarlige og ryddige rammer. Vi kikker med jevnlig og barna kommer aldri hen med få minutters intervaller. Min sønn var også sammen med venner som var i skolealder. Vedkommende grep ikke inn for å beskytte eller avverge. Han gikk forbi min sønn i etterkant og tok tak i ham. Jeg er som sagt veldig for å ordne opp ugreie saker, men på en måte som barna kan lære av, og involvering av begge barnas foreldre. Her var det mange barn som var vitne til en svært skremmende oppførsel fra en voksen mann. Jeg har kanskje formulert meg noe knotete eller tolket ditt svar feil. Jeg ser ikke helt hvordan BVT eller en anmeldelse mot oss skal være relevant eller formålsmessig. Men takk for innspill
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #15 Skrevet 12. mai 2024 Sykepleier123 skrev (1 minutt siden): Barnet mitt begynner på skolen om 3 måneder. Utagering og vold er ikke noe som er et overveiende problem, så å fotfølge ham rundt i lekeparker ser jeg ingen hensikt med. Vi er tydelige, trygge voksne som har klare grenser og gradvis lar barna få utforske ting på egenhånd. Dog under forsvarlige og ryddige rammer. Vi kikker med jevnlig og barna kommer aldri hen med få minutters intervaller. Min sønn var også sammen med venner som var i skolealder. Vedkommende grep ikke inn for å beskytte eller avverge. Han gikk forbi min sønn i etterkant og tok tak i ham. Jeg er som sagt veldig for å ordne opp ugreie saker, men på en måte som barna kan lære av, og involvering av begge barnas foreldre. Her var det mange barn som var vitne til en svært skremmende oppførsel fra en voksen mann. Jeg har kanskje formulert meg noe knotete eller tolket ditt svar feil. Jeg ser ikke helt hvordan BVT eller en anmeldelse mot oss skal være relevant eller formålsmessig. Men takk for innspill Du vet jo ikke hva konflikten var så hvordan kan du si det er normal konflikt da? Og du sier barnet ditt kan både slå og dytte , da må man være rundt å veilede hele tiden. Anonymkode: 4d985...002 22 10
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #16 Skrevet 12. mai 2024 Sykepleier123 skrev (1 minutt siden): Barnet mitt begynner på skolen om 3 måneder. Utagering og vold er ikke noe som er et overveiende problem, så å fotfølge ham rundt i lekeparker ser jeg ingen hensikt med. Vi er tydelige, trygge voksne som har klare grenser og gradvis lar barna få utforske ting på egenhånd. Dog under forsvarlige og ryddige rammer. Vi kikker med jevnlig og barna kommer aldri hen med få minutters intervaller. Min sønn var også sammen med venner som var i skolealder. Vedkommende grep ikke inn for å beskytte eller avverge. Han gikk forbi min sønn i etterkant og tok tak i ham. Jeg er som sagt veldig for å ordne opp ugreie saker, men på en måte som barna kan lære av, og involvering av begge barnas foreldre. Her var det mange barn som var vitne til en svært skremmende oppførsel fra en voksen mann. Jeg har kanskje formulert meg noe knotete eller tolket ditt svar feil. Jeg ser ikke helt hvordan BVT eller en anmeldelse mot oss skal være relevant eller formålsmessig. Men takk for innspill Du sier selv at sønnen din dessverre kan slå , men så sier du at utagering og vold ikke er noe overveiende problem? Vel, de som blir slått og dyttet av sønnen din fordi du ikke "ser noen hensikt" i å passe på ham er tilsynelatende ikke enige. Kanskje ungen til denne mannen heller ikke vil i trampolineparken lenger fordi sønnen din angrep ham mens du du gikk på do og lot et barn du vet kan slå andre, herje rundt uten tilsyn. Rammene var tydeligvis ikke spesielt forsvarlige eller ryddige siden sønnen din både rakk å angripe et annet barn, OG å bli korrigert på en ufin måte av en voksen. Du satte sønnen din i denne situasjonen. Anonymkode: 70d93...155 21 2 21
Sykepleier123 Skrevet 12. mai 2024 Forfatter #17 Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det høres absolutt helt riktig ut å anmelde, samtidig høres det kanskje ut som dere ikke fulgte godt nok med på din sønn? Dersom han kan bli voldelig mot andre barn er dere jo nødt til å være ekstremt tett på i sånne situasjoner, og ta han ut av situasjonen før andre barn eller voksne blir sinte/redde. Siden du ikke vet hva som skjedde, så tolker jeg det som at ingen av dere var sammen med barnet under leken. Og da kan man dessverre risikere at andre føler at de må beskytte sitt eget eller andres barn, og kanskje tar for hardt i. Nå høres ikke denne mannen god ut heller så unnskylder ikke det han gjorde, men da vet dere hva dere må gjøre fremover hvertfall - være enda tettere på og forebygge Anonymkode: 6222a...58a Absolutt! Vold eller utagering er ikke noe vi ser ofte hos ham, og vi var sammen med nære venner med barn i 8-års alder. Vi lot dem derfor leke alene 5 min her og der 😊
Sykepleier123 Skrevet 12. mai 2024 Forfatter #18 Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du sier selv at sønnen din dessverre kan slå , men så sier du at utagering og vold ikke er noe overveiende problem? Vel, de som blir slått og dyttet av sønnen din fordi du ikke "ser noen hensikt" i å passe på ham er tilsynelatende ikke enige. Kanskje ungen til denne mannen heller ikke vil i trampolineparken lenger fordi sønnen din angrep ham mens du du gikk på do og lot et barn du vet kan slå andre, herje rundt uten tilsyn. Rammene var tydeligvis ikke spesielt forsvarlige eller ryddige siden sønnen din både rakk å angripe et annet barn, OG å bli korrigert på en ufin måte av en voksen. Du satte sønnen din i denne situasjonen. Anonymkode: 70d93...155 Absolutt enig i at jeg burde ha vært mer «på». Jeg tar full lærdom av dette, men jeg sliter likevel med å forstå hvordan jeg satte min sønn i situasjonen med kvelertak og skremmende oppførsel. Jeg har ingen problem med å ta på min kappe at jeg skulle fulgt bedre med. For det tilsier jo hele hendelsen at jeg skulle. Gir det likevel rett til å ta et barn på den måten? 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #19 Skrevet 12. mai 2024 Det at han tok rundt halsen på barnet er jo ikke greit, og forstår at du anmelder dette. Høres ut som mannen egentlig angrer måten han svarte deg på (defensiv). Han innså nok at det gikk for langt selvom han ikke gav uttrykk for det. Samtidig - du skriver at barnet ditt drev og slo på et annet barn og til tross for to advarsler hadde fortsatt. Om denne voksne kun hadde tatt han på skuldra og hevet stemmen, hadde det egentlig vært forståelig. Du bør ikke la barnet ditt være alene når du vet at han er voldelig mot andre barn og ikke tar imot muntlige beskjeder selv fra fremmede. Hadde det vært mitt barn som ble slått, så hadde jeg også prøvd fysisk å fjerne barnet ditt, (hadde ikke tydd til vold selvsagt). Anonymkode: a3568...f11 10 1 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #20 Skrevet 12. mai 2024 49 minutter siden, Sykepleier123 said: Mannens atferd og respons etterpå var mange vitne til, og er også på kamera. Den voksne mannen forklarte at min sønn hadde dyttet/slått hans barn under lek i parken, og at min sønn hadde fått to advarsler.. Jeg forsøkte gjentatte ganger å få svar på hans tanker rundt den fysiske straffen han hadde utøvd. Han responderte «hva vil du?? Hva vil du?? Han fikk to advarsler» med en skremmende og sint tilnærming ved hvert forsøk. Hvordan vises det på kamera? Tydelig er det slik at om du er borte, så får du ikke med deg en dritt, og sønnen din kan ha vært mye verre enn det han har sagt senere. Seriøst, ingen unger sier til foreldrene sine den hele og fulle sannheten hvis de kan komme unna den. Har han slått/dyttet, så kan det ha vært ganske kraftig. Enhver tilstedeværende forelder vil reagere på en unge som gjør sånt. Denne faren/mannen fikk sikkert bare nok, og så rant det over. Anonymkode: 4d8f6...2af 7 1 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå