AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #1 Del Skrevet 12. mai 2024 Tok frem bunadvesken min nå. Og ser at den er knekt nede ved ene leddet. Den må repareres og det fort. Tipper den kan loddes. Då ser etter noen i Oslo som kan gjøre dette før 17 mai. Noen som har tips til verksted i Oslo som gjør sånt? Tipper hvis jeg går på typ bjørklund osv så må det sendes inn og da går tiden. Så hjelp. Noen med tips? Anonymkode: 9cde4...bc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #2 Del Skrevet 12. mai 2024 Lamar ligger vel rett utenfor Oslo og jobber med både gull og sølv. Anonymkode: c2752...734 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #3 Del Skrevet 12. mai 2024 Låsen på min veske gikk i stykker i fjor. Da jeg tok den med til en gullsmed, fikk jeg beskjed om at det var ingen quick-fix. Måtta ta sølvet av vesken bl a. Husker ikke helt detaljer, men det ville blitt dyrt og ta litt tid. Anonymkode: ba1ab...19a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå