Gå til innhold

Hvite sokker til dress

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I går spurte jeg junior (15 år) om han hadde tenkt noe på hvilke klær han ville ha på 17.mai. Da sa han at han hadde tenkt det samme som i fjor, altså den lyse dressen og hvite sneakers. I utgangspunktet foretrekker jeg at han bruker pensko til dress, men siden sneakerne er helt nye godtok jeg det. Deretter kom det frem at han hadde tenkt å bruke hvite sokker i stedet for svarte i tillegg. Det synes jeg ikke er greit! Etter mye frem og tilbake så begynte han å kjefte på meg fordi jeg er så streng, og at det ikke hadde vært noe problem da han var hos faren i fjor. Nå er jeg blitt usikker på om det er jeg som lager et problem ut av lite, eller om det er han som overdriver. 

Anonymkode: 49a5e...168

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to gutter på 13 og 16 år, og jeg tror ikke de har annet enn hvite sokker. Skjønner ikke hvorfor det skulle være et problem. 

Anonymkode: 22f10...097

Skrevet

Velg dine kamper med omhu. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

I går spurte jeg junior (15 år) om han hadde tenkt noe på hvilke klær han ville ha på 17.mai. Da sa han at han hadde tenkt det samme som i fjor, altså den lyse dressen og hvite sneakers. I utgangspunktet foretrekker jeg at han bruker pensko til dress, men siden sneakerne er helt nye godtok jeg det. Deretter kom det frem at han hadde tenkt å bruke hvite sokker i stedet for svarte i tillegg. Det synes jeg ikke er greit! Etter mye frem og tilbake så begynte han å kjefte på meg fordi jeg er så streng, og at det ikke hadde vært noe problem da han var hos faren i fjor. Nå er jeg blitt usikker på om det er jeg som lager et problem ut av lite, eller om det er han som overdriver. 

Anonymkode: 49a5e...168

Synes ikke svarte sokker til lys dress er noe pent. 

Anonymkode: 09cc0...888

• Liker 1
Skrevet (endret)

Han velger selvsagt selv hvilke sokker han skal ha på når han er 15. Hva man personlig synes er fint og ikke spiller jo ingen rolle, tenåringer bør få velge selv. Kan skrive under på at jeg selv hadde mange questionable antrekk i tenårene. Så hvite sokker til mørk dress er faktisk ikke det verste jeg har hørt. Dette er jo et ikke-problem egentlig, så er enig i at du virker litt streng akkurat her.

Endret av PusheenPusheen
AnonymBruker
Skrevet

Når dressen er lys og skoene hvite, ser det bare rart ut med mørke sokker. Mye bedre med hvite eller lyse i omtrent samme farge som dressen.

Anonymkode: 307d1...5c5

• Liker 1
Skrevet

"Aldri hvite sokker til dress",men det gjelder selvfølgelig  bare når dressen er mørk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Svarte sokker til lys dress og vite sneakers? Er dette en spøk? Folk kommer jo til å se rart på han! Det er heldigvis ikke du som bestemmer hva slags sokker han skal ha på seg 😱

Anonymkode: a2894...af7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...