Gjest GreenSky Skrevet 10. februar 2006 #1 Skrevet 10. februar 2006 La oss løse flere mysterier ang menn og mat! ( ) Er det sant at de ikke liker suppe? Flere av kameratene mine rynker på nesa av det. Særlig når jeg har suppe til middag. Fordi det er ikke "skikkelig" mat.
~MALIN~ Skrevet 10. februar 2006 #5 Skrevet 10. februar 2006 De fleste gutta jeg kjenner digger suppe! Særlig suppe med kjøtt i!
Gjest Catwoman Skrevet 10. februar 2006 #6 Skrevet 10. februar 2006 Min er veldig glad i suppe - mye mer enn meg, som egentlig synes suppe bare er noe tull, untatt grønnskassuppe med ordenltige grønnsaksbiter i - for da er det noe jeg kan tygge på i det minste.
Frøken Labb Skrevet 10. februar 2006 #7 Skrevet 10. februar 2006 Jeg er heller ikke kjempegla' i suppe. Kan spise det til forrett, men som hovedrett metter det ikke helt. Må da spise maaaaaaasse brød i tillegg. Mannen liker suppe bedre enn meg.
Gjest Tyr Skrevet 10. februar 2006 #8 Skrevet 10. februar 2006 Jeg en mannlig suppespiser. Jeg lager en del mat her i huset, og vinterstid er lapskaus super mat. Blomkålsuppe, fiskesuppe er deilig mat, for ikke å snakke om min brors krepsesuppe. De som mener at suppe ikke er "skikkelig mat", er det sånne som må ha poteter for at det skal være "skikkelig mat" ?
Gjest gjest1 Skrevet 11. februar 2006 #9 Skrevet 11. februar 2006 Gubben min likte suppe - gutta mine gjør det ikke. Eller liker og liker - de gidder vel ikke bruke tid på å spise det, for det metter ikke. Akkurat som salat.
Gjest Vinga Skrevet 11. februar 2006 #10 Skrevet 11. februar 2006 De som mener at suppe ikke er "skikkelig mat", er det sånne som må ha poteter for at det skal være "skikkelig mat" ? ← Ikke poteter- men kjøtt. Eller kylling. Noe med "næring" og substans, noe å tygge på, noe med proteiner, antar jeg... Samboeren min spiser ikke ren suppe. Er det kjøtt, kylling el. pølse i kan han spise det, men ikke det beste han vet. Greit for meg.
TNode Skrevet 11. februar 2006 #11 Skrevet 11. februar 2006 Suppe er ok det, men det kan bli litt tynt så da foretrekker jeg noe oppi med litt substans. Spinatsuppe med eggebiter/båter er en gjenganger her i gården.
Leo Skrevet 11. februar 2006 #12 Skrevet 11. februar 2006 Salat, knekkebrød og te er uaktuellt, men suppe går fint... Eller d.v.s. da må den være laget på skikkelig kraft, inneholde mye kjøtt/fisk og helst serveres med poteter evt. masse godt brød Fader'n er f.eks. en "racer" på supper, men da er det så mye kraft, fløte og andre godsaker i at det sunne aspektet er helt borte... Men det skal han ha; De smaker himmelsk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå