Gå til innhold

Del III: Liker ikke fyrer suppe?

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

La oss løse flere mysterier ang menn og mat! ( :ler: ) Er det sant at de ikke liker suppe? Flere av kameratene mine rynker på nesa av det. Særlig når jeg har suppe til middag. Fordi det er ikke "skikkelig" mat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mnnen min liker suppe også! :ler:

Skrevet

Nei sorry, bare en søster. :ler:

Skrevet

De fleste gutta jeg kjenner digger suppe! Særlig suppe med kjøtt i!

Gjest Catwoman
Skrevet

Min er veldig glad i suppe - mye mer enn meg, som egentlig synes suppe bare er noe tull, untatt grønnskassuppe med ordenltige grønnsaksbiter i - for da er det noe jeg kan tygge på i det minste.

Skrevet

Jeg er heller ikke kjempegla' i suppe. Kan spise det til forrett, men som hovedrett metter det ikke helt. Må da spise maaaaaaasse brød i tillegg.

Mannen liker suppe bedre enn meg.

Skrevet

Jeg en mannlig suppespiser. Jeg lager en del mat her i huset,

og vinterstid er lapskaus super mat. Blomkålsuppe, fiskesuppe

er deilig mat, for ikke å snakke om min brors krepsesuppe.

De som mener at suppe ikke er "skikkelig mat", er det sånne

som må ha poteter for at det skal være "skikkelig mat" ?

Skrevet

Gubben min likte suppe - gutta mine gjør det ikke.

Eller liker og liker - de gidder vel ikke bruke tid på å spise det, for det metter ikke. Akkurat som salat.

Skrevet
De som mener at suppe ikke er "skikkelig mat", er det sånne

som må ha poteter for at det skal være "skikkelig mat" ?

Ikke poteter- men kjøtt. Eller kylling. Noe med "næring" og substans, noe å tygge på, noe med proteiner, antar jeg...

Samboeren min spiser ikke ren suppe. Er det kjøtt, kylling el. pølse i kan han spise det, men ikke det beste han vet.

Greit for meg. :ler:

Skrevet

Suppe er ok det, men det kan bli litt tynt så da foretrekker jeg noe oppi med litt substans. Spinatsuppe med eggebiter/båter er en gjenganger her i gården.

Skrevet

Salat, knekkebrød og te er uaktuellt, men suppe går fint... Eller d.v.s. da må den være laget på skikkelig kraft, inneholde mye kjøtt/fisk og helst serveres med poteter evt. masse godt brød :ler:

Fader'n er f.eks. en "racer" på supper, men da er det så mye kraft, fløte og andre godsaker i at det sunne aspektet er helt borte... Men det skal han ha; De smaker himmelsk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...