AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #1 Del Skrevet 12. mai 2024 Kan det legges kort på meg uten at jeg skriver noe om hva jeg ønsker svar på? Det er på flere områder jeg kunne tenkt meg svar. Anonymkode: b4000...b81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #2 Del Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan det legges kort på meg uten at jeg skriver noe om hva jeg ønsker svar på? Det er på flere områder jeg kunne tenkt meg svar. Anonymkode: b4000...b81 Ja, men det blir sløsing og utnytting av noens energi, hvis jeg skal legge kort på deg og tolke alt som dukker opp så er det som en radio som tar inn masse kanaler tilfeldig og så få noe ut av alle, i stede for å konsentrere seg om en frekvens. Det jeg kan tilby deg er å be om et råd til deg og ta noen kort så får du se om det treffer noe, og det er som følger: Virker som du er i en fase der du vokser og utvikler deg veldig som person, fortsett med det, fortsett med å bygge deg selv, din selvtillit, dine nettverk rundt deg, din økonomi og resurser, dette er ikke tiden for å sette noen andre i fokus eller ta på seg byrder som ikke er dine. Tenk at du skal prøve å få det til alene, utnytt de resurser du har for å se hvor selvstendig du faktisk er. Anonymkode: 652db...3a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå