AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #1 Skrevet 12. mai 2024 Jeg var sammen med ex kjæresten i godt over to år. Han ville Face-time hver dag, når jeg var trist trøstet han meg, han kjørte til utlandet for å hjelpe meg å flytte. Men vi hadde problemer. Han hadde kontakt med jenter i hemmelighet. Grunnen til at han holdt dem hemmelig var fordi han var redd for hvordan jeg ville reagere… Det var totalt 7 rare hendelser med jenter i forholdet. Vi hadde en avtale om at han ikke skulle sende hjerter, ikke gå ut på kafe alene med en jente igjen, og fortelle meg når han skrev med en jente på fritiden. Jeg tok han i å skrive hjerter med en kollega, der han blant annet skrev «yes baby❤️» som svar på et spørsmål hun hadde. Han hadde en uke tidligere sagt til meg at han syntes hun var rar ut av det blå. Da slo jeg opp. Han kunne også si at han trengte pauser fra meg når vi var sammen(vi var kun sammen i helgene pga avstand) og kunne bruke timesvis på ipad/data. Jeg kjente meg til bry, og begynte egentlig å holde frustrasjon inne. Den første måneden kjente jeg på en STOR lettelse. Etter en måned begynte en fyr å skrive til meg. En jeg hadde holdt på med før ex-en, og etter det har jeg kjent skikkelig på kjærlighetssorg. Vet egentlig ikke helt hva som skjedde der. Og nå klarer jeg bare å tenke på alt som var fint. Hvordan kom du over ex-en? Ps: exen blokkerte meg på alt, så vi har null kontakt, mens han som kom inn igjen i livet mitt, prøver å ha kontakt med meg hver dag. Anonymkode: 18ea0...fbc 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #2 Skrevet 12. mai 2024 Flørtet han med disse jentene? Eller var det bare vennskapelig? At "baby" og hjerter er hans måte å uttrykke seg på? Jeg skriver med guttevenner. Vennskapelig. Hvis samboeren min hadde nektet meg det, hadde jeg satt foten ned. Men om jeg var konfliktsky hadde jeg gjerne løyet for han. Jeg hadde ikke avsluttet vennskapene. Hvis jeg hadde sagt jeg ikke fikk lov til å være venner med de, så hadde de jo skjønt at noe var galt. Om en er sammen med noen som er kontrollerende, så holder man ofte det skjult for venner og familie, fordi man ikke vil presses til å gjøre det slutt. Anonymkode: b6229...339
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #3 Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Flørtet han med disse jentene? Eller var det bare vennskapelig? At "baby" og hjerter er hans måte å uttrykke seg på? Jeg skriver med guttevenner. Vennskapelig. Hvis samboeren min hadde nektet meg det, hadde jeg satt foten ned. Men om jeg var konfliktsky hadde jeg gjerne løyet for han. Jeg hadde ikke avsluttet vennskapene. Hvis jeg hadde sagt jeg ikke fikk lov til å være venner med de, så hadde de jo skjønt at noe var galt. Om en er sammen med noen som er kontrollerende, så holder man ofte det skjult for venner og familie, fordi man ikke vil presses til å gjøre det slutt. Anonymkode: b6229...339 Han skrev ikke sånn med kompiser. Han kjeftet på meg når jeg rolig spurte hvem en jente var, han mottok kløftbilde av en som gikk i gamleklassen min der det stod «natta❤️». Hun var i et forhold, jeg spurte om jeg kunne møte denne veninnen han gikk alene på kafe sammen med. Da sa han at han aldri skulle snakke med henne igjen osv… Anonymkode: 18ea0...fbc 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #4 Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg var sammen med ex kjæresten i godt over to år. Han ville Face-time hver dag, når jeg var trist trøstet han meg, han kjørte til utlandet for å hjelpe meg å flytte. Men vi hadde problemer. Han hadde kontakt med jenter i hemmelighet. Grunnen til at han holdt dem hemmelig var fordi han var redd for hvordan jeg ville reagere… Det var totalt 7 rare hendelser med jenter i forholdet. Vi hadde en avtale om at han ikke skulle sende hjerter, ikke gå ut på kafe alene med en jente igjen, og fortelle meg når han skrev med en jente på fritiden. Jeg tok han i å skrive hjerter med en kollega, der han blant annet skrev «yes baby❤️» som svar på et spørsmål hun hadde. Han hadde en uke tidligere sagt til meg at han syntes hun var rar ut av det blå. Da slo jeg opp. Han kunne også si at han trengte pauser fra meg når vi var sammen(vi var kun sammen i helgene pga avstand) og kunne bruke timesvis på ipad/data. Jeg kjente meg til bry, og begynte egentlig å holde frustrasjon inne. Den første måneden kjente jeg på en STOR lettelse. Etter en måned begynte en fyr å skrive til meg. En jeg hadde holdt på med før ex-en, og etter det har jeg kjent skikkelig på kjærlighetssorg. Vet egentlig ikke helt hva som skjedde der. Og nå klarer jeg bare å tenke på alt som var fint. Hvordan kom du over ex-en? Ps: exen blokkerte meg på alt, så vi har null kontakt, mens han som kom inn igjen i livet mitt, prøver å ha kontakt med meg hver dag. Anonymkode: 18ea0...fbc Hvis han drev og styra med masse andre jenter var han ikke noe å ta vare på uansett. Ta tiden til takke, tenk på alt som ikke var bra, gjør ting som gjør at fu har det bedre og føler deg bra❤️ Anonymkode: 3d36e...c37
Smiliien Skrevet 12. mai 2024 #5 Skrevet 12. mai 2024 Det kjipe svaret er at kjærlighetssorg tar tid. Det jeg vil anbefale er å finne en hobby eller noe du trives med for å være litt "travel". Bruk tiden på å heale deg selv, bruke tid på deg selv og rett og slett bygge selvtillit. Ville ikke anbefalt å hoppet videre på noe med en gang som et slags rebound for å komme seg videre, etter min erfaring tar det gjerne da lengre tid enn ønsket å komme seg videre. Selv begynte jeg å trene, kle meg litt ekstra fint til vanlig, sminke meg for å føle meg vel. Jeg overbeviste til slutt meg selv at jeg er bra nok. Og vipps var jeg videre før jeg fikk tenkt noe mer. Tok noen måneder men da følte jeg meg klar til å komme tilbake til "markedet" og startet å date igjen! Lykke til! 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå